Lana Del Rey hakkında düşünceleriniz neler?

Alternatif müziğin kraliçesi olan, buğulu sesiyle ve mükemmel şarkı yazarlığıyla Milyonları kendine hayran eden bu asil ve kesinlikle özgün tarzdaki başarılı kadın hakkında siz ne düşünüyorsunuz? -Lütfen hakaret etmeden, insanların emeklerine ve işlerine saygılı bir şekilde yorumunuzu paylaşın.-


0|1

En İyi Kız Görüşü

  • Sesini duymak huzur veriyor rahatlatıyor insanı her dinleyişinde seni alıp götürüyor. Ben böyle güçlü bir ses görmedim umarım önü hep açık olur

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Orjinali lala delri dir bulgaristan göçmeni türktür lala yani çocuklara egitim veren bir kreş ögretmenidir.

    1|1
    0|0
  • Abi bitiyorum
    Ya sıla ya lana
    Hem sanatçı kişilikleri, hem hayat tarzları
    Hemde yaptıkları şaheserler
    Ah zalım dünya. Gahpe felek 😢

    1|0
    0|0
  • Silikon dudakları ve banyodaymış gibi ses tonuyla söylediği şarkılarına, holivud filmlerini aratmayacak tarzda klipler çeken hatun kişi.

    0|0
    1|0
    • Burası ekşi sözlük değil

    • Hepsini Göster
    • Yaptığın yorum oranın yazarlarının geneli gibi aptaldı

    • Sen önyargılı olmayasın sakın. Hem nasıl yazıyorlarmış oradakiler? Senin sevdiğin birini sevmeyince veya hoşuna gitmeyen bir yorum yapılınca, yapılan yorum veya yorumu yapan aptal mı oluyor? Sen sevmeye devam et bacım benim ne seninle ne de hayran olduğun silikon dudaklı şarkıcıyla alıp veremediğim yok. Sen istediğin şarkıcıya bayılmakta ve soru sormakta serbestsin. Ben de istediğim yorumu yazmakta serbestim. İyisi mi sen biraz tahammül etmeyi, önyargılarından kurtulmayı dene ve terbiyeni takın. Birçok insan gibi cehalete düşüp sanal ortamdan hakaret etmenin hafifliğine düşme. Herkes sana karşı, benim gibi kibar olmayabilir. Bilmem anlatabiliyor muyum?

  • Sesine ve guzelligine hayranim

    1|0
    0|0
  • Bayılıyorum kendisine.

    1|0
    0|0
  • Telefonum, onun şarkışarıyla dolu.. fiziği de harika ama estetikli olsada bir kaç yeri😊

    1|0
    0|0
  • Bayılıyorum. Özellikle bacak ve kalçasına

    0|0
    1|0
  • Mimikleri çok hoş

    1|0
    0|0
  • güzel bir kadın yani :)

    1|0
    0|0
  • Tanimiyom bu garıyı a yarın dinlerig :/

    0|0
    0|0
  • Çaktırma Beni Seviyor Söylemiyoruz Medyaya Şok Olmayın Diye :9

    1|0
    0|0
  • Sesi guzel de asiri itici geliyor bana tip olarak

    0|0
    0|0
  • Güzel kız...

    1|0
    0|0
  • şarkılarına daha fazla remix yapılmamalı, telef oluyor güzelim şarkılar.

    0|0
    0|0
  • Güzel karı.

    0|0
    0|0
  • Tanimam kendilerini

    0|0
    0|0
  • Tanımıyorum

    0|0
    0|0
  • tanımıyorum

    0|0
    0|0
  • cok sempatik bir sarki soleyisi var hele o yumusak g lerde cok tatli cikariyo 😂😂😂 fransizca sempatik bir dil zaten 😂😂

    0|0
    0|0
    • Fransızca? Yumuşak g? 😂 troll olmasını umuyorum

    • Hepsini Göster
    • Çili olduğunu biliyorsun da şarkılarının fransızca olmadığını bilmiyorsun yani

    • yaw baska bir sarkiciyla karistrdim fransizca soyluyodu kadin

  • dün sorduğun rihanne sorusuna verdiğim cevaptaki gibi bu kadın da tipim değil :D ddf

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor... ;