Çok karizmatik değil mi?

Bakışı falan.. Sakal ve Saçlarındaki kırlarda ayrı bir hava katıyor ☺😍

Çok karizmatik değil mi?


0|0
2421

En İyi Erkek Görüşü

  • Doğrudur

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • Öyle böyle değil. Ekranda karşıma çıksa direk sürtünüyorum ki biraz karizması bana da bulaşsın diye. ssasd

    1|0
    0|0
  • İsterse hertarafı karizma olsun. manuş ne ya. nonoş gibi

    0|1
    3|2
  • Bu adama karizmatik demek tıpa hakaret, vatana ihanettir

    0|0
    0|0
  • Bu herif bana bu şekil de bakarak konuşsa tekme tokat dalarım :D

    0|0
    0|0
  • Evet karizmatik ama abartılacak bir şey yok bence

    1|1
    0|0
  • Manuşşş

    1|0
    0|0
  • heh işte

    1|0
    0|0
  • Güzel kardeşim bir delikanlı gibi

    1|0
    0|0
  • Tüp iyi değil o kadarda ses parçalıyor

    0|0
    0|0
  • Ak düşmüş y.. bnziyor

    0|0
    3|1
  • sokak şarapçısı gibi

    0|0
    0|0
  • Kim bu

    0|0
    0|0
  • Neydi bu adamın ismi?
    Manuk muydu

    0|0
    0|0
  • bunelan aahhahahaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • Hayır değil kız ayool

    0|0
    0|1
  • evet karizma

    0|0
    0|0
  • ilginç bir tip..

    0|0
    0|0
  • Yoklukta msin.

    0|0
    0|0
  • Hee hee ne demesin

    0|0
    0|0
  • Manuscugum

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Kendine has bir havası var ama bana etkileyici gelmiyor.

    1|0
    0|0
  • emraha benzettim

    0|1
    0|0
  • Aynen òyle

    1|0
    0|0
  • Eh işte

    1|0
    0|0
  • Ah beline beline manuş

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Bayiliyorum bu herife ya sesi ayri kendi ayri ♥

    1|0
    0|0
  • Evet ya çocuk gibi bakışları çok tatlı

    1|0
    0|0
  • Gülüşü de çok tatlı

    1|0
    0|1
  • Değişik tarz.

    1|0
    0|0
  • Bu nasil bir cirkinliktir yaa

    0|0
    2|0
  • Kim bu

    0|0
    0|0
  • Ne tipini ne sesini beğeniyorum

    0|1
    0|0
  • Yooo

    0|0
    0|0
  • Evet cok karizmatik 👌

    0|0
    0|0
  • Dantel Manuş

    0|0
    0|0
  • Bukezde buna vuruldular hadi bakalım

    0|0
    0|0
  • Hayır, değil

    0|0
    0|0
  • Itici

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    3

Benzer Benceler

Yükleniyor...