Hangi filmin dublajı orijinalinden daha iyi?

Dublajlı hali orjinal ses+alt yazılı’sından daha iyi olan filmlere örneğiniz var mı?
Hangi filmin dublajı orijinalinden daha iyi?
Bence özellikle animasyonlarda başarılı oluyor. 🤡

0|2
1314

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1314
  • Yüzüklerin efendisi ilk film özellikle

    0|0
    0|0
  • Asterix ve Oburix bence çok tatlı bir dublaja sahip. Laz müteahhiti olsun, sezar'ı olsun hepsi eğlenceli. Zaten bu gibi ufak bir şeyler katılmasa özellikle çizgi filmler başta olmak üzere dublajın hiçbir kıymeti yok. Alt yazılı izlerim daha iyi.

    1|1
    0|0
  • animasyonun orjinali diye bişi yok zaten, sonuçta o animasyonun orjinali de dublaj :) animasyonda ses ile karakterdeki uyum önemli, ve o da dediğin gibi buz devri serisinde mükemmel işlemiş. sezarın hakkı sezara!

    ama animasyon dışında buna tek bir cevabın olacaktır, o da Deadpool. kesinlikle bir filmin dublajı orijinalinden daha iyi olmuş. net söylüyorum bunu

    0|0
    0|0
  • Evet Buz Devri 😊 Asterix ve Oburix, özellikle Temel tiplemesi.

    1|1
    0|0
  • Animasyon hariç dublajlı film izlemeyi tercih etmiyorum...

    Animasyonların genelini başarılı buluyorum...

    1|1
    0|0
  • Dublajlı filmler tercih etmiyorum pek... Ama görüşüne katılıyorum, animasyon filmleri oldukça başarılı oluyor...

    0|0
    0|0
  • Sin City. Digiturk ün film kısmından izlerdim zamanında açıp açıp oradaki dublajı efsaneviydi. Başka bir yerde bulamadım, alt yazılı izledim o ayrı mesele.

    0|0
    0|0
  • Valla ben hepsini alt yazılı seviyorum dublaj hoşuma gitmiyor

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle Asteriks ve Oburiks 😄
    Ama Buz Devri de çok güzel

    0|0
    0|0
  • Animasyon haricinde dublajlı film tavsiye etmiyorum cidden dublajlı filmlerden zevk alan var mı?

    0|1
    0|0
  • Oyuncak hikayesi
    Minyonlar
    Arı Filmi
    Çılgın Hırsız
    Animasyonlar hariç dublajlı film pek izlemem

    0|0
    0|0
  • Genellikle filmleri dublajlı izlerim zaten alt yazılı filmleri anlamıyorum😇

    0|0
    0|0
  • Deadpool sanırım benim için ve Can Dostum (Fransız olan )

    0|1
    0|0
  • asterix ve oburix dublaji orjinalin çok daha mizahli

    0|0
    0|0
  • Esaretin bedeli

    0|0
    0|0
  • Asterix ve Oburixteki Temelusun dublajı :D

    1|0
    0|0
  • Fast and ferious

    0|0
    0|0
  • Animasyonlar

    0|0
    0|0
  • Deadpool aksjand

    0|1
    0|0
  • Buz devri tabiki.

    0|0
    0|0
  • Yüzüklerin Efendisi Ve Matrix

    0|0
    0|0
  • Türkçeye çeviri güzel yapamıyorlar

    0|0
    0|0
  • Aynen buz devri gibi meselaa:)

    0|0
    0|0
  • Hic biri.

    0|0
    0|0
  • Çılgın hırsız

    0|0
    0|0
  • Sabrina.

    0|0
    0|0
  • Yenilmez serisinin

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...