Kapat

Sevgiliniz ilerideki hedeflerinden bahsederken sizden söz etmese tepkiniz ne olur?

Ünlü çift hakkında şok iddia
4 yıldır aşk yaşayan Barış Arduç ile Gupse Özay'ın ayrıldığı iddia edildi!
Elle dergisinin Nisan sayısına röportaj veren Barış Arduç şöyle konuşmuştu:

''Hayranlarımdan gördüğüm ilgiden memnunum. 'Çok bunalıyorum' gibi şımarıklıklara girmeyeceğim ama eskisi kadar özgür de değilim. Zaten hayatım spor salonu ve evden ibaret. Tek hedefim; iyi bir adam olmak ve etrafımı mutlu etmek.'' dediği magazin haberlerinde yazıyor.
Sevgiliniz ilerideki hedeflerinden bahsederken sizden söz etmese tepkiniz ne olur?Sevgiliniz ilerideki hedeflerinden bahsederken sizden söz etmese tepkiniz ne olur?

1|1
4456

En İyi Erkek Görüşleri

  • Sevgili hedeflerin içine girmemeli zaten. Hedef kişisel bir düşüncedir. Hedef koyarken kimse anasını babasını katmaz, sevgili neden katılsınki?
    Olayı farklılaştırmamak gerek ✌

    1|0
    0|0
  • Adı üstünde sevgilim ‘eşim’ değil yani bugün varız yarın yokuz o yüzden bahsetmeye bilir benden sorun etmem böyle şeyleri

    0|0
    0|0
    • Sen hayatina aldın kişiyi bırakmak için mi aliyosun yazık şu zihniyete

    • Hepsini Göster
    • Sevgilin olarak seciyosan ilerisini dusunursun ha ben uckurum icin yanasiyorum diyosan o ayri

En İyi Kız Görüşleri

  • Demek ki hedef 2023, Gupse boş iş diyor içine katmıyor sjsjsj yahu zaten birlikteler aynı evdeler daha ne olsun napacak adam evliliği ve dahil etmeyi... etmese de olur... anı yaşa!

    0|0
    0|0
  • Beni bir hedef gibi görmemesi ilginç olmaz. Gelecek planlarına dahil olmaktan zaten nefret ederim; bu bana kendimi kısıtlanmış gibi hissettirir.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 54

  • canın sağolsun derim. çünkü arada bende gelecekteki hedeflerimi düşünürken onu unutuyorum bu normal birşey. önemli olan gelecekte beraber olup olmayacağınız.

    0|0
    0|0
  • Adam , iyi bir adam olmaktan bahsediyor daha ne istiyor Gupse? Bahsetmese de olur, iyi bir insan olmaktan bahseden bir heriflerin beraber. Ona ne zarar verebilir ki?

    0|0
    0|0
  • Barış ve gupse karakter olarak anlaşmaları gayet iyi olacak iki çift bence ama fiziksel olarak barış gupseden daha güzellerini hak ediyor.

    0|0
    0|0
  • o zaten sevgilin değilmiş seni keklemiş. Öyle bir durumda ağzının ortasına tuvalet terliğiyle vurursanız sizi hemen planlarına ekleyecektir.

    0|0
    0|0
  • Demek ki bir gelecek düşünmüyor benle derim. Artık her şeyi akışına bırakırım..

    0|0
    0|0
  • Benimle eğlendiğini düşünür ona göre hareket ederim

    0|0
    1|0
  • Sevdiğimin benimle ne gibi olabilir ki? Çok zorlama ve saçma olmuş.

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz bende ondan etmem zaten bir tek hayatım onun üstünemi kurulu

    0|0
    0|0
  • Mrh ben burak 5. sınıfa gidiyorum bir kız buse aşığım çok tatlı hem çalışkan ona aşık olduğumu nasıl söylerim

    0|0
    0|0
  • senin geleceğin bayağı bir yoğunmuş ben meşgul etmeyeyim derim.

    1|0
    0|0
  • Haksız etmiş ben geleceğinde beni düşünmeyen birisini yanında tutmadım

    0|0
    0|0
  • bana ulaşamayacağını bilen akıllı kızlardan diye düşünürüm :D

    0|0
    1|0
  • tıpkı Albert Einstein’ın karısı Mileva Maric’i arka planda bırakması gibi

    0|0
    0|0
  • Olabilir hedeflerinin arasında olmak zorunda değilim sevgilim sonuçta..

