3+1 Sunucularından en Çok Hangisini Seviyorsunuz ?

Bunların 3'ünüüde çok çok severim hiç yapmacık değiller içtenler güldürüyorlar ama Mesela ben biraz Eser Yenenler'i daha çok seviyorum espirileri daha iyi :) Özellikle son programda Güngör ile olan muhabbetinde gülmekten öldüm

  • Eser Yenenler
    A seç
  • Oğuzhan Koç
    B seç
  • İbrahim Büyükak
    C seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
146

En İyi Kız Görüşü

  • hepsini de ayrıı ayrıı sevıyorum ya .))

    program hala devam edıyor mu bıttı mı sezon fınalıne mı gırdı...

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • İbrahim bence.

    0|0
    0|0
  • ibrahim çok tatlı

    0|1
    0|0
  • Eser ve İbo :)

    0|1
    0|0
  • Oğuzhan Koç en iyisi vazgeçilmez

    0|1
    0|0
  • proğramı sevmiorum..3yakın arkadaş kendi arasında eğleniormuş muhabbet ediyormuşta seyirci kenardan kulak misafiri oluyormuş gibi bir hava var.gidip evlerinde eğlensinler abicim ya da adam gibi bir formatta proğram yapsınlar;)

    0|0
    0|0
    • Gayet iyi program format öyle zaten 3 yakın arkadaşlar bir tanede misafir cagırııyorlar arada bir değişiklik olsun diyorlar :D ama gayet iyi ilk başta 10 dk izledm begenmedım ilk öblüm ama 2. 3. bölümlerden sora düzgünce izliyince çok hoş :)

    • Hepsini Göster
    • aaa ısrar etme izlemicemmm:P eyw.:D

    • ısrar etmiyorum kızım neyi izliyorsan beni ilgilendirmez halla halla :D

  • ibrahimin esprileri sağlam :)

    0|0
    0|0
  • Eser Yenenler

    0|0
    0|0
  • Dün sıkıldım tv izleyeyim dedim o progamın ilk 2 dk izledikten sonra tekrar tv kapadım uyudum ..

    İğrenç basit bir program ..

    0|0
    0|0
  • Eser Yenenler'i seviyorum :)

    0|0
    0|0
  • Oğuzhan Koç

    0|0
    0|0
  • İbrahim komik:)

    0|0
    0|0
  • ibrahimde iyi bence :)

    0|0
    0|0
  • eser ve İbrahim bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • oğuzhan ı çok severdim normalde ama bu programda bir garip geldi imajıda kötü olmuş sanki birazda kasıntı takılıyor havası var. Eser zaten gayet dozunda ve güzel espri yapıyor. İbrahimin ani çıkışları on numara. Eser diyim bende

    0|1
    0|0
  • Oğuzhan Koç

    0|1
    0|0
  • valla ben +1 i seviyorum : D Şansıma ne gelirse

    0|1
    0|0
    • geçen +2 idi sevdin mi 2 tane dalyan gii dalıkanlı geldi :D (Murat-Hilmicem)

    • Ferhat ile Şirin , Kerem ile Aslı , Murat ile Hilmicem :D onlara nötr bakıyorum :D

  • giden günlerim oldu desem tahmin edersiniz herhalde.D

    0|0
    0|0
  • Oğuzhan Koç...

    0|0
    0|0
  • Oğuzhan Koç

    0|1
    0|0
Yükleniyor...