Film senaryosu hakkında

bir film senaryosu yazdığımda bunun çekilmesi için bu senaryoyu nereye götürüp kimlere göstermeliyim ? kabul edilme ihtimali neye göre yüzde kaç ?

birde aklımdaki konuyu nasıl yazacağım ? yani aklımda bir konu var bunu hikaye gibimi yazacağım yoksa

X kişisi : naber

Y kişisi: iyidir.

şeklinde diyaloglar halindemi yazmalıyım ? yada iki türlüde olurmu ?

Aklımdaki konuyu kağıda nasıl dökmeliyim kısacası.


0|0
110

En İyi Kız Görüşü

  • 0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Merhaba.

    Öncelikle İki veya Üç Tane Kitap Yazınız Bence, Eğer Kitaplarınız Yoğun İlgi Görürse Zaten Emin Olun ki, Dördüncü Kitabınızın Bir Film Konusu Olmasıyla Senaryoda Tamamen Size Ait Olacaktır.

    Siz Gitmeden Bütün Fırsatlar Önünüze Gelecektir.

    Diğer Şekilde Çok Ama Çok Paranız Olması ve Çalmadık Kapı Bırakmamanız Gerekecektir.

    Umudunuzu Kaybetmeden Sıkılmadan Bu İşin Peşinden Koşmanız ve Başarılarınız Dileğimle İyi Geceler Bayan.

    1|0
    0|0
  • şans işi biraz. sinemayla ilgilen kendine sinemayla ilgili bir çevre oluştur birinin olmasa birinin mutlaka bu tarz şeyleri ele alacak bir tanıdığı olur. belkide ele alacak kişiyle sen tanışmış olursun.

    hem sinemayla ilgilenirken de kendini geliştirmiş olursun.

    senaryo falan gönderebileceğin bir site var mı bilmiyorum ama bastırıp beğendiğin yönetmenlere kargolayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • bu konuyla ilgilenen birini tanıyorum istersen bir danış.. :) link

    0|0
    1|0
  • Uzun uzun anlatmak isterdim de yorgunum. Senaryo nasıl yazılır? sorusunun cevabını bulmalısın. Bununla ilgili kitaplar var sitelerden de bilgi edinebilirsin. Bol bol film izle bi de iyi kötü demeden. Çok film izlersen yolunu bulursun.

    0|1
    0|0
  • öyle her isteyen senaryo yazıp film yapsaydı oooooo senaristlik yönetmenlik yapımcılık olmazdı hepsi birbirine bağlı basit birşey değil filim yapabilmek

    0|0
    0|0
  • iki türlü yaz ve birbirine ilişik olsunlar, tek düze kitaplar topluma sıkıcı gelir. aforizma da kat derim ,.

    0|0
    0|0
  • Senaryoların yer aldığı kitaplar var oradan esinlenebilirsin ..Yani tamamen senaryo kitabı bunun gibi link

    0|0
    0|0
    • Senaryon bitince noterden onaylat..sonra yayınevlerine götür

    • Hepsini Göster
    • çok çok çok teşekkür ederim tamam öyle yapacağım.

    • D&R larda var..geçen gün gördüm mesela..Kolay Gelsin..

  • bi yere götürme sen kendin çek ve nete koy,eğer tutulursa yapımcılar bir bir kapını çalar,ama direk gidersen yapımcılara sana pastanın binde birini verirler.

    0|0
    0|0
    • nasıl çekeceğim ben o filmi ?

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim.

    • rica ederim.bol şans

  • Yapım şirketlerine göndereceksin.

    0|0
    0|0
  • hollywooda mail at özel ucak yollayıp aldırtsınlar senı orda talimatları söylerler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor... ;