Kitapların filme çevrilmesine tepkiniz nedir?

Kitap okumanın verdiği hazzı hiç bir şey veremez sanki başka bir konudan bahsediyo gibi filmler çoğu sahne yok zaten ve ben karşıyım.


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • izleme o zaman, benim çok sevdiğim kitaptan film yapılmış eser var

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kitap okumak ve onu kafanda canlandırmak çok güzel ve daha zevkli oluyor. Film olması da aslında güzel birşey ama kitaptan farklı oluyor.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Yani bazı filmler hakkını veriyo bazıları vermesede özet geçiyo fena değil güzel bence.

    0|0
    0|0
  • Konusu guzelse ve kitaptan uyarlandiysa yapilsin sorun yok. İsteyen kitabini okusun isteyen filmine gitsin.

    0|0
    0|0
  • kitap okumayı sevmediğim için mantıklı

    0|0
    0|0
  • İyi güzel bence. Kitap okumam zaten.

    0|0
    0|0
  • Kitabı okuduysak sorun yok. Bir Kitabı okumadan filmini izleyip kitapsız yaşayan da kimin umrunda.

    0|0
    0|0
  • Kitap okumak daima uykumu getirir. görselliği yüksek şeylere daha çok anlam yüklerim. bir yer hakkında okumakla gidip görmek arası dağlar kadar fark var bence aynı şekilde bir ktabın 3D filmini izlemekle okumak arasında olduğu gibi

    0|0
    0|0
  • kitapla film çok farklı alanlar zaten çok güzel bir romanı filme çevirdiğinde çok kötü filmlerde çıkabiliyo saçma sapan romanların filminin rekor kırdığınıda görüyoruz

    0|0
    0|0
  • Kitaba uymuyorlar

    0|0
    0|0
  • bence olmalı hatta oyun bile olsun ki olanları var gayet güzel eğleniyorsun

    0|0
    0|0
    • Belki

    • belki? valla ben hem oynadım hem izledim kesinlikle zevkli her birinin tadı farklı

  • Güzel olmuyo çok eksikler oluyo kitap kadar tat vermiyo

    0|0
    0|0
  • ikisinin yeri çok farklı.

    0|0
    0|0
  • Filmler güzel tabi. Eğer o kitabı okumadiysaniz ama

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • Kitabın filmiyle kitabı eş tutamayız zaten. Kitap her daim daha değerlidir.
    Ama karşı da değilim.

    Çünkü bu tarz filmler insanı okumaya da teşvik edebiliyor.
    Kitabın hayal dünyasını renklendirebiliyor,
    Ve ayrı bir tat bırakabiliyor :)

    Ama önce kitap, sonra film :)

    1|0
    0|0
  • Kitabın tadını vermiyor. Çok fazla değişiklik yapılıyor. Buna rağmen karşı değilim. Görselliğin yeri başka.

    0|0
    0|0
  • Çok iyi bir şey özellikle Stephen King 'in kitaplarının filme uyarlanması.

    0|0
    0|0
  • Bazıları hakkıyla filme uyarlıyor. Örneğin:
    Fight Club
    Guguk Kuşu
    Yeşil Yol vs örnekler çoğaltılabilir

    1|0
    0|0
  • Çok berbat oluyor hayal kırıklıgı

    0|0
    0|0
  • Karşı değilim de kitabı kadar etkili olmuyor birçoğu.

    0|0
    0|0
  • Filmler asla kitaplarin yerini tutamazlar ve evet hepsi fiyasko oluyor o duyguyu tam veremiyolar cogu yer eksik a da degistirilmis oluyor

    0|0
    0|0
  • Çevirmeseler daha iyi millet kitapta da böyle oluyor sanıyor her sahneyi

    0|0
    0|0
  • Bende karşıyım..

    0|0
    0|0
  • Bazen kitaptakinden daha iyi oluyor

    0|0
    0|0
  • Yani düzgün yapılıyorsa olumlu tepki veririm Yüzüklerin Efendisi, Hobbit harika filmler yaptılar ama Açlık Oyunları'nda görüldügü üzere pek beğenmedim.

    0|0
    0|0
  • Asla bir kitap olamazlar ama çevrilmelerine karşı değilim. Kitabı okumayan insanlara bir kitapla tanışma şansı tanıyor.

    0|0
    0|0
  • Kitabin zevkini vermiyolar

    0|0
    0|0
  • bence çevrilsin ya kitap okumak istemeyenler filmi izler seçim sansı olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...