Ya arkideişlerr şu Miley Cyrus ne hale geldi yav böyle?

Hannah Montana dizisi çıktığı zamanlarda onu delicesine seviodum ama son zamanlarda ne oldu böyle Eski Mileyden eser yok şimdi. Herşeyi anladıkta babası damı bişey demiyor bu kıza. Kız elden gidiyor :(


0|0
153

En İyi Erkek Görüşü

  • Kiz eldenmi gidiyor sesli guldum :) kiz coktan gitti

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • hiç sevmiyorum şu kadını midemi bulandırıyor

    0|1
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

  • daha önce kaç kişi biliyordu

    0|0
    0|0
  • Sistemin kolesine iyi haber.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Şimdi daha güzel.

    0|0
    0|0
  • Kalitesiz insanları sevmem. O da kalitesiz biri.

    0|0
    1|0
  • Eskiden bende severdim, şuanda nefretlik derecesinde resmen. 2 saniye bakmaya tahammül edemiyorum. =/

    0|0
    0|0
  • kızı şımarttılar böyle oldu

    0|0
    0|0
  • Gece gece derdin Miley mi cidden :D
    Boşver nasıl mutluysa öyle yaşasın

    0|0
    0|0
  • 1.000.000 $ p*rno teklifi gelmiş *-* Aynen bmbk bir hale geldi.

    0|0
    0|0
  • Tükenmişlik sendromu bunlar hep :D :d

    0|0
    0|0
  • Mileyi unlu olmaya basladigindan buyana biliyorum. Hala seviyorum benim icin sorun yok.

    0|0
    0|0
  • sadece büyüdü sonuna kadar çocuk kalamazdı gayette başarılı

    0|0
    0|0
  • illüminati kölesi olmuş

    0|0
    0|0
  • ben ilk gordugum zamandan onda bir iticilik hiss ettim zaten. hic sevmiyom onu

    0|0
    0|0
  • Bencede

    0|0
    0|0
  • Hep nazar bunlar :D

    0|0
    1|0
  • Baaanee

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;