Bahar şenlikleri sonunda başladı.

Kim nereye gidiyor ks üyeleri. Ben cuma günü yeditepe üniversitesinde olucam. Şebnem Ferah ve Teoman olcak. Bu iki konseri kaçırmak istemem. Bizim okulda bu sene iyi kişiler yok. ( İstanbul Üniversitesi ) Siz hangi şehirde, hangi okulda, hangi konsere gitmeyi planlıyorsunuz. Böylelikle herkes, bahar şenliklerinde okullara gelecek sanatçılar hakkında bilgi sahibi olmuş olur.


0|0
35

En İyi Erkek Görüşü

  • Alkol dede konserindeyim her daim.

    Bölücülüge karşıyım 4 mevsim 1 dir bana ve her mevsim içerim cok şükür.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • iü de mi iyi kişiler yok? ulen hiçbir sene beğendiremedik gelen sanatçıları ama gene de bin kişi gelip dana gibi eğleniyor. Nev, grup 84 kötü mü şimdi? teoman 2-3 sene evel geldi; her sene gelecek değil.

    0|0
    0|1
    • ben teo gelsin mi dedim iü ye ? her sene 1000 kişi geliyor olabilir fakat gel gör ki o 1000 kişinin içinde ben yokum. Yani senin düşündüğün gibi kötü diyip gidenlerden değilim. gelip laf çarpmana gerek yok. Bu arada sen mi düzenliyosun gelecek olan kişileri vs konserleri ?

    • Hepsini Göster
    • niye utanayım? küfür etmedim birşey yapmadım. zaten kimseyi adam etmek niyetim yoktu; sadece bırakın bu kimseyi beğenmeme ayaklarını.

    • ya allah allah. Bu benim zevkim beğenip beğenmemek bana kalmış. Bu kimseyi ilgilendirmez. Kimsenin gelipte beni eleştirmeye hakkı yok. O yüzden beğenmiyorum dostum ben anlıyor musun ? yani hangi ayakta takılcağımı sana soracak değilim.

  • yeditepeyi bende cok beğendim. ona gidicem arkadaşlarımla..

    MArmara'da da pek bir şeyler yok.

    emre aydın- mustafa ceceli - mor ve ötesi

    0|1
    0|0
  • Ama bende o ikiliyi dinlemek istiyoruum :/

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bize sıla geliyormuş.Bir de karmate.Karmateyi dinlerim heralde

    0|1
    0|0
  • yeditepeye gitmeme gerek yok evim önünde yapıyorlar :D uyutmucaklar gene :D

    0|1
    0|0
  • Kendi üniversite öğrencilerinden başkalarını almıyorlar ki.

    0|1
    0|0
    • Evet dediğin gibi böyle durumlarda var. Ama dışardan gelecek üni öğrencileri için bilet satışı yapıyor bazı üniversiteler. 5 10 tl ye satış yapıyorlar.

  • ilk baş yakıcam barbekümü atıcam üstüne etleri yapıcam güzel bir patetes püresi yanın güzel acılır soslar atıcam yanına etimi koyucam içeceğimi koyucam takılıcam keyfime bakıcam evde anlatabiliyormuyum ondan sonra güzel bir türk kahvesi yapıcam bol köpüklü yanına drajeler koyucam arkasında güzel bir film koyucam sinema sistemimi ayarlıcam ışıkları kapatıcam güzel bir film keyfi yapıcam sonra yatağıma gidicem hafif bir sesde barok tarzı müzik koyucam mışıl mışıl uyucam

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;