Bu model cep telefonu nasıl?

arkadaşlar general mobile q4 model telefon kullanan var mı aranızda? ya da özelliklerini bilen? almayı düşünüyorum sizce nasıl bir telefon?

link


0|0
014

En İyi Erkek Görüşü

  • link

    200-220'den fazla verme bu telefona. özelliklerine gelince bu paraya anca bukadar olur. zaten ihtiyaçlarını karşılayan özelliklerse daha fazla vermene gerek yok derim. bakma şimdi millet çok dandik şöyle böyle diyecek onlardanda telefon önerisi istediğinde tutup sana 600-700 tl'lik telefonlar önerecekler. ama şunuda bilmen lazım bu telefon akıllı telefon kategorisinde değil. zaten yolladığım linkte özelliklerini yazmışlar.

    alternatif fiyatlar için www.akakce.com sitesine bakabilirsin ordaki arama kısmına telefonun marka ve modelini yazarsın listelenir.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • samsung cha cha al daha iyi.

    0|0
    0|0
  • General mobile zengin icerik

    0|0
    0|0
  • parana yazık..

    0|0
    0|0
  • general mobile telefon almak için iyi bir marka değil .aynı modeli nokia ya da blackberry alsanız daha iyi .kardeşime alacağım zaman çok araştırdım .

    0|0
    0|0
  • Markayı bilmem ama alma alırsan marka almaya bak para boşa gitmesin

    0|0
    0|0
  • takoza benzıyor...

    0|0
    0|0
  • ben beğenmedim güzel değil

    0|0
    0|0
  • güzel değil ya gerçekten başka bişi al basit duruyo

    0|0
    0|0
  • Mesaj telefonu

    0|0
    0|0
  • hoş görünüyo nokia e72 bunun gibi kullanmştm bir zmn

    0|0
    0|0
  • alma onun yerine bu tip telefonlardan hoşlanıyorsan blackbery al

    0|0
    0|0
  • çok kötü telefon

    0|0
    0|0
  • Sakın alma..Yerli ve kötü bir telefon

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;