Medcezir'i seyrettinizmi nasıldı beğendinizmi ?

medcezir'i seyrettinizmi nasıldı beğendinizmi ?

sorunun detayları uzun ol


0|0
213

En İyi Erkek Görüşü

  • O psikopat Tan nerden çıktı onu anlayamadım ben ya

    0|0
    0|0
    • hakkatenya o nerden çıktı

    • Hepsini Göster
    • orkuna nasıl pıçak çekti ama haha :D

    • aynen :D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Tv seyretmiyorum efenim, az önce ramboyu seyrettim, böyle güzel filmler olursa seyrediyorum.

    Televizyon monoton kendini tekrar ediyor.

    cut.

    0|0
    0|0
  • Medcezir'e Şu MERT tammm olmuş bee ne güldük ... beklediğim gelişmeleri tam olarak yaşandı çok iyi oldu

    0|0
    0|0
  • İçinde nasıl bir saltanat var ve hayalini kurduğun hizmetkarların kimler çok merak ediyorum. Hangi kafayı yaşayarak bu duruşu alıyor ve deklanşöre hangi niyetle basıyorsun hiç bunu birileri ile paylaşmayı düşündün mü? Belkide içinde sakladığın şeyler doğru değil ve sen sadece tek başına oyun oynuyorsun.. İnsanlar ne garip...

    0|0
    0|0
  • supernatural var dexter var breakıng bad var crımınal mınd var walkıng death var ex var hap var cıgara var... turk dızısı ? neden? dıye soruyorum bı cevap bulamıyorum yıllardır . o yuzden dızımag e devam edıyorum

    0|0
    0|0
  • Soruna cevap veriyorum

    cünkü ks cevabımı kısa buldugu için kabul etmedi

    Hayır izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • bence gereksiz bir dizi. izleyince hayatima hiçbirşey katamayacaği kesin. 1,5 saat doldurmak için yapilan kalitesiz dizilerden.

    0|0
    0|0
  • Beğeniyorum

    0|0
    0|0
  • ben izledim ve oynadım 39. bölümde bende varim :)

    0|0
    0|0
  • Muhterem arkadaşlar Cicik Şov tekrar bizlerle.

    Maşallah hatun Tam Damızlık.

    Bunu alan adam günlük 50 litre süt sağar şerefime.

    Neyse , gözlerimizin abdesti kaçmadan buradan sıyrılalım

    Medceziri seyretmedim kardeş

    0|0
    0|0
  • seyretmedim, beğenmedim

    0|0
    0|1
  • Hiç dizi izlemiyorum inanki

    0|0
    0|0
  • Ben türk dizilerini zimeme ki !

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Güzelmiş öyle diyorlar.

    0|0
    0|0
  • idare ederdi ama saçma yerleri yok değildi ya.

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;