Hangi ülkelerin bayrakları güzel ?

Favorilerim:

1- Sovyetler Birliği

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/Flag_of_the_Soviet_Union.svg

2- Kazakistan

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Flag_of_Kazakhstan.svg

Şimdi bazı arkadaşlar Türkiye bayrağı diyebilir. Ben türk bayrağını çok orijinal bulmuyorum. Estetik olarak bakıyorum


0|0
1211

En İyi Kız Görüşü

  • link bundan daha güzel bir bayrak olamaz. o kadar.

    4|4
    2|2

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • 1|3
    1|1
  • türkiyem

    ve ukrayna link <3

    0|0
    0|0
  • link aynen yahu şu güzelliğe bak .

    1|4
    2|3
  • TÜRK bayrağı içinde binlerce şehit kanı var hatırası büyük . . .

    1|6
    2|2
  • Senin canını yiyim ben Sovyet dedin ya lan..

    5-) link

    4-) link

    3-) link

    2-) link

    1-) link

    0|3
    4|5
  • Amerikan bayrağı çok güzel

    1|1
    4|4
  • Kanadanınkini severim. Aklıma pek gelmiyor.

    0|1
    0|0
    • link fena değil :)

    • Hepsini Göster
    • chp mhp toplasan %35 falan bir kemalist oy var ama hala kendilerini memleketin sahibi görüyorlar diğer herkesi küçümseme ya da terörist ilan etme falan... kendileri çok akıllı ya her lafa cevapları atatürk...

    • kjshgkjshk aynen

  • Turkiye bayragi guzel

    0|0
    0|0
  • Bayrağa estetik açıdan bakamıyorum üzgünüm .. Türkiye'm ..

    1|0
    0|0
  • Bence Nazi Almanyası

    link

    Ama asla ideolojilerini savunmam.

    1|1
    3|4
    • link savaş sancakları daha hoş

    • Hepsini Göster
    • Hayır okumadım taraflı olduğu için, gamalı haç Mısır inancında yer alır diye biliyodum asya'da alırmış:

      link

    • Bende tamamen okumadım da. bir bölümde gamalı haç ile ilgili açıklaması var. öyle hatırlıyorum bende.

  • TÜRKİYE

    2|2
    1|1

Erkekler Ne Diyor 11

  • Türk ve Doğu Türkistan bayrağı. Nasıl orjinal ve estetik değil yav, en estetik bayrak bizimki. Ay yıldızın uyumu başka hiçbir bayrakta yok.

    Kanada bayrağı da hoş görünüyor ayrıca.

    0|1
    0|1
  • 3|3
    3|5
  • Ay-yıldızlı bayrağımın üstüne yok. Her ne kadar hilalini biraz değiştirmişlerse de, yine iyi.

    1|0
    2|2
  • canada adamlar ağacın yaprağını bile bayrağa koyuyolar

    0|0
    0|0
  • Büyük Alman İmparatorluğu link

    0|1
    3|4
    • Ömrü 12 sene sürdü rahmetlinin

    • Hepsini Göster
    • Sen de zaten büyük alman imparatorluğu diye nazi almanyasını paylaşmışsın themanwithnoname, onu söylüyorum 2 saattir 3.imparatorluk deseydin iyiydi

    • nazi almanyası ve 3.imparatorluk, büyük alman imp. diğer isimleri zaten farklı devletler ya da dönemler değil. kapiş?

  • En güzeli TÜRKİYE

    1|0
    1|1
  • Selçuklular'ın bayrağı :)

    0|1
    2|2
  • ingiltere ve amerika bayrağı çok güzel

    1|0
    2|4
  • Türk ve kardeş ülkelerimizin bayrakları hariç diğerleri g*t bezi gibi la

    0|1
    0|2
  • bayrak bir milletin manevi simgesidir

    estetiğine göre değil

    maneviyatına göre yorumlanır bence

    ve bayrağımızın rengide şeklide maneviyatıda

    hem cephede hemde gönderde düşmanlarımızı titretmeye yeterlidir

    1|4
    2|2
  • C*

    0|2
    2|1
Yükleniyor... ;