NEY dinlemeyi seviyor musunuz?

Bence çok farklı bir enstrüman.. Bambaşka. Günün yorgunluğunu, stresini ney dinleyerek atıyorum. Sizin hoşunuza gidiyor mu? Bu sitede de birisi vardı neyzen. Hatırlayamadım nickini ama bayağı iyiydi.

0|0
1110

En İyi Erkek Görüşü

  • Dinlemeyi de severim üflemeyi de.. Sanki beni arıyorsun gibi geldi hocam :)

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Severim ney dinlemeyi. Bu kadin cok iyi mesela;

    https://www.youtube.com/watch?v=4SX_bIVIYv4

    0|0
    0|0
    • Evet Burcu Karadağ iyidir.. bak eig seçtim o arkadaş da neyzen dinlemiştim bir ara o da iyidir.

    • Hepsini Göster
    • Dinledim, dinliyorum tesekkürler.

    • Dünyanın ilk bayan neyzeni Burcu hocam. Üflemesi kadar sohbeti de doyumsuzdur katıldığım söyleşilerinden biliyorum :)

  • Ben ney dinlemeyi çok seviyorum fakat TAM olarak istediğim parçayı hala bulamadım. Eğer beğendiğiniz bir parça varsa linkini atar mısınız? 😊

    0|0
    0|0
    • Nasıl bir şeyler arıyorsun? :) Tavsiye edebileceğim çok şey var ama ben genelde taksim dinlerim.. ya bu sitede vardı birisi. Stüdyo kayıtları, projeleri vardı adamın çok iyiydi icrası da ama nickini hatırlayamadım 😡😤

    • Heee, arkadaşını bulmuşsun. Senin adına sevindim. Bana önerebileceğin her şeye açığım. Şimdiden teşekkür ederim. Taksimi araştıracağım. 😊

    • Evet :) Çok iyidir o da, icrası güçlüdür. Ney taksimlerini dinle, seversin eminim. Ayrıca ilahileri ve sanat müziklerini de dinleyebilirsin. Çok konuşmayayım ben üstad varken :D

  • Ben genelde doğa sesleri dinlemeyi tercih ediyorum stres atmak için ama ney de hoşuma gidiyor arada dinlerim

    0|0
    0|0
  • Ney sesine bayılırım. Bana acaip bir huzur verir. Bende çalmak isterdim hatta ama nefesin kuvvetli olmasi onemliymiş ve de zormuş :)

    0|0
    0|0
    • Evet zor.. iyi nefes gerektiriyor. Yetenek de lazım :) Bunların hepsi eig seçtiğim adamda var, dinlemiştim bir ara o da neyzendir. Bayağı iyi..

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah, teşekkür ederim.. Allah razı olsun @Anthemiss :) Bence deneyin, olmayacak şey değil..

    • Insallah eger kendime o kadar bos zaman ayirabilirsem denerim bir gun :)

  • dinlemeyi çok severim ve üflemeyide :) üflerken çok byk lezzet alıyo insan.. ruhun doyuyo :)

    0|0
    0|0
    • Oo gerçekten mi? Neyzen misin? Bak eig seçtiğim arkadaş da neyzen. Tekniği oldukça iyidir. Tanış istersen. Seni de dinlemek istiyorum lütfen :)

    • Hepsini Göster
    • tesekkürler :) bn onları cok seviyrm çk gzl bnce parçaları :)

    • Onlar ekoldür.. saygılar buradan :)

  • şu an dinliyorum bambaska bir psikilojiye sokuyor beni

    0|0
    0|0
  • Eniştem ney çalıyor ya. Güzel bence

    0|0
    0|0
  • Elektro gitar tercihim 😇😏

    0|0
    0|0
  • çalması ses çıkarması da zor ama😁

    0|0
    0|0
    • Aynen :D adamlar yıllarını veriyor bu işe.

  • Severim^^

    0|0
    0|0
    • Ne kadar seviyorsun? :D

    • Hepsini Göster
    • gittim bilee

    • Yalann söylüyorsunnn

  • Boş zamanlarımda ney dinleyip neyzenlerle sevişirim o dediğin arkadaş da yanımda

    0|0
    0|0
    • Edepsizlik yapma

    • Hepsini Göster
    • Spam oluyor yannız bir şey yazmasanız şuraya :D şaka da mı yapmayalım olm

    • Nasıl şaka bu bacım.. :D Adam belki şu an ney üflüyor sen yanımda diyorsun başka şeyler de diyorsun.. ayıp ayıp :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • Çok nadirdir ama bunu seviyorum..
    https://www.youtube.com/watch?v=z0vpdhY2z88

    0|0
    0|0
  • HERKES kulağına hoş geleni dinliyor şefim amma
    HAYAT ve AŞK BERGEN in şarkılarında en iyi anlatışmıştır

    0|0
    0|0
  • Çok hoşuma gider normalde ama bir sure sonra bayıyor sanki sıkılıyorum 😂😂😂

    0|0
    0|0
    • Sürekli bayacak şeyler dinleme hocam :)

    • Hepsini Göster
    • Eyüp Hamiş- Kürdilihicazkar Longa dinle :)

    • Teşkkurler dinlicem😉

  • yeni başladım kardeşim , nşallah geliştiririm kendimi :)

    0|0
    0|0
  • Tasavvuf'un vazgeçilmez enstrümanı. Sesi ruhu dinlendiriyor.

    0|0
    0|0
  • Basarili bencede ruha ilac derde deva huzur gibi bir sey. Ben begeniyorum

    0|0
    0|0
  • acayip severim.

    0|0
    0|0
  • Tabi ki

    0|0
    0|0
  • Evet severim. Huzurla dolar insanın içi dinlerken.

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...