Eurovision 2014 Türkiye...Katılalım mı?

Seneye katılmalı mıyız, katılmamalı mıyız? Ne düşünüyorsunuz?

  • Katılalım!
    A seç
  • Ne katılması yaa
    B seç
  • Umrumda değil...
    C seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
2937

En İyi Erkek Görüşü

  • 5 tane öncelikli ülke yarı final elemelerine katılmadan direk olarak finale çıkmaya hak kazanıyor. ırkçılık yapılıyor. Halk oylamasının yüzdesi düşürüldü. Jürinin oyunun önceliği %50 yapıldı. Yani halk oylamasında 1. çıksan bile jüri oyu belirliyor herşeyi. jürinin kimleri seçeceği zaten baştan belli. Sonu baştan belli olan bir yarışmaya katılıp sanattan müzikten uzak bir olayın parçası olunmamalı. Tamamen saçmalık yani. Son 10 senede ülkemizin ve diğer istemedikleri ülkelerin başarı oranı %43 oranında artmış istatistiklere göre. Yani tamamen bilerek jüri oyunu %50 yaptılar

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Bu ekiple katılalım diyorum ben https://www.youtube.com/watch?v=IXk6wVd18sQ

    0|0
    0|0
  • Bana ne ki yurrovizyondan peeeh !

    1|0
    0|0
  • KATILALIM :) Mümkünse yarışmacıyı kadın sanatçılarımızdan seçelim. Hep erkek hep erkek olmuyor...

    1|0
    0|0
  • Eurovision her ne kadar uluslar arası bir yarışma gibi görünsede yapılan puanlamalar tamamen politik yapılıyor. Ayrıca bu yarışma profesyonellik taşımıyor.

    Türkiye olarak katılmasak birşey kaybetmeyiz.

    0|0
    0|0
  • adam gibi sanatçı yollamıyorlar ki abicim. Göndersinler Duman Grubusunu yapsınlar bir beste coştursunlar ortalığı görün bakalım. Avrupa halt etmiş bizimkilerin yanında aslında ama işte..

    0|0
    0|0
  • bu hükümet varken seneye güzellik yarışmalarınıda iptal ederiz

    0|1
    1|0
    • ulen bunuda mı Hükümete bağladınız :D:D:D


      Bu hükümet zamanında çıkmayan star olarak bir Tarkan kaldı.. yuhh be :D

    • ben katılmayın dedim o yüzden katılmadılar suçuda bu hükümete atıyorum oldumu

    • twiternevin bu hükümetin tabi suç bu zihnisini zikrini si... akp nin yüzünden anadolunun her yerinde ktürel etkinlikleri iptal ediyor ayak ta uyuyosun

  • Eurovision tamamen politik bir oylama sonucu olduğundan dolayı katılsakta katılmasakta çok önemli değil. Limi limi ley gibi parçalarla katılarak zaten olmaz bu iş

    1|0
    0|0
  • ve gong çalar: TınnnNNN

    0|0
    0|0
  • katılmayalım

    0|0
    0|0
  • Hep hökümetin suçu zaten evet :)

    0|0
    0|0
  • bunuda hükümetten bulanlara ne diyim ben

    0|1
    0|0
  • Katılmayalım

    ırkçılık ve sanat dışı oylama yapılıyor

    0|0
    0|0
  • katılabiliriz. duruma göre karar verilir

    0|0
    0|0
  • Gerçek şarkıcılar katılmadığı sürece Katılmayalım...

    0|0
    0|0
  • katılıp katılmamamızdan çok bu soruyu neden gizli sordun o kafama takıldı

    0|1
    0|0
  • Azerbaycan katılacak ise gerek yok ha onlar ha biz fark etmez.

    0|0
    0|0
  • Al gülüm ver gülüm, ne gereği var

    0|0
    0|0
  • tarkan falan niye gitmiyo

    1|0
    0|0
  • bizi birinciliğe taşıyacak çalışma.

    https://www.youtube.com/watch?v=CLcKDVUDWbE

    0|0
    0|0
  • 2014 için beste yapmak konusunda kararsızım katılmayız sanırım

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 29

  • katılalım yeeaa güzel oluyor milli duygularımız kabarsın heyecan oluyor

    1|1
    0|0
  • Katılmamalıyız bence.Gereksiz.Oraya kimi çıkarırsak çıkaralım hep siyaset önde olacak.Sanata dair hiç bir şey yok.Ayrıca 2003 yılından beri katıldığımız şarkılar İngilizce. Ne kıymeti kaldı işin.Biz oraya ülkemizi temsil etmeye gidiyorsak dilimizi kültürümüzü de götürmeliyiz.Yarışma başladığından beri amacından şaşmış durumda.

    2|0
    0|1
  • burdaki oylamaya göre mi karar verilecekmis ? :O

    0|0
    1|0
  • katılmalıyız madem trip yapacak başbakan avrupa birliğinden de çekilsin ama yok onların totosundan yapılan onca şeye rağmen ayrılmıyor. erovizyona ilahi ile gidelim başı göğe erer.

    hala yapılanlarda mantıklı açıklama beklemeyin yavaş yavaş içine sıçtılar güzel ülkenin

    0|0
    0|0
  • bence bağımsızlığımızı bizi bölemeyeceklerini üstü kapalı anlatan bir şarkıyla harika dans ve diğer şeylerle katılıp tüm dünyaya türk olmanın ne olduğunu gösterip bir daha eurovizyona katılmalıyız sonrasında asla katılmamalıyız bu konuyu da burda kapamalıyız

    0|0
    0|0
  • herkes komşusuna oy veriyor.aşağı mahalle yukarı mahalle gibi birsey.

    girmesek bırsey kaybetmeyız.

    0|0
    0|0
  • zaman kaybı sadece sonuç değişmeycek

    0|0
    0|1
  • bence katılmayalım .. zaten dünya kamuoyuna bakınca bir biz birde Yunanlılar bu kadar ciddiye alıyo :D

    o ne öyle ya sınır komşusu en fazla kimse 5 - 0 önde başlıyo

    0|0
    0|0
  • Katılalım ama eğer TRT genel müdürü İbrahim Şahin'in dediği gibi yarışma kurallarının değişmesi şartıyla yoksa değil 1.olmak ilk 5'e bile giremeyiz politik oylama nedeniyle eğer değişmezse kurallarr katılmayalım

    0|1
    0|0
  • Sanaa mı soruyolar katılırken bacım?

    0|0
    2|1
  • katılmalı ve diğer ülkelere gününü göstermeli ab ye almamak neymiş görsünler

    1|1
    0|0
  • Umrumda değil...

    0|0
    0|1
  • A şıkkı katılalıııııım

    1|1
    0|0
  • Katılalım!

    0|0
    0|0
  • katılmalıyız

    0|1
    0|0
  • yeni bir tartışmaya hazır değil Türkiye hiç katılmasak daha iyi

    1|0
    0|1
  • GERksizz şarkıların hepsi berbat

    1|0
    0|1
  • kesinlikle katılalım

    0|0
    0|0
  • Ne katılması yaa

    0|0
    0|0
  • hep kaybetmişiz sadece sertap erener kazandırmış katılmayalım

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    9
Yükleniyor...