Gandalf'a uyuz olan var mı?

Uyuz oluyorum moruk her şeye maydanoz ve bir çok yerde büyü yapmıyor ama yapabileceği halde büyü yapmadan savaşmayı tercih ediyor sonra işler kötü hem kartalları çağırıp yüzüğü dağdan aşağı atabilirler


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • Tutacaksın sakalından minas tirith ten fırlatacaksın bunak moruk.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • zaten 7 karanlık süvarilerde akpnin yaptıgı hızlı trenlerle seyahat ediyor ya. kartallar uçarak hemen atarlar yanardaga

    0|0
    0|0
  • Filmin demirbaşı

    0|0
    0|0
  • Sakalina saygim var

    0|0
    0|0
  • yaşlı adam.. hoş gör..

    0|0
    0|0
  • Kartallar öyle çağırınca gelmiyor. Kafalarına göre onlar. 2000 yaşında moruk işte savaşsın az

    0|0
    0|0
  • Haklısın yani diyecek bişey yok.

    0|0
    0|0
  • büyükbabama nasıl laf edersin? :D dfdf

    0|0
    0|0
  • Bu zeka ile fazla yasamazsin sen cok zekisin

    0|0
    0|0
  • Hibine gaymiş

    0|0
    0|0
  • Yıl olmuş 2016 sanırım filmi daha yeni izleyip yorum yapıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • Çare Saruman!!!

    0|0
    0|0
  • Hayin kostok vay. Aman Gandalf diyecektim hain gandalf, kahrolası şey.

    0|0
    0|0
  • Bide gay olduğunu biliyormuydun

    0|0
    0|0
  • Hadi yaa derde geel

    0|0
    0|0
  • O kartallar öyle her zaman cikmiyor onlar en umutsuz anlarda kendileri geliyor

    0|0
    0|0
  • haydaa gandalfı sevmeyen shire a giremez bacım

    0|0
    0|0
  • Frodo'ya uyuz olan?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor... ;