Kaptan tsubasayi tek ben mi izliyorum? ?

Küçük bir erkek kardesiniz varsa hayat size guzel tsubayi izliyoruz sizce şimdi mac yapiyorlar hollanda mi kazanir yoksa kaptan tsubanin takimi japonya kim kazanacak sizce?


0|0
626

En İyi Erkek Görüşü

  • Sonunu söylemek gibi olmasın, ama eğer bir takımda Tsubasa oynuyorsa asla kaybetmez :) Sadece ilk seride Hyuga'lı Meiwa'ya kaybetmişti o kadar. Ondan sonrasında hangi seri çıkarsa çıksın asla kaybetmedi :D

    0|0
    0|0
    • O zamam japonya alir maci iddia tek macla yatar kardeş

    • Ben bildim bileli Küçük Tsu. kaybetmedi, büyüdü yine aynı, Tsubasa okumayı veya izlemeyi bırakmamın tek sebebi hiç kaybetmemesiydi zaten

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • Tsubasa ne zaman kaybetti ki asdf

    0|0
    0|0
  • Benjamin'i Unutmayalım.

    0|0
    0|0
  • kalede kim var

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum tsubasadan baskasinj birde huyugamiz var bakalım tsubasa gol atacak herhalde

    • Hepsini Göster
    • Kapattım şimdi kardeşimin uykusu geldi yarin bakarim kimmiş

  • Tsubasa'nın atari oyunu vardı ne oynardık köpek gibi sabah akşam
    Hey gidi günler hey :'(

    0|0
    0|0
  • hiç sevmem zaten maç sevmem

    0|0
    0|0
  • Ben yu-gi-oh, pokemon, beyblade, megaman ile büyüdüm valla tsubasa felan ilgimi çekmezdi çekmiyorda hep aynı şey tsubasa çakıyor gol oluyor felan açıp gerçeğini izlemek varken :D

    0|0
    0|0
    • Kucuklugumde bu kadar fazla izlememisimdir

  • * O topa Sabri vursa o kadar uzun sürmezdi sanırım. :D

    0|0
    0|0
  • nefret ediyorum ondan

    0|0
    0|0
  • Benim de erkek kardeşim var ama her çizgifilm güzel değil eskidi gibi.

    0|0
    0|0
  • çocukluğuma gittim bir an hoş hala arada seyrederim eğlencelidir :)

    0|0
    0|0
  • Hey gidi tusubasa ozhora

    0|0
    0|0
  • Ooo efsane öbür kaleye 5 ayda giderdi. Kavimler göçü bile bu kadar uzun sürmedi ya la

    0|0
    0|0
  • Japonya hep kazanıyo bacı.

    0|0
    0|0
  • Yumurcak tv :)

    0|0
    0|0
  • yoo çok izlerdik

    0|0
    0|0
  • cocukluğumuzun içine eddi bu filmler
    adam amerıkadan japonyaya toplu mesaj gonderıor :D

    0|0
    0|0
  • Hollanda affetmez

    0|0
    0|0
  • sen daha bitirmedinmi onu?

    0|0
    0|0
  • bende izliyorum hala gece 12 de yumurcak tv de başlıyor :)

    0|0
    0|0
  • o dağ gibi stadı koşmakla geciyo dizi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bende izliyorum hatta bayılıyorum 😄👍🏻👍🏻😏

    1|1
    0|0
  • İzlemezdim

    0|0
    0|0
  • oha amcamlar çocukmuş ya onu hatırlamadım üşenmedim baktım sen bu çağda değilsin sanırım :D

    0|0
    0|0
  • Ooo tsubasa alırım bir dal

    0|0
    0|0
  • Tsubasa tabiki gecen yaz sıkıntıdan izliyodum ksjs

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;