İzliyor 1 ay

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

1- Devlerin Aşkı

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

Bu ikilinin döneminde yaşamak isteyen tek ben değilimdir umarım! Kadir İnanır ve Türkan Şoray bize aşkın gücünü gösterdiler. 1976 yılı efsane Yeşilçam klasiklerinden biri olan devlerin aşkı hala daha ilk gün gibi severek izlenen bir film.

2- Hababam Sınıfı

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

Rıfat Ilgaz böyle bir roman yazarsa, Ertem Eğilmez de bunu filme çevirmez mi? Usta oyunculardan oluşan kadro ile çekilen bir başyapıt, 1975'lerde çekilmesine rağmen hala daha televizyonda çıkınca başka kanala geçemediğimiz bizi güldüren bir Yeşilçam klasiği.

Günümüzde yeni oyuncularla çekilse de film eski tadı vermiyor. Münir Özkul, Kemal Sunal, Halit Akçatepe olmadan Hababam Sınıfı olmaz.

3- Al Yazmalım

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

“Selvi boylum, al yazmalım” Siz aşk için nelerden vazgeçebilirsiniz? Peki ya kendinizden vazgeçer misiniz? Bir Kadir İnanır, Türkan Şoray klasiği daha. Kırgız yazar olan Cengiz Aytmatov’un 1970 yılında yazdığı roman “Kırmızı Eşarp”tan uyarlanan ve yönetmenliğini Atıf Yılmaz’ın yaptığı bir 1977 Türk sineması başyapıtlarından

4- Petrol Kralları

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

Metin Akpınar, Zeki Alasya ikilisi unutursak büyük ayıp olur. Bu ikilinin oynadığı birçok film olsa da, içlerinden en güzeli petrol kralları, Ali Şen ve Perran Kutman’ın da oynadığı 1978 Yeşilçam efsanesi de listemde yer alıyor.

5- Banker Bilo

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!

Bu bir Şener Şen ve İlyas Salman filmidir! Eminim birçok kez izlediniz kanallarınızı gezin, bir daha izleyebilirsiniz. Ertem Eğilmez bu işi biliyormuş, 1980'de çekilen Maho köylüsü Bilo’yu Almanya’ya götüreceğim vaadiyle İstanbul'a götürmesini anlatan bol üçkağıtçılığın geçtiği komedi filmi.

Umarım beğenirsiniz 🙏🤞

Her Şey Unutulur, Bu Yeşilçam Filmleri Unutulmaz!
17
15
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

En İyi Kız Görüşleri

  • Dilay23

    Hepsinin ayrı yeri var hala da sıkılmadan izlerim👍

    Görüş hala geçerli mi?
  • lalegurbuz

    Hababam sınıfı 😍

    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşleri

  • Creeper07

    Hepsini izlemişliğim var ve hepsi birbirinden güzel

    Görüş hala geçerli mi?
    • Kesinlikle güzeller, teşekkür yorumun için kankam :)

    • Creeper07

      Rica ederim, bence yazmak vakit almasa ben de yazacam 😂

    • Evet vakit alıyor 1 saattir yeni bir tane yazdım ama güzel oluyor araştırmalar falan yapıyorum. 1 kategori seçip üzerinde durabilirsin bence eğlenceli gerçekten :)

  • Gizli Üye

    En güzeli al yazmalım sevgi emektir.

    Görüş hala geçerli mi?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1513
  • MadaMüptezel

    Hepsinin yeri ve değeri çok ayrı ama özellikle "Al Yazmalım" efsane bir başyapıt ve bendeki yeri çok ayrı gerçekten, arada tekrar açıp, açıp seyrediyorum.

  • corapsever34

    benim açımdan kesinlikle selvi boylum al yazmalım.. ustat AYTMAYOV un eserinden ATIF YILMAZ ın mukemmel yorumu.. elbette filme olağan ustu katkı yapan AHMET MEKİN in karakter oyuculuğu... ve şu sozler hep aklımda SEVGİ NEYDİ.. SEVGİ EMEKTİ... telefonumun zili bu filmin muziğidir... sakın olaki diğerleri kotu manası cıkmasın onlarda cok değerli ama bu film cok başka.. oyuncusuyla seneryosuyla çekilen yeriyle

  • Níckíɱσusє

    Tarık Akan'ın olmadığı bir bence üzdü beni.
    Oraya ''Ah Nerede Vah Nerede'' yazmanızı rica edeceğim.

  • tuğçeo_1

    hepsini izledim hepside çok guzel ve kaliteli filmler

  • rockinrolla

    işte bunlar hasret kaldığım filmler şuankiler baya saçma hepsinin gayesi belli sonu aynı birbirinin tekrarı gibiler

  • -gözyaşımoldun

    Aynen katılıyorum kaç kere izlediğimi bile bilmiyorum ben sıkılmıyorsun bir kere güzel oluyor

  • LİiLİİTTH

    Hababam sınıfı zaten efsane, ama selvi boylum, al yazmalım hee izlediğimde beni göz yaşına boğuyor.

  • Batu__hann

    Evet hepsi bir anı hepsi bir özel nostalji hepsi ayrı bir devrin anlatımı

  • El_miram

    Al yazmalım hayranıyım

  • Sendevefasiz

    Hepside cok guzel filmdi

  • Optimus_Prime_

    Emeğine sağlık güzel bir bence olmuş

  • bu filmlerden sonrası sarmadı zaten hiç

  • umutuaua

    Hababam sınıfı oyuncuları...

  • Al yazmalım favorim

  • PiedraIrmağı

    Devlerin aski favorim

  • Ne varsa eskilerde var hepsi ayrı güzel..

  • umay765434

    Hababam sinifi 100 seneden fazla izlenir

  • Tsk sunum ıcın

  • OkanJiigolo

    Hababam sınıfı tabikide

  • simpsonlar

    Hepsini de seviyorum

  • Entero

    Bu filmler benim yaşımda ben hala izliyorum

  • 201465

    hepsi birbirinden güzel

  • Cradle01

    Izledikce izleyesin gelir

  • memet4266

    İnsanı derinden etkiliyor

  • Asla unutulmaz

  • Yalnız-kalp

    Alyazmalım filminin yeri başkadır bende

  • ayred07

    Hababam sınıfı

  • Gizli Üye

    Al yazmalim

Yükleniyor...