Başlık bulamadım kii :)

sizde Avrupa Birliğine girmeli miyiz Atatürk olsa ister miydi bunu ?

bence girmemeliyiz kim çıkardı böle şeyleri . Atatürk de istemezdi bence bağımsız Türkiye kurmaktı amacı çünkü

Güncellemeler:
öyle bir şey oladığı halde ülkemizin her şeyine karışıyor yabancı devletler biz AB girersek bütün ipler onların elince olacak .

0|0
1032

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • az daha yaşasa türk birliği kurardı bölgenin sovyetleri biz olurduk.. romayı ikiye bölen türkler. doğusunu yıkan türkler. ama gel gör yeni roma denilen ab ye girmeye çalışan yine türkler.. bunlar hep atatürk ilke ve ink. dışarı çıkmaya çalışan yobaz zihniyetin oyunu..

    0|0
    0|0
  • Şuanda Türkiyenin avrupa birliğine ihtiyacı yok ama avrupanın Türkiyeye ihtiyacı var hepsi batmöanın eşiğinde kaldıki giriceğimizde sanmıyom avrupada bişede yok kaynakların hepsi doğuda türki cumhuriyetlerinde arap yarım adasında afrikada biz onlarla bir brilik kursak veya geçtim türki cumhuriyetlerle birlik kursak önümüzde kimse duramaz amerikayı bile sollarız...

    0|0
    0|0
  • Türkiye batıya endekslidir. Türkiyenin milli çıkarları örtüşen türk devletleri ile birlik kurması lazım. Çünkü biz biliyoruz ki türkler ne kadar çok birleşirse o kadar güçlü oluyorlar.

    0|0
    0|0
  • zaten Avrupa birliğinde İngilizlerin kurduğu parlemantoya geçtik İngilizler de Avrupa birliğini istemiyorlar.. putin in dediği gibi ne işiniz var Avrupa da Şanghay beşlisi dururken veya orta asya da ki kardeşlerimiz veya komşularımızlar daha iyi ittifaklar yapılabilinir bana göre

    0|0
    0|0
  • Sevgili arkadaşım Avrupa Birliğine gireceğimize inanmıyorum ben zaten şu an ki iktidar da bunu istemiyor,bakma istiyor gibi görünmesine... Atatürkte istemezdi bana sorarsan...

    0|0
    0|0
  • Saka misiniz arkadas ya. O gunun sartlari ile bu gunun sartlari bir miydi? Ataturk isteseydi ne farkeder istemese ne farkeder. Avrupa birligine yaklasik 15 senedir girmeye ugrasiyoruz faydamiza olmasaydi bu kadar ugrasmazlardi degil mi.

    0|0
    0|0
    • Sen hala Tv dan izlediğin gibi, AB nin herkese çok fayda getirdiğine mi inanıyorsun ? Bence bu kadar faydalı oluduğuna emin olma, bide zaten bizim ülkemiz bir kere avrupa standartlarının aşırı derecede altında. Biz hala kalkınmamış bir ülkeyiz, kalkınma planımız bile yok. Herşeyden önce, insanların kalite standartlarının yükseltilmesi lazım. İnsanlar insan gibi yaşarsa, herkesin 10.000 TL maaşı olursa, zaten sokmuşum AB sinede, AZ sinede sencede öyle değil mi ?

    • Arkadasim ben hukukcuyum oyle izledigimle yorum yapmam okurum. Zaten yasalar cercevesinde tum ab normlarini aliyoruz yavas yavas. Bizim yasalarimiz yok artik ab ile uyumlu hale geliyor tum yasalar. Bi tek sizi aldik demeleri kaldi sen daha kalkinma diyorsun vs diyorsun.

  • İngiltere çıkacak biz niye girelim ki? link Atatürk ün vasiyetinde alternatif seçenekler olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • bugun bu halimizi görse atamız ve ab ye girme istegimizi görse şöyle okkalı bir tükürür şakağına dayar silahı intahar ederdi şerefinden

    0|0
    1|0
  • Ben avrupa birliğine girilmesine karşıyım bence bir Türk Turan birliği kurulmalı.

    0|1
    0|0
  • avrupa birliğini onlar bizi almıyor değil zaten, avrupa birliğine girmek isteseydik çoktan girerdik zaten;)

    0|0
    0|0
  • link

    Avrupa Birliği değil, Türk Birliği!

