Sagopa Kajmer ve Kolera ayrıldı. Bu durum şarkılarına etki eder mi?

Yıllardır Sagopa Kajmer dinleyicisiyim, Kolera'yı fazla sevmesem de albümlerde, konserlerde, şarkılarda vs. bu ikiliyi yan yana görmeye alışmıştım ki herkes alışmıştır, ayrılacakları aklıma bile gelmezdi şaşırdım ah be diyor insan, diyecek bir şey yok insanlar ayrılabiliyor ne yazık ki haklarında hayırlısı olsun.
Bu şarkıyı da günün şarkısı ilan ediyorum. :)

Güncellemeler:
Bu arada merak edenler instagram hesaplarından ''sagopakajmerofficial' ve ''kolerap'' hesaplarına bakabilir, oralardan açıklama yapmışlar ayrı ayrı.

3|3
6267

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 62

  • Yaa hic sormaaa 13 yillik sagopaci olarak coook sasirdim ve uzuldum ama kendi kararlari hayatlari biz disardan goruyoruz kim bilir ne sorunlari var yollari acik ola 😢😢😢💔💔💔

    0|1
    0|0
    • Evet 2004 yılından beri bende dinleyen biri olarak onlar adına üzüldüm, hayırlısı.

  • Duydum şaşırdım. Asla ayrılmaz dediğim çiftlerdendi. 1.5yıllık sevgilimle benim ayrıldıgım zamana geldi ve ikisini ikimiz de cok severdik :(

    1|1
    0|0
  • Daha dün 11. yıllarını mı ne kutluyorlardı yaa :/ çok şaşırdım.

    1|1
    0|0
  • Sebep neymiş

    0|1
    0|0
  • Hiç üzülmedim nedense

    0|1
    0|0
    • Kolera'yı sevmesem de bende onların açısından üzüldüm yoksa beni de ilgilendirmez Sago dinlemeye devam ederim. :)

  • ayrılmalarına değilde bu zamana kadar birlikte olmuş olmalarına şaşırdım 😀😂

    1|4
    2|0
  • Ben reklam çalışması olduğunu düşünüyorum üzülerek. Tamam her ikisininde kemik bir kitlesi var eyvallah sözüm yok ona ama neden daha fazlası olmasın ki? 🌺

    0|1
    0|1
    • Valla ben öyle düşünmüyorum reklama hiç ihtiyaçları yok özellikle Sagopa'nın, ama her şey olabilir bu devirde.

  • Çok şaşırdım ya haklarında hayırlısı olsun

    0|1
    0|0
  • Eski sevgilim bunun şarkılarını çalıp bana söylüyordu hiç sevmiyorum bunu ya

    0|1
    0|0
  • Herkes ayrılıyor ne var ki

    0|1
    0|0
  • Demek ki herkes herkes den ayrılabilir. Öyle bir devire geldik ki, böyle işte... Diyecek hiçbir şey yok

    0|1
    0|0
  • Etkilesin de zaten... Sago tek başına daha iyi

    0|1
    0|0
  • Sözleri çok güzel anlamlı.. günün şarkısı olmayı hak eder tabi

    0|1
    0|0
  • Eder bence

    0|1
    0|0
  • Geçen gün şarkısını dinlerken içimden geçiyordu ayrılcakları ya çok kötü olmus 😔 herkesi kıskanır oldum bende b. ktan bir şans almış gidiyor 🙄

    0|1
    0|0
    • Senin yüzünden ayrıldılar o zaman. 😂

    • Hepsini Göster
    • Ben kavuşamıyom kimse kavuşmasın uleyn 😂

    • Kavuşursun sende kötü düşünme. :D

  • Etki edeceğini sanmıyorum.

    0|1
    0|0
  • Kolerayı sevmem pek ama sagopa'nın esliginde guzellesmeyen yok bana gore. Uzuldum tabi, kaç yıllık evlilik. Hayırlısı olsun. Sagopa yine iyi şeyler yapar ama kolera onsuz bir şey beceremez bence.

    0|1
    0|1
  • Ayrildilarrrrr miiiiiiiii!!!

    0|1
    0|0
  • Hatırlatma ya çok üzüldüm

    0|1
    0|0
  • Ne ara oldu laa

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    42

Erkekler Ne Diyor 67

  • sagopayı severdim..
    ta ki şu çay parmak beden üçlemesini yapmadan..

    0|1
    0|0
    • Ya o konuda verdiği örneğin güzel bir örnek olduğunu düşünüyorum fazla takılmamak gerek, kesinlikle dediği doğru da demiyorum ama saygı duyarım görüşünüze tabi.

