Kore dizisi izleyenler var mı ?

varsa bana '' i*sorry i love you'' tarzında duygusal insanı ağlatan bir dizi önerirmisiniz


0|0
45

En İyi Erkek Görüşü

  • Shineee dinliyom arada hello hello :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Filmlerini izlerdim zamanında hep kötü son mk. bildiğimiz türk filmleri ama arada fark var sağlam yapıyorlar bide iyi son olsa tadından yenmez. illah duygusala bağlicaklar anasını satim. dizidede öyle o dizinin sonu kötü biticek bak diyorum.

    0|0
    0|0
  • izlersem brezilya dizisi izlerim

    0|0
    0|0
  • the shining filmini izle :S

    0|0
    0|0
  • Sen bu filmde ağladın mı?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • personal taste çok güzell izlemeni tavsiye ederim hem duygusal hem komik :D

    0|0
    0|0
  • dram bilmiyorum da komedi tarzları harbi komik oluyor ya..

    0|0
    0|0
    • evet komik oluyorlar ama dramlarıda bizim türklerden beter yani fena arabeske kaçıyorlar:d

    • evet I*sorry I love you acayip bir şey zaten :D dram olarak bir tek onu izledim bayağı etkilenmiştim :/ dizilerin sonu falan türklere çok benziyor gerçekten.

  • çok ağlayacağın bir dizi olarak 49 days i öneririm .

    0|0
    0|0
  • secret garden

    0|0
    0|0
    • o beni çok sıktı yarıda bırakmıştım pekde hüzünlü değilki o komedi tarzıydı

Yükleniyor... ;