    0|0
    0|0
  • Hiç bir tepki vermem daha fazla zaman kaybetmek istemem

    0|0
    0|0
  • hiç birşey olmaz, gelecekte kendiside yanımda olamaz.

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz bende ondan etmem zaten bir tek hayatım onun üstünemi kurulu

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi olmam.

    0|0
    0|0
  • Ağzını yüzünü kırarim 😂

    0|0
    0|0
  • Kadınların dünyadan temizlenmesi gerek.

    0|1
    2|0
  • hayırdır sevduğuum derim

    0|0
    0|0
  • Bizde yolumuzu kendimize göre çizeriz

    0|0
    0|0
  • Banane elalemin hayatindan.

    0|0
    0|0
  • Çokta önemli değil

    0|0
    0|0
  • Birakir girderim

    0|0
    0|0
  • sevgilim olamaz

    0|0
    0|0
  • İçim rahatlar

    0|0
    0|0
  • iyiyy

    0|0
    0|0
  • Ciddi olmadığını düşünürüm.

    0|0
    0|0
  • Karadenizli hemşehrim 😉

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    24

Kızlar Ne Diyor 42

  • Sevgili, aşk bir hedef olmamalı bence. Zaten olucağı varsa, hayırlıysa olur. Onunla mutlu bir gelecek hayal ediyorum demek daha doğru.

    0|1
    0|0
  • Röportajı profesyonel olarak yaptığı işin gidişatına göre vermiş. Özel hayatı onu ilgilendirir merak etmemeliyiz bence.

    0|0
    0|0
  • Hayatımdan siler atardim beni hedeflerin hayallerin içine almayan biriyle muhatap bile olmam sesiz sedasız giderim sadece kendime kızlardim

    0|1
    0|0
  • Üzülürüm. Nedenini sorarım. Cevabına göre trip atarım😅

    0|0
    0|0
  • Adam kadının alınacağı ya da onu arka planda bırakan bişey söylememiş ki ne var bunda?

    0|0
    0|0
  • Benimle gelecek düşünmüyor demektir ben neden düşüneyim yol veririm gider

    0|0
    0|0
  • Tepkim olmaz ona göre değerini biçerim hiç bir şekilde emek harcamam..

    0|0
    0|0
  • Dört senelik bir ilişkide benden bahsetmiyorsa hala beni benimseyememişse az ötemde dursun :/

    0|1
    0|0
  • Bu adam oglak burcu olmasın sakin😄 biz gercek hayatta oldugumuz icin biraz tepki verirdim.

    0|0
    0|0
  • Hayalinde yer edinemediğim adamın, yanında işim olmaz. Hedefleri ile baş başa bırakırım.

    0|1
    0|0
  • Kiminle hayal kuruluyorsa ona gitmesini söylerim. Güle güle denir.

    0|0
    0|0
  • Hemen ayrılırım bir birliktelik yasıyorsak benimle ilgili bir hayal kurmalı

    0|0
    0|0
  • Kırılırım ama belli etmem...

    0|0
    0|0
  • Yoo bozulmam

    0|0
    0|0
  • Barış ne diyorsa dogru diyordur😊

    0|0
    0|0
  • Vallaha ağlarım ve ayrılırım zor bir durum:/

    0|0
    0|0
  • Bisey yapmam

    0|0
    0|0
  • Sevgilim olmaz zaten

    0|0
    0|0
  • Ciddi düşünmüyor diye düşünürüm

    0|0
    0|0
  • Bahsetmesin her şey olacağına varır.

    0|0
    0|0
  • Kırılırım belli etmem yine de.

    0|0
    0|0
  • Bir hedef olmadığımı düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Umrumda olmaz.

    0|0
    0|0
  • Ya valla adet olucam çok üstüme gelmesinde

    0|0
    0|0
  • yol veririmmmmmmm

    0|0
    0|0
  • Ciddi değildir diye düşünürüm sanırım

    0|0
    0|0
  • Ayrilirim demekki degersizmisim

    0|0
    0|0
  • üzer

    0|0
    0|0
  • Zaten reklam gibi bir şeye döndü ilişkileri.

    0|0
    0|0
  • Üzülürüm

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    12
Yükleniyor...