Evlenme programında kriteri "mini etek giyip dışarı çıktığında kıskanmayacak erkek" olan kız hakkında ne düşünüyorsunuz?

"Sen işten eve geldin, baktın ben yokum. Arkadaşlarımla gece eğlenmeye gitmisim mini etegimle. Eve geldiğimde kızar mısın, yoksa ' hoşgeldin hayatım, iyi ki gitmissin' der misin?" diyen aday...

Sinirlenince böyle yaparmış inadına.

Evlenme programında kriteri


1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Uygar ve cinselliğe aç bir ülkede yaşamasak tamam da,
    ne yazık ki öyle bir ülkede yaşamadığımız için, kadınım kısa etek giymesin,
    giyerse de benimle birlikteyken giysin, tek başınayken giymesin.

    Çünkü beyniyle değil, çüküyle düşünenlerin çoğunlukta olduğu bir ülkede
    ve adalet sisteminde yaşamaya çalışıyoruz.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kimseyi kimsenin tercihleri hayat standartı yaşantısı ilgilendirmez çocuğum. Gece dışarı çıkmayla mini etek giymeyle bacım olunmaz başörtü takmaylada namuslu olunmaz. İnsanlara artık genelleme yapmaktan vazgeçin. Yazık çok yazık bu zihniyeti öldürün artık. Birbirinizi yemekten insanları dışlamaktan vazgeçin karakterinizke ön plana çıkın. Onun nerede ne giydiği ne içtiği kiminle ne yaptığı ne seni nede bir başkasını ilgilendirir bir kadın olarak kadınlara düşmanlık yapma hemcinslerinin arkasında ol. Bugün sen o kadına yarın bir başkası en ufak bir hareketinde sana. Bu hastalıklı zihniyeti öldürün güzellim sen üzülürsün çevrendekileride üzersin. Bu ülke ördeğe damacanaya tecavüz edenlerin ülkesi senin gibi insanlar bitmedikçe ölen o genç kızlara tecavüz edilen kızlara bahane olarak kısa giydi indirimi hareketleri beni baştan çıkardı indirimi olmayacak. Mantıklı bir kız ol hemcinslerine sahip çık hastalıklı zihniyetin savunucusu olma..

    2|0
    1|0
    • Çocuğum? 😅

      Konu "ben sinirlendirmek için böyle yaparım, çıkarım evden" demesi. Eteği giyen giysin, bununla ilgilenmiyorum ki kendim de etek giyen birisiyim. Olayı anladıktan sonra destan yazarsanız daha uygun olur, böyle komik duruyor çünkü. Olgun değilse bir insan evlenmesin, bu kadar basit. Genellenebilecek kadar basit.

    • Hepsini Göster
    • @cilekvecilek 👏👏👍

    • @cikolatalilattem teşekkürler böyle destek olalım birbirimize 💪💪💪👍👍👍

Erkekler Ne Diyor 34

  • Mini etek giymekte ısrar eden bir kadını değiştirmekle uğraşmak yerine, ortak kararlar alabildiğimiz karşı cinsle vakit geçirmeyi tercih ederdim.

    2|1
    0|0
  • bunu yapacak birisi
    benle evlemesin
    ne giydiginden çok benden habersiz iş yapmasına illet olurum
    hele eşimin

    3|0
    0|0
  • defolsun gitsin bunların hepsi oyun artık aralaında en çok cırkını çıkaran göze soka soka oyun olduğu belli olan fox tv deki izdivaç bunlarda katıldı artık birbirlerinede laf atar dururlar

    o hatunların geneli kaşar söyliyim sana o kadar belliki daha ne yapsın her yanında belli

    evlilik dışında herşey var orada devletin bence bu tür programlara müdahale etmesi gerekir

    1|0
    0|0
  • bununla evlenmek isteyen erkek salaktır bence. Evlendikten sonra 2 taraf da birbirine karşı sorumludur... işten eve gelecem evde yok mini eteğiyle arkadaşlarıyla eğlenmeye gitmiş gecenin bir vakti gelecek bende öpecem ooo hoşgeldin hayatım iyi ki gitmişsin keşke biraz daha eğlenseydin dicem şaka gibi yani çok güldüm bu isteğe :D :D

    1|0
    0|0
  • Ne kadar eskort varsa orada

    3|0
    0|0
  • Ya bu kız evlenmez yakışıklı çok zengin bir kapıbulursa gider sonuçta para alıyorlar programdan tam çakal

    1|0
    0|0
  • Evet dese peki eve geldin başka bir erkekle birbirimizi kovalıyoz kim bu aşkımmmı dersin afferin aşkımmı dersin diye sorar iyiki gitmişsin diyecekmişim tipe bak ümüğünü sıkıp atacan bir kenara ehe:/

    1|0
    0|0
  • Ahaha şaka gibi bir kız :D Sonuçta kendi tercihi tabii ki de öyle bir kriter sunması :D

    1|0
    0|0
  • iyice sapıttilar allah akil fikir versin dicek pek birşey yok..
    Buna gelende akıl yok

    2|0
    0|0
  • tipe bak

    1|1
    0|0
  • Peki ya o evdeyken erkek arkadaşı zil zurna sarhoş gömleğinde dudak izleriyle gelirse bence olur kısassa kıssas

    1|0
    0|0
  • bu programları izleyen, katılan, sunan vs. yani bunlarla ilgisi olan hiçkimseyle empati yapamadığım için cevaplayamıyorum :D dfdf

    1|0
    0|0
  • Beyin göçü yaşayan canlı kanlı bir örnek. Lütfen hamileyken anneler sigara kullanmasın, radyasyona maruz kalmasın sonra böyle oluyor çocukları.

