Rock/metal hakkında bilgilendirebilir misiniz?

Rock/metal dinliyorum ama yabancı türlerine fazla hakim değilim bilgilendirir misiniz neleri bilmem gerekir gibi ve nasıl giyinmeliyim bir kız rock dinleyicisi olarak?


0|0
28

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim Poseur olmayın yahu. Kulağına hoş gelene dinle nefret ediyorum şöyle soranlardan. Sana dicekleri git 80leri dinle eskileri dinle diyicekler yok gun n roses scorpion filan evet bunlar oldscholl efsaneler. Halada severim ama müzik öyle eskide takılıp kalınacak bir şey değil sürekli geliştiriliyor farklı tarzlar ortaya çıkıyor. Tabi yinede 40 senede geçse dinlenilecek efsane parçalar var

    0|0
    0|0
    • Şimdi bide o lavuklar hepsi bira filan içer. Çoğu deist , ateisttir. Sabaha kadar rock barda bira içen tipleri var. Dinle imanla araları yoktur şimdi sana böyle ol desek böyle mi olucaksın . Zevk işi. Onlar gibi olmak zorunda değilsin.

En İyi Kız Görüşü

  • Kulağına hoş geleni dinle canın ne isterse onu giy. Rock metal dinliyorum diye böğüren hayatında dinlemediği grupların t-shirtlerini giyen 2 gr yabancı dili olmayan insanları gördükçe görüntünün çok çok yanıltıcı ve gereksiz olduğu kanaatine vardım. Sevdiğin duyduğun bir iki gruptan başla youtube seni yönlendiriyor zaten. Az duyulmuş o kadar güzel parçalar var ki oysa.

    0|0
    0|0
    • o parçaların isimlerini söyleyebilir misin

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • Hoşuna giden şeyler kendini ele verir zaten ne tür giyinmeyi seviyorsan giysin karakterini yansıtır zaten

    0|1
    0|0
  • Yabancı klasikleri dinleyebilirsin.. Bonjovi, Gunn n roses, AC/DC,
    ya da daha sert istersen Dream theatre, Metallica, Scorpions,
    ya da daha da sert dinleyip Manower, Sepultra olabilir

    Kıyafet olarak da Gotic tarzı beğenirsin bence

    0|0
    0|0
  • Siyah abuk sabub bişeyler giyin işte

    0|0
    0|0
  • normal giyin ben normal takılıyorum ama metalciyim metalci olanlar illa dıştan belli edecek değil

    0|0
    0|0
  • Alter Bridge

    0|0
    0|0
  • AC/DC , Metallica ,3 doors down dinleyebilirsin yeniysen

    0|0
    0|0
  • Bmth yi dinle kesin ama sebnem ferahı asla birakma bideee mor far siyah oje deri üst baş 😂😂

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Rock metal dinleyen birinin mutlaka o tarz giyinmesi gerekmez

    0|2
    0|0
Yükleniyor... ;