Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?

Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız kaybolur?
  • Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?Beren Saat ve Kenan Doğulu
    A seç
  • Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?Neslihan Atagül ve Kadir Doğulu
    B seç
  • Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?Sinem Kobal ve Kenan İmirzalıoğlu
    C seç
  • Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ
    D seç
  • Bu ünlü çiftlerden hangisi ayrılırsa aşka olan inancınız biter?Fahriye Evcen ve Burak Özçivit
    E seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

2|5
153176

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ünlülerin reklam aşkları ile gerçek AŞK aynı değildir. O nedenle keşke son şık olarakta HİÇBİRİ koysaydınız, çünkü her AŞK kişiye özeldir, o çiftin birbirini tamamlaması ile en güzelidir. Başkasının hayatı ile kendimizi kıyaslamak zaten yanlış. Bu nedenle de Soru yanlış, mantık hatalı.!

    0|0
    0|0
  • Ünlülere göre aşka inanmaya başlamam veya aşka inancımı kaybetmem ama insanlar ünlülerin hayatlarına özenirse çoğu zaman sonu hüsrana varan ilişkiler yaşarlar

    6|4
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Biz aşkı vatan için canını verenlerden öğrendik, öyle iki ünlü ayrıldı diye aşka olan inancımızı kaybetmeyiz.

    2|1
    1|0
  • Benim en yakın idolüm seneler önce vefat eden güzeller güzeli Satı teyzeyle Hacı amcadır. Allah ım bana, onlar kadar masum, saf, tertemiz bir aşk nasip etsin.
    Cuma namazlarında apartmanın önünde "Hacı gelince terler sırtına ceketini vereyim." diye beklerdi Satı teyzem ve Hacı amca o kadar melek gibi bir insandı ki onu, her zaman ondan önce düşünürdü. Allah rahmet eylesin :)

    0|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 174

  • Mehmet Aslantuğ Arzum Onan çifti dışındaki çiftler medyatik reklam ürünleri. Demet Akalın'ı herkes yakından bilir, medyatik itici ve para avcısı birisi. Eşlerinde bile hayır hasenat yok bu gudubetin...

    0|0
    0|0
  • Mehmet aslantuğ ve arzum onan ikilisi çok ortalarda gözükmeyen evliliklerini kendi içlerinde yaşayan reklam yapmayan ekranlarda gözükmeyen takdir ettiğim bir çift.

    0|0
    0|0
  • aşka olan inancımin 3 cü kisiler ile alakası olamaz ama seviyeli gözlerden uzak ve yıllardır tek dedikoduları cıkmayan cift Arzum Onan Mehmet Aslantug ciftidir sanırim

    0|0
    0|0
  • Vay anam vay aşkta mı bunların tekelinde yani? İlla sanat camiasında arayalım diyorsan magazinlerde olmayan gerçek sanatçıları seçmeye çalış magazin camiasında aşk var evet ama menfaat aşkları. Ama Arzum Onan Mehmet Aslantuğ güzel bir örnek bak onları taktir ederim

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri seçeneğide olmalıydı.. bana bunların hayatının yalan dolan ve en önemlisi de hep plan olduğu geliyor.. ne zamanki içlerinden biri gerçekten mesela bı komşuya mesela bir işçiye
    Gönül verir o zaman derimki bunun adı aşk...

    0|0
    0|0
  • Daha küçükten Arzum Onan dünyanın en güzel kadını hayatımıza girdi, tabii hiç kaçar mı, bende aşığım kendisine 😀 birde Mehmet Aslantuğ diye bir abi var aynı dönemin iyi dizilerinin ustası. bir batık evlendiler kızdım tabii önceleri ama alıştım sonra sonra 😔
    Bu ikiliyi hiç abuk subuk haberlerle duymadım örnek aldığım ilişki biterse inancım zedelenir 🤣🤣🤣

    0|0
    0|0
  • nedenı bence gayet açık. ne para ıcın ne de şan şöhret ıcın evlenecek karakterlerde olduklarını dusunmuyorum. Allah ıkısıne de vermıs zaten maşallah 41 kere

    0|0
    0|0
  • Birincisi her insan ayrı bir dünya :)) yani kimsenin inancı bir başkası ile ilişkilendirilemez. İkincisi ise hakettiğin güzellikte bir aşk yaşarsın 😊

    0|0
    0|0
  • Aşka inancımı insanlarla değil kendi yaşadıklarımla karar veriyorum

    0|1
    0|0
  • Bu ikisinin ayrıldıklarını öğrenince zaten Aşk'a inancım bitmişti bu görseldekilerin ayrılması bana fasa, fiso gelir. :)

    0|1
    0|0
  • Aşk bunlarla bitecekse hiç başlamasın daha iyi. Bizim aşkımız bunlarınkinden daha kutsal

    0|0
    0|0
  • Aşka olan inancım kalmadı zaten herşey para odaklı olmuş

    0|0
    0|0
  • Aşka OLMAYAN inancım, diğer insanların hareketlerine göre sekillenemez...