    2|0
    0|0
  • Bence normal bir durum. İzdivaç'a katılmasını saçma bulurum da bunu demesi pek anormal değil.

    1|0
    0|0
  • hoşgeldin aşkım önceden haber verseydin banyoyu hazırlardım neyse hemen gir cenabet dolaşmla evde derdim şaşırmış bunlar niyet evlenmek değil eğlenmek...

    2|0
    0|0
  • Bu kadar geniş insan bulabilirsin helal olsun. Ne diyelim başka.

    2|0
    0|0
  • Aklı olsa bu programa katılmaz. 19 yaşında ama babaannem bile daha genç duruyor

    1|0
    0|0
  • Kızların geneli böyle değil mi zaten

    1|0
    0|0
  • 19 yaşında üniversite okuyor ve evlenmeye gelmiş :D bu aralar ajanslar iyi çalışıyor :D

    2|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 20

  • Biz buna kisaca prenses tribi diyoruz. Her şeyi yapayım ama çeksinler... ilgisiz yetişmenin zararları sanırım.

    4|0
    0|0
  • . İnsanların düşünceleri kendine ama yaşı 19 hayattan daha haberi yok. Evlilik nasıl yürür, işler nasıl olur...
    Evliliği sevgililerin aynı evde yaşaması gibi düşünüyorlar. Bu şekilde nasıl bir aile kuracaklar düşündürücü.

    1|0
    0|0
  • Ağzının ortasına bir tane geçirirdim ben olsam!!

    2|1
    0|0
  • çok şey istiyor değişik

    1|0
    0|0
  • saçmalamasın lan eşim giy dese bile giymem o eteği😂😂

    2|2
    0|0
  • İlginç bir sinir atma biçimi. Vizyonu o kadar demek ki.

    2|0
    0|0
  • bişey düşünmüyoum herkesşin kendi tercihi.

    1|0
    0|0
  • pek hoş şeyler düşünmüyorum da yazamam ks sansürler :D

    1|0
    0|0
  • Bu nasıl 19 yaşında lan bildiin 28 bu

    2|0
    0|0
  • Açıkçası çok saçma lan. Sinirlendiği için dışarı mı çıkıyor? Eğer o gün arkadaşının doğum günü felan olsa ya da onu davet etseler neyse dicem ama bahene çok salak saçma

    1|0
    0|0
  • Kadın mini etek giymeye karşı açık görüşlü ve istekliyse giymelidir. Kocası tam tersi ise neden onun kocası? Aynı görüşte olmak çok önemli. Öyle evlilik çok yürümez.. Çünkü kadın belki kendi vücudunu sergilemek istiyor. Kendini böyle güzel ve özel hissediyor. Bu da onun hakkı kaldı ki birçok kadında içe bastırılmış olsa da var.. Dediğim gibi erkek tam tersiyse lütfen boşuna evlenme masrafı yapmasınlar..

    1|0
    0|0
  • Mini etekle cikmak cok mu koty? Asik olmakla kiskanc olmak ayni sey degil boyle seyleri kiskanmayip karisoyla muesem bir iliskisi olan, cok seven temiz adamlar taniyorum kardesim

    1|0
    0|0
    • Mini etekle çıkmak kötü değil. Mini etekle eşine inat olsun diye çıkması kötü.

    • Hepsini Göster
    • Yanlış düşündüğümü düşünmüyorum. Olgunluk tek bir şeyle olculebilecek bir tanım tabi ki değil ama bazı şeyler de ele verir kişiyi. Birini kıskandırmak uğruna, sinirini çıkarmak uğruna sen adama ters hareket yaparsan (adamın bunlara kızdığını düşünerek söylüyorum) bu çocukça bir davranış olur. Evlilikte kimse güllük gülistanlık 60 sene geçirmez, kavgalar olacaktır tartışmalar olacaktır. Her tartışmada "mini eteğimi giyerim geceyi dışarda geçiririm" diyen insan olgun değildir, bana göre evliliğe de hazır değildir. Bunun had bildirme ile alakası yok bence.

    • Sana gore oyle.
      Bana gore gece ucte yasanan tecavuzu protesto etme amaciyla gee ucte sokaga cikmaktan farksiz.
      Neyse sonucta herkes istedigi kocayi secmekte ozgur :D ama bunu belirtiyor ki bunu kaldirabilecek erkekler gelsin diye, bastan uyariyor, senin dusundugunibj dusunen erkekler zaten uzak durur gitmez ona :))

  • O programlarda o kadar orijinal insan çıkıyor ki şaşırmıyorum açıkçası. Gülüyorum sadece.

    1|0
    0|0
  • Bu salak ya konuşmaya değmez

    1|0
    0|0
  • Saçmaladılar iyice

    1|0
    0|0
  • Gerizekali

    1|0
    0|0
  • Sinirlenince bende aynısını yaparım absb

    1|0
    0|0
  • Normalde olması gereken şeyi kriter olarak koyması saçma

    1|0
    0|0
  • Izledim akli 5 karis havada yaa cok cocuksu olgunlasmamis daha

    1|0
    0|0
  • ne yaptığını bilmeyen ergenlikten çıkamamış bir tip :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor... ;