Dövme sever misiniz? Dövmesi olan var mı?

Dövme sever misiniz ? Dövmesi olan var mı ?
Günümüzde kimine göre süs, kimine göre şans, kimine göre ise duyguların tene yansıması olan dövme binlerce yıldır bir gelenek olarak güncelliğini korumakta.

#Dövme yapma geleneği bir hayli eskidir. M. Ö 2000'lerde Eski #Mısır toplumunda dövmenin yapıldığı mumyalardan anlaşılmıştır. Ancak 1991 yılında #Avusturya ve #İtalya arasındaki bir dağda donmuş halde bulunan 5000 yaşındaki ''Buz Adam Ötzi''nin üzerinde vücudunun çeşitli yerlerinde 59 adet dövmenin bulunması dövme geleneğinin çok daha önceki dönemlerde de var olduğunu göstermektedir.

Bilinen 5000 yıl kadar süre gelen bu geleneği kullanır mısınız? Dövme yaptırmayı sever misiniz?


2|1

En İyi Kız Görüşü

  • Cildim değerli benim, yaptırmam.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sağ kolumda Göktürkçe " TÜRK " yazıyor. Kalbimin üzerinde de rahmetli annemin adı yazıyor.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 47

  • Dövme severim ama yaptırmayı düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • Yok ama karşı da değilim. Göktürkçe bir şey yazdırabilirim.

    1|1
    0|0
  • Severim ve evet, dövmem var. :3

    0|0
    0|0
  • sol anahtarı dövmem var benim için müzikten çok özgürlüğün simgesi gibi bişey...

    0|0
    0|0
  • Tabii Kide Yok Ve Olmayacak. Ahirette Hz. ALLAH (C. C) Sana Emanetime İhanet Ettin Derse Neden Diye Sorarsa Yeterli Bir Cevabımız var mı Yok. Ozaman Bu Ne Demektir. Dünya Güzelliklerine Kanmayacağız, HZ. ALLAH (C. C)'a Hesap Veremeyeceğimiz Şeyler Yapmayacağız.. :)

    0|0
    0|0
  • Küçük zarif şeyler hoşuma gidiyo 2-3 taneden fazla olmamasi halinde. Ama yaptirmiyorum. çünkü abdest geçip geçmediği muamma

    0|0
    0|0
  • Çok severim ama yaptıramam haram çünkü ☺️

    1|0
    0|0
  • sevmem

    0|0
    0|0
  • severimde yok

    0|0
    0|0
  • Evet yaptırıcam hatta

    0|0
    0|0
  • Severim , var bitane kolumda

    0|0
    0|0
  • Seviyorum,, abartılı girselkeri değil tabi,, daha naif ve anlamlı olanları

    0|0
    0|0
  • Var bir kaç tane

    0|0
    0|0
  • Yaptırmayı düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • severim..

    0|0
    0|0
  • seviyorum

    0|0
    0|0
  • kimilerine çok yakışıyor

    0|0
    0|0
  • ben dövme seviyorum ama günah oldugundan yaptırmıyorum

    0|0
    0|0
  • çok şey değiştirebilir bir dövme severim

    0|0
    0|0
  • Hijyenik sağlıklı bulmuyorum☺

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    27

Erkekler Ne Diyor 22

  • Günün birinde omuzuma ya da sağ göğsüme kaplan yaptırmayı düşünüyorum.
    Eee ne de olsa Adanalıyık, Toros Kaplanı :P
    https://i.hizliresim.com/GzNl3N.gif

    0|0
    0|0
  • Dövmem Yok.

    1|0
    0|0
  • Sağ kola full veya yarı parmaklara ve karın kaslarının yanına yani kanat bolumune yaptırmayı dusunuyorumm

    0|0
    0|0
  • valla ben dövmeyi severim ama normal dövme günah diye hani şu kınadan yapılıyorya ben onu düşündüm hadi hayırlısı

    0|0
    0|0
  • Yapyıracaktim bir arkadasim yillar sonra pisman oldum demisti yaptirirken cok iyi dusunun arkadaslar

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Yok dikis izleri var en fazla 😊

    0|0
    0|0
  • Evet severim ilerde eşimin çocuğumun adını yazdırmayı düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Var 2 tane.

    0|0
    0|0
  • severim.

    0|0
    0|0
  • Yaptırmayı düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • 11 tane var...

    0|0
    0|0
  • Var hocam 5 tane dövmem var.

    0|0
    0|0
  • Allahın yarattığı deriye istediğiniz gibi şekiller çizdirmek islama göre günahtır haramdır.

    0|0
    0|0
  • Sevmem, yaptırmam da

    0|0
    0|0
  • - Oğlum kolundaki ney?
    Bana döv (me).

    0|0
    0|0
  • Yaptirmayi dusunuyorum.

    0|0
    0|0
  • bem pek sevmem

    0|0
    0|0
  • Dövmem var

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor... ;