Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?

Ekranlara yeni katılan tv dizilerinden hangisi favorin?

#Hercai❤️
  • Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?Bir Aile Hikayesi FOX TV
    A seç
  • Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?Zalim İstanbul KANAL D
    B seç
  • Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?Zengin ve Yoksul ATV
    C seç
  • Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?Leke KANAL D
    D seç
  • Ekranlara yeni katılan TV dizilerinden hangisi favorin?Hercai ATV
    E seç
  • Diğer (Belirtiniz)
    F seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
6gün
Anket sonuçları:
1- Hercai
2- Bir Aile Hikayesi - Zalim İstanbul
3- Leke
4- Zengin ve Yoksul oldu 😂😂

1|1
10475

En İyi Erkek Görüşleri

  • Bir bitmedi ülkedeki vurdulu, kırdılı, töreli ve yasak aşk ilişkili diziler.. Baksan, eğitici öğretici hiçbir şey yok. Halkımız böyle dizilere prim vermiş, oturmuş önüne konanı seyretmekle meşgul. Hadi diyelim sanat ve eğitici birşey yok bari en azıdan güldüren birşeyler olsun. Yedi numara, Avrupa yakası, Leyla ile Mecnun gibi diziler gelse bari. Ama nerdeee.

    3|3
    0|0
    • 7gün

      Geçen "leke" nin 1. bölümünü izledim. Kısaca, bir kadının namusunu korumaya çalışması ve üzerine atılan "namussuz" lekesini silmekle uğraşıyor. Sırf güzel olduğu için fahişe olduğu falan düşünülüyor. Kısmen dediğin gibi eğitici sayılabilir. Ama yine dediğin gibi, saydığın dizilerin yerini tutabilecek bir dizi göremiyorum. Özellikle leyla ile mecnun.

  • oturup 2-3 saatlerini bu diziye harcayanları garipsiyorum :/

    5|3
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Ülke olarak dizi konusunda gelişemeyeceğimizin net kanıtı şu diziler, özellikle hercai denen

    1|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

10273
  • Bunlar ne la bir Avrupa Yakasını, Ekmek Teknesi ni tutmaz. Bıraksınlar bu senarist diye geçinen dar zihniyetli insanlar. Kaldırsınlar şu dizileri tekrar koysunlar Ezel i Avrupa Yakasını Ekmek Teknesi ni

    7|1
    0|0
  • Bunlar insanin psikolojisini bozar 2-3 senedir türk dizisi izlemiyorum

    4|2
    0|0
  • Hiçbiri o kadar sıkıldım ki türk dizilerinden sadece eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisine bakıyorum onun dışında bakmıyorum

    1|1
    0|0
    • 7gün

      Aynı kafadayız. Artı olarak arka sokaklar’ı da izliyorum ben.😂 En azından her bölüm başka aksiyon.

    • Hepsini Göster
    • 7gün

      @Erdem343460 arka sokaklar baydı artık ben görünce kanal degistiriyirum

    • 7gün

      Alıntı ve saçma olmasına bişey demiyorum ama konular aynı neler olacağı belli artık bıktım aynı dizileri izlemekten birtek eskiya dunyaya hukumdar olmaz dizisine bakıyorum avlu dizisine bakıyordum 3 4 bölümdür o da sıkıcı olmaya başladı bizim hikaye dizisine de bakardim 2. sezon iyice sictilar bakmiyorum

  • Televizyon tarihinde cinayet uyusturucu ve bir cok kotu davranış ve alıskanlık gösterilirken bir youtubur ya da bir fenomen bir yanlıs yapsa hemen garipseniyor

    2|1
    0|0
  • Turk dizisi izlemiyorum. En son izledigim zamanlar atv de cocuklar duymasin falan vardi galiba. Bide starda behzat c falan yanlis hatirlamiyorsam tabii

    2|1
    0|0
    • 7gün

      şu sıralar hangi sezon dizisini izliyorsun

    • Hepsini Göster
    • 6gün

      %3 un 2. Sezonda kalmistim ben devam ediyorum.. Aynen guzel dizi 1-2 bolum biraz agirdi ama sonradan icine cekti beni.. The 100 u takip ediyorum zaten Şu an 6. sezon 1. Ve 2. Bolumleri yayinlandi ama izlemedim.. Yaza kadar herhalde sezon biter o zaman bir nefeste hespini izlicem :)

