Palpatine neden bu kadar şerefsiz bir adam?

Şerefsizsin Palpatine. Yazıklar olsun sana...

Güncellemeler:
Ne şerefsizi yahu? Sinema tarihinde en sevdiğim karakter... Konuşma şekline, sinsiliğine, kötülüğüne, karizmasına, herşeyine hastayım


link


Soruya katıldığınz için teşekkürler...

0|0
318

En İyi Kız Görüşü

  • Karanlık tarafın en müthiş temsilcisi olmasının yanında çokta şerefsiz :(((

    1|0
    0|1
    • Babam olsun isterdim herşeye rağmen asdassad

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Fazla film mi izliyorsun sen bakayım

    1|0
    0|1
  • babasını da sevmezdim ..

    1|0
    0|1
  • o kim yav :S

    1|0
    0|1
  • 1|0
    0|1
  • marka ragnos

    1|0
    0|1
    • Oyundan mı biliyorsun onu :)

    • old republic :) yeğenim çok oynardı severim bende. hikayesine bakmıştım kral adam dark lord of the asith ama oyundan daha çok lucasın bu hikayeyle ilgili yazdıklarına baktım bir ara deli gibi. baya tutulmuştum enteresan hayranlık duyulacak hikayede hayran olunacak çok karakter var.

  • jabba da götün teki zaten peşin satan fotoğrafındaki tüccar işte

    1|0
    0|1
  • İyi kandırıyorsun milleti ya, bilmediğim şeye atlamamışım iyi ki.

    1|0
    0|1
  • 0|0
    1|0
    • ne oldu ki? facepalm resmi gönderdin. geyik yapıyoruz

    • Hepsini Göster
    • insan gibi tartışmıyosunki hemen korkup engelliyosun tabi fake hesap açıcam hevesimi atıcam ama o hem kültürden ve seviyeden bahsedipte hemde öküz demenden sonra senin gibi biriyle tartışmaya değmeyeceğini anladım dengesiz birisin git yolunada kurtulalım

    • Senle tartışmak zorunda değilim. Tabiki engelleyeceğim. Şimdi gene engelliyorum çünkü susmuyorsun

  • Papatine kim ve neden şerefsiz

    1|0
    0|1
  • Soru nerde?

    0|0
    1|1
    • başlığı görmüyor musun? soru olmasa kaldırıldı zaten

  • Ünvanını hakediyor bence :)))

    0|0
    0|1
  • Anakin kötü değildi çevresi kötüydü :(

    1|0
    0|1
    • o sadece bir aşıktı :(

    • Hepsini Göster
    • ayahahahaha link

    • iyiymiş baya :D

  • adam lan o. çok sefiyom ben

    1|0
    0|1
  • Tam bir moruk..

    1|0
    0|1
  • Anakin sonunda akıllandı da bok çukuruna gönderdi şerepsizi.

    1|0
    0|1
  • kim ki bu adam ?

    1|0
    0|1
  • tayyip kadar var mı

    0|0
    0|0
  • bizde de bir palpatin var :)

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • palpatine neden böyle seyler yapiyor ):

    1|0
    0|1
  • O kim? :):)

    0|0
    0|1
Yükleniyor... ;