    • Hepsini Göster
    • Haa evet biliyorum bunu ama o sevgililikden bahsediyor 11 yıllık ilişkiyi ciddi bişey var ki bitirdi başka tenler arayisinda olduğu için değil sorsan hala o fikrini savunur

    • @büşraamiracle Tabii ki de bu söylediklerinle ayrılmalarının alakası yoktur bence de.

  • Bir sey olmaz sarkilarina yine dinlenir sarkilari ama bende duyunca üzüldüm bunlarda mi ozendiler digerlerine yoksa bu unluler bir acayip kiyafet degistirir gibi es degistiriyorlar

    0|1
    0|0
  • Cidden şaşırdım neden ayrıldılar acaba

    0|1
    0|0
    • İşte orası meçhul, önceden alınmış bir karardır da birden açıklamaları şaşırttı.

  • Aynen kendi hesaplarında açıklama yapmışlar ve Sago nun açıklaması da gayet yerşnde güzel bir mesaj olmuş... Tabi durumun tam içeriğini bilmesekte güzel ve olumlu bir yazı yayınlayarak belirtmiş... Üzüldüm açıkcası...

    0|1
    0|0
    • Evet her ikinin de açıklamarı güzel olmuş. Onlar açısından düşününce üzücü, hayırlısı.

  • Saian; Rap'i gece gezen kurtadam
    Bundan hiçbir envanter bahsetmez Sakulta'dan (Bayrak yaktırtan)

    Saian tek gerçek rapçidir diğerleri ölse umurumda değil özür dilerim :D

    0|1
    0|0
  • İyi bile sürdürdüler, her aşk bir gün biter ehehe.

    0|1
    1|0
  • Hey gidi ilk okul yilarim gece uyku tutmadığında açar bunları dinlerdim facebook profil resmim de bile bunlar vardı hey gidi hey...
    Bence ayrilmalarinin sebebi çocuk olmaması 11 sene beklediler en Son kolera ya da sago baktı olmuyor ayrılmaya karar verdiler hayırlısı bakalım.

    0|1
    0|0
    • Ah o eskiler... Rap müziği bana deli gibi sevdiren kişilerden Sago ve Ceza o yılların ardından yaklaşık 13-14 sene geçti hala dinliyorum ve onlarcasını araştırıp bu müziğe bağımlı olmama sebep oldular sonra. :) Ayrılmalarının sebepleri her şey olabilir valla bilinmiyor, hayırlısı.

    • Artık hiç bir şeyin tati yok eskiden her şey bir ayrı güzeldi diziler filimler şarkılar her şey şimdi karı koca bile bir birinü çıkarı yüzünden sırt dönüyor en ufak tartışmalarda ayrılıyor insan tuhaf bu ikili ayrıldıysa herkes ayılır şahsen ben bile evlilikten soğudum

    • Evet haklısın eskiden her şey güzel geliyordu çünkü sıkıntı yoktu dert yoktu yıllar geçince insan olgunlaşınca aynı tadı alamıyor zamanla. Gerçekten bu ikili neden ayrıldı bilmiyorum ama çıkara dönüştü her şey onda da haklısın zamanla daha da kötüleşiyor, her şeyin hayırlısı.

  • Etkiler.

    0|1
    0|0
  • Yazık olmuş

    0|1
    0|0
  • Hayırlısı kanks

    0|1
    0|0
  • Kıyamet yarın kopacak deseler inanmazdım. Ama bu resmen şaka gibi. Hiç ayrılmayacakmışçasına seviyorlardı aslında. ya da biz öyle zannediyorduk bilmiyorum. Üzüldüm açıkçası.

    1|1
    0|0
    • Kesinlikle öyle gerçekten şaka gibi birde yıllardır tanıyan dinleyen, kişiler için üzücü.

  • Bence daha guzel eserler ortaya koyabilirler bundan boyle.. Bazi ayriliklar olumlu sonuckar ortaya cikarir..

    0|1
    0|0
    • Yani Sagopa adına evet bende olumlu olabileceğini düşünüyorum bu durumun müzik açısından ama Kolera'yı bilemedim zamanla göreceğiz. :)

  • Sago artık tarz değişmekten sıkıldi. Melanko gelir ❤ 2003 tadları gelebilir. Hazır olun...

    0|1
    0|0
  • etkiler

    0|1
    0|0
  • boşanmışlar mı yani?

    0|1
    0|0
  • Etmez sanmıyorum

    0|1
    0|0
  • Kajmer bakalım nasıl şarkılar yazacak bunun üzerine.

    0|1
    0|0
  • hayrlısı ya

    0|1
    0|0
  • Birlikte olduklarını ayrılacakları zaman öğrenen ben.. :D

    0|1
    0|0
  • Umrumda bile değil

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    47
Yükleniyor... ;