    • 6gün

      bende sezonlar hepsi çıkınca izliyorum beklemeye gerek kalmıyor beklerken o heyecan azalıypr arada zaman oldu için ve insan unutabiliyor

  • Bir aile hikayesi Allahtan silahlı mafyalı adamlar yok çok şükür çoluk çocuk bir dizi izleyebileceğiz

    2|0
    0|0
  • Hepsi saçma sapan, ama içlerinde en eli yüzü düzgün dizi hercai gibi. Tamam kabak tadı verdi bu tür konular ama diğerlerine göre daha iyii.

    1|0
    0|0
  • Bir Aile Hikayesi, orijinali kadar hoş işleniyor bence. Çıkıntılık yapan ve abartı tavırlar sergileyen karakterlerin olmaması iyidir. Diğerlerini takip etmiyorum.

    1|0
    0|0
  • Hercai çok güzel bir giriş yaptı. Duygusal izlenim ağır basan bir dizi ama çok da tutuldu. Bence gayet iyi gider de oyuncuları muhteşem kadro

    1|0
    0|0
  • Türk dizilerinden ve TV dizilerinden nefret ederim ama Zalim İstanbul beni garip bir şekilde etkiledi ✩

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle "Hercai" ama kendisini bozmaz, güzel devam ederse uzun süre izleyebilirim. Fakat genelde bizim yapımcılar diziyi uzattıkça, tadını kaçırıyor.

    1|0
    0|0
  • bütün diziler bok gibi artık dizi değil bok çekiyorlar sizler de izliyorsunuz.. nerede o güzel diziler aile mahalle hayatını yani bizi anlatan diziler yok.. hep lüks yaşayan fuhuş yapan boklar var..

    1|1
    0|0
  • İzliycez de reklam dan izleyemiyoruz internet te telif hakkı yüzünden kaldırmışlar sadece kendi sitesinde oda 20 dk da bir reklam veriyor çok sinir bozucu herşeyi ücretli yaptılar artık onların yüzünden yabancı dizi izliyoruz

    1|0
    0|0
  • Türk dizileri izlemiyorum artık dörtbuçuk saatimi oraya vermem artık kore dizisi veya yabancı diziler var bir saatlik süresi reklamıyla ondan izlerim daha iyidir hem türklerin yaptığı gibi onla bunla yatmuyolar normal bişeymiş gibi

    1|0
    0|0
  • hercai, zalim İstanbul , zengin yoksul.

    maşşallah bana D:

    1|0
    0|0
  • Ben "Ulan İstanbul"un eski bölümlerine bakıyorum. 😊👍

    3|0
    0|0
  • Cennet Mahallesi, Akasya Durağı, Leyla ile Mecnun, Kanıt dizi gibi gibiydi be. Şimdiki diziler kimin eli kimin cebinde.

    2|0
    0|0
  • Game of thrones final sezonu yanında bunlar halt etmiş

    1|1
    1|0
  • Daha teskereyi bugün aldım hâlâ yoldayım o yüzden yeni dizileri takip edemiyorum 🙈🙈

    1|1
    0|0
  • Ulan bizim zamanımızda TV de ezel vardı, Adanalı vardı kuzey güney vardı neler neler vardı bunlar ne ak.

    2|0
    1|0
  • Benim için sadece Avlu var çünkü erkeksiz bir toplumda gücün nasıl olduğunu ve kadınların bir topluluğu nasıl yönettiğini anlatmakta ve bu tür şeyler türk dizilerinde nadir rastladığımız şeyler

    1|0
    0|0
  • Millet takmis bir hercai. Herzmanki tore dizisi iste. Cok populer insanlarda yok. Asla sevemicem boyle seyleri

    2|0
    0|0
  • ben dizi izlemezdım fakat Leke yi izledim dün annem izliyordu anlamli gerçekten hoşuma gitti, haftaya yeni bölümünü izlicem.

    2|0
    1|0
  • İzlemiyorum bunları aşk meşk dizileri bayıyor beni şöyle adam akıllı bir yapım olsa da izlesek içinde aşk olmasın da.