    0|0
    0|0
  • Sadece en iyi seçeneği işaretledim yoksa bunlar ayrılmış birlikteler banane bunlara göre aşkımı yaşamıyorum ben.

    0|0
    0|0
  • Çok sağlam kişler yalnız ama. karar veremedim ki şimdi. Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ dünya yıkılır ayrıldıktanna inanmam.

    0|0
    0|0
  • Ünlüleri bazalıp aşka olan inancım bitecekce ben hiç inanmaşım demektir. Bülent Ersoyla sevgili olanlar bile oldu...

    0|0
    0|0
  • neden mi seçenek çünkü bu seçeneğe oy verince 5 puan kazandım yoksa aşka inanmıyorum zaten hep çıkar ilişkisi bunlar

    0|0
    0|0
  • Neslihan kadir'e gerçekten aşık, kadir pek oralı değil tabi ama birbirlerine yakışıyorlar, diğer şıklar zaten aşktan çok uzak.

    1|0
    0|0
  • Ünlülere göre aşka inanmaya başlamam veya aşka inancımı kaybetmem ama insanlar ünlülerin hayatlarına özenirse çoğu zaman sonu hüsrana varan ilişkiler yaşarlar

    0|0
    0|0
  • Biz aşka olan inancımızı Sıla Ahmet Kural'dan ayrılınca yitirdik

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    154

Kızlar Ne Diyor 151

  • 1993'de ayrıldılar, doğmadan 7 sene önceden beri inanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ.

    1|1
    0|0
  • Aşka olan inancım kendi yaşantıma ve hissettiklerimle alakalıdır. Ben hissediyorsam aşka inancım vardır. Birilerinin ayrılıp barışması hiç umrumda değil. Zaten aşk da sürekli bir şey değil.

    0|0
    0|0
  • Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ..
    Arzum Onan in tum evliligi boyunca cesitli kereler bitmek uzereyken kurtarmak icin ne kadar ugrastigini medyadan takip etmiştim. İyi bir eş ve anne olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Fakat başkalarının aşkı benim eşim olacak kişi ile olan aşkımla yarışamayacağı için başkalarının aşkının bitmesi beni ilgilendirmez, inancımı da yıkmaz. :) ;)

    0|0
    0|0
  • Unlu ve ask cok uzak birbirine cunku cogu unlu olmak dedikodu magazinlerinde gazetelerde ilk sayfada kapak olma cabasinda

    0|0
    0|0
  • Hicbiri bunlar askin timsali degiller cunku ayrilirsa ayrilsin umrumda olmaz leyla mecnunundan vazgecmemis ferhat sirin icin daglari delmis onlarin tanind abunlar cop

    0|0
    0|0
  • Ck yakisiyolar ama günümüz ünlü dunyasinda insanlar bir kisiyle doyamıyolar

    0|0
    0|0
  • Uzun yıllar beraberler bu zamanda 2 saatte ayrılan ünlüleri bile gördük

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri benim fikrimde etkili olamazlar. Benim hayatım farklı aldığım maaş, yaşadığım kültür hayat düzenim.

    0|0
    0|0
  • Aşka olan inancım bunlara bakarak olacaksa oooo ben yandım o zaman bunlar zaten hemen bosaniyolar

    0|0
    0|0
  • Çalıkuşu aşkı çok güzel yaşattı... sonsuza dek aşk koksunlar...

    0|0
    0|0
  • Ünlü bir çift ayrıldı diye aşka olan inancını yitiren şuursuzlardan değilim.

    0|0
    0|0
  • bunlar yalan jason statham-rosie huntington whitel gerçek

    0|0
    0|0
  • Fahriye ve Burak.
    Aşırı yakıştırıyorum.
    Kalpleri , karakterleri de yakışıyordur , uyuşuyordur eminim.

    0|0
    0|0
  • İki magazin sayfasına çıkan insanların hayatında olan şeyler benim aşka olan inancımı niye yok etmeli ki tek kelime ile saçma

    0|1
    0|0
  • Kenan imirzalioglu benle evlenirse aşka inanmayan benim aşka inancım olur ve milyonlarca kez artar 🤣🤣😂😂 ay bu aralar cok sacma sorular soruluyor.

    0|0
    0|0
  • Mehmet Aslantug ve Arzum Onan dışında hiçbirinin arasinda deli gibi bir aşk oldugunu düşünmüyorum 3-5 sene sonra hepsi ayrılacak

    0|0
    0|0
  • Açıkçası aşka olan inancımı şov dünyasına bağlamadım

    0|0
    0|0
  • Tam tersine bunları görünce aşka olan inancım bitiyor.

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    131
Yükleniyor...