    0|1
    0|0
  • yok yaa bende ABkarşıtı biriyim j,kız gibi naz yapıp duruyorlar

    0|0
    0|0
  • Atatük ,stemiyo dıye nıye gırmıyoz ıyı guzel onderde ınsan hıc hatsı olamazmı bu adamın

    0|1
    0|0
  • Önce git bir ab nedir ne ise yarar avantajları nelerdir onu ogren

    0|0
    0|0
  • Ulu ATAmız olsaydı girmezdik onlar bizim dalkavugumuz olmak için pervane olurlardı.

    0|0
    1|0
    • Hasta Osmanlıyı Türkiye gibi küçük bir yarım adada kurup bütün krallıkları devletleri ve devletcikleri aygına getiren adamdan bahsediyorum sen o kudreti rüyanda göremiyeceğin kadarı verildi ona Türk milletinin bakiyeti için.

  • Bence girmemeliyiz. Kültürümüzü geleneklerimizi öldürmeye çalışıyorlar

    0|0
    0|0
  • Unesko ya da baska bir birlik icin Ataturk e sormuslar girmek istermisiniz diye o da sartlarimizi koyariz kabul ederlerse dusunuruz demis.bu gunku lider oldugunu sananlargibi gerekirse yalvaririz yalariz yutariz dememis.

    0|0
    0|0
  • 2 Satırlık yazında ne kadar çok hata var bir bilsen.

    0|0
    0|0
  • ataturkun istemeyecegını nerden biliyosun

    0|0
    0|0
    • Az çok oturup, M.Kemal ile ilgili kitapları okursan, nasıl bir insan olduğun anlarsın ve onun üzerinden fikir sahibi olabilirsin. Ben yıllardır okuduğum kadarıyla, M.Kemal fikirleri ile yönetilip, aynı kalkınma düzeyinde kalkınmış bir ülke olsaydık, zaten çok farklı yerlerde olurduk, büyük ihtimallede, AB Türkiye Birliği' ne girmek için götünü yırtıyor olurdu. Ama tekrar, bir fikir yürütecek olsaydık, çok demokratik şekilde, M.Kemal Paşa, herkese eşit şartlar ve haklarda bu birliğe kabul ederdi.

  • katılıyorum sana türk birliğini kurmamız lazım acilde bu türk ülkelerınınde rus egemenlıgınden kurtulması lazım

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 9

  • Atatürk zamanında milletler cemiyeti üyesi olmamışmıydık biz? Kaldı ki 100 yıl sonrasının dış siyasetini Atatürk ve Atatürk dönemi üzerinden anlamlandıramayız.

    Ab konusunda da, girer miyiz giremez miyiz, süreç özellikle mi uzatılıyor bilemem ama devletin Ab kriterlerine göre kendini yenilemeye çalışmasının vatandaş olarak sana hiç bir zararı yok onu söyleyebilirim.

    0|0
    0|0
    • o dönem üzerinde demiyorumşu ano bu devirde olsaydı diyorum

  • Avrupa birliğine gerek yok. Şuanki iktidar bile önemsemiyor artık AB'yi.

    En güzeli: link

    0|2
    0|0
  • zaten giremeyeceimiz için tartışmanın luzumu yok

    0|0
    0|0
  • Girecegini sanmiyorum ama eger girerse Turkiye euroyu kabul edicektir ve hayat pahalanicak ayliklar yetmiyecektir umarim girmezler ayrica ingiltere kabul etmedi bakin obur ulkeler krizde ingiltere rahat

    0|0
    0|0
  • Millet akepecilik taslayip tayyipci olur da lafim onlara,

    madem tayyip dört dörtlük bir basbakan, neden hala avrupa birligine alinmiyoruz?

    0|0
    0|0
    • Senin yüzünden gizlesekmi ne yapsak onu düşünüyoruz

    • haha bir akepeci daha. Adami seviyorsunuzda daha avrupa birligine girecek konumda değil turkiye ;) anca kac cocuk onlari tartisir, pislik.

  • Uzun yillar vrupada yasayan insan olarak .. hayir girmesi iyi olmaz .. turkiyede yasayan insanlar icin iyi olmaz en azindan :)

    0|0
    0|0
  • sen kararlarını atatürk ne isterdi diye düşünerek mi veriyorsun, kendi beynin yok mu?

    0|2
    0|0
  • Ataturk olsaydi isterdi veya istemezdi ne onemi varki bunun ?

    0|0
    0|0
  • Turkiye avrupa birligine girse. turkiyede insan kalmaz, kacmak isteyen tek milet

    0|0
    0|1
Yükleniyor... ;