    2|0
    0|0
  • Hercai.18 yaşımdan sonra izlediğim tek Türk dizisi. Şimdilik iyi görünüyor M inşallah bozmazlar...

    1|1
    0|0
  • Gonlum hercai diyor ama merakim olan zalim İstanbul :) guzel diziler var bu sene ben 2 senedir televizyonu bir kac dizi icin acardim. bu sene guzel seyler var. mugeyi lise zamaninda deli gibi izlerdim tabi okulda her kes izleyince manyak muhabbet donuyodu. simdi ayni sekil. olmasa da cuma gunler hercai acikken bir grup actik diziyi izleyen kisiler var icerde aglamali fotolar atip duruyoruz birbirimize😂 zalim İstanbul ne zaman ne olcagi belli olmuyor tek basina izlenilse daha makbul dizinin gidisatini begenmedim ama bir o kadar da meraklisi oldum 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Hercai akşamı sabırsızlıkla bekliyorum. inş. misafir gelmez

    1|0
    0|0
  • Bozkır son zamanlarda izlediğim en iyi Türk yapımı dizi

    1|0
    0|0
  • Hepsi tırı vırı. Leyla ile Mecnun şimdiye kadar çekilmiş "En İyi Dizi" bence.

    3|0
    0|0
  • türk dizileri izleemiyorum ve izleyenleride anlamıyorum hepsi iğrenç

    1|1
    2|0
  • Hercai normalde böyle şeyler izlemem ama dizi acayip bağladı 😂😂

    1|0
    0|0
  • Hepsini youtubedan gördüğüm kadarıyla aşinayım. Leke dedim ama Hercai kitlesi daha çoktur.

    1|0
    1|0
  • Bu kalitesiz Türk dizileri ile vakit kaybetmeyin. Birkaç dizi hariç hepsi çöp.

    2|0
    0|0
  • Zalim İstanbul, Fikret Kuşkan oyunculuğuna hastayım ❤

    1|1
    0|0
  • Yabancı diziler daha kaliteli. Şu an mafyavari kiroların aşkı ve osmanlı özentilerinden gına geldi.

    1|0
    0|0
  • Ne dizisi ya açın bir Virginia woolf ya da franz kafka falan okuyun.

    1|0
    0|0
  • Çünkü kitaptan esinlenerek yazılıyor oluşu bir de Mardin ve o civarda çekilen hikayelerin beni bir şekilde kendine çekmesi.

    1|0
    0|0
  • Hercai hariç diğerleri itici hele ki zalim istanbul!

    1|0
    0|0
  • This is us görup de ağlar mi acaba? nasıl kötü bir uyarlamadir o 👽

    1|0
    0|0
  • Yukarıdakilerin çoğu güzel, Bir Aile Hikayesi, Hercai, Zalim İstanbul Bunları izliyorum

    1|0
    0|0
  • Türk dizilerini izlemem. Saçma sapan ve bayıcı hepsi.

    1|0
    0|0
  • Favorim kendi hayat dizim. Kurgu gibi salakk dizilerle işi olmaz.

    1|0
    0|0
  • Televizyon izlemiyorum. Ayrıca şu leke midir nedir çok abartıldı yani. 🤮

    1|0
    0|0
  • Ekranlara yeni katılan tv dizilerinden hangisi favorin?

    #Hercai❤️.

    1|0
    0|0
  • Hercaideki miran kuzenim ciddi söylüyorum profilimden resimlerime bakın kaan akınözü

    1|0
    5|3
  • Benim favorim bir aile hikayesi sıcacık aile dizisi

    1|0
    0|0
  • Zengin ve yoksula kafayı taktım. Bizim aileyi anlatıyor sanki 😬 aysel tam benlik karakter 😀

    1|0
    0|0
  • Şuanda diriliş var yeni değil ama favorim diyebilirim

    1|0
    1|0
  • Bir aile hikayesi👍

    Hercai gibi diziler çok sıkmaya başladı artık...❎

    0|0
    0|0
  • Hiç biri çünkü hepsi özenti ve kalitesiz konu desen uydurmasyon ayda bir dizi kalkıyor yayından..

    1|0
    0|0
Daha Fazla
125

Benzer Benceler

Yükleniyor...