Yaz dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şahsen hıç sevmem. Çok saçma yapmacık. Cocukca. Gerci normal diziler de oyle. Genel olarak dizi izlemedigimi farkettim soruyu yazarken :D arada bir sinema izlerim. Kitap okumak en iyisi yaa.

Güncellemeler:
Kitap /sinema önerebilirsiniz

0|0
2021

En İyi Erkek Görüşü

  • Monte Kristo Kontu, Olasılıksız, Metro 2033 bu kitaplar sürükleyici kitaplar okumanı tavsiye ederim. Yabancı dizi izlersen Supernatural izle pişman olmazsın. Sinema olarak jurassic park mı çıkıyodu ne bide terminatör çıkcaktı heralde bunlara gidebilirsin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • yaz dizilerini bende sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Banada cok sacma geliyor.

    0|0
    0|0
  • Sıkıcı sacma hep , izlemiyorm tv pek.

    0|0
    0|0
    • Aynen. Kitap en iyisi. Telefona indiriyorum bazen okuyorum bazen gidip aliyorum

  • yabancı dizi söyleyin yeminle dizi kalmadı

    0|0
    0|0
    • Ben yabanci dizi de izlemedim tvyle aram yok kim milyoner olmak isteri izlerdim bir ara o kadar.

  • Saçmalık bencede.

    0|0
    0|0
  • Bende 3-4 senedir dizi izlemiyorum. :) diziler anlamsız ve gereksiz geliyor bana :)

    0|0
    0|0
  • Güzel sıcak

    0|0
    0|0
  • Saçma sapan şeyler. deniz kenarında geçen aşklar. aynı konular, benzer oyucular.

    0|0
    0|0
  • Teen Wolf harici izlemem yaz dizisi.

    0|0
    0|0
  • artık diziler 3-4 senedir berbat izlemiyorum dizi

    0|0
    0|0
  • Hayatımda kusursuz biçimde tek bir dizi bile izlemedim

    0|0
    0|0
  • valla ben yaz dizileri hakkında düşünmüyorum. boşa vakit harcamaya gerek yok bence :)

    0|0
    0|0
  • ya tutarsa

    0|0
    0|0
  • berbat. hiç izlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • boş işler dizi yapmak ta izlemekte

    0|0
    0|0
  • kitap okumak en iyisi :D bide siyasi kitaplar olunca oh miss :D

    0|0
    0|0
  • hepsi senin sorun gibi saçma :)

    0|0
    0|0
  • Sacma buluyorum dizilero

    0|0
    0|0
  • sıkıcı olduklarını

    0|0
    0|0
  • Bimden alınmış le cola gibi oluyorlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Hepside durumu iyi olmayan bir kızım zengin bir sevgiliye nasıl yamanmaya çalıştığını ya da para için nelerden Vazgeçilebilir diye kızlara ders verilir niteliğinde... Kızlar kaşar olmak için hangi yollardan gidilmesi gerektiğini empoze ediliyor resmen hepsi birbirinden Saçma iğrenç !!!

    0|0
    0|0
  • Tamam saçma ama bunu dile getirmekte değişik bir şey. Saçma buluyorsan üzerinde konuşmazsın olur biter

    0|0
    0|0
    • Yoo. Istedigimi konusmakta gayet de ozgurum. Kimseyi kotulemiyorum sonucta.

  • Arada bakılabilir tabi o anki insanın ruh haline bağlı ben genellikle televizyon izlemem.

    0|0
    0|0
  • turk dizisinin hepsi kotu oluyor

    0|0
    0|0
  • Konular hep aynı

    0|0
    0|0
  • zaten ilk bölümden final bölümüne kadar nasıl biteceği anlaşılıyor :) basit :)

    0|0
    0|0
  • Gunesin kizlarini ve bir de mutluluk mu ne bisey vardi o ikisi guzel gibi simdilik. Ben de pek izlemem ama sıkıntidan bakiyorum bizimkiler izlerken. :)

    0|0
    0|0
  • dizi izlemiyorm

    0|0
    0|0
  • Ben severimmmm 😎😎😎😎

    0|0
    0|0
  • Aynen katılıyorum ben sana, ben de dizi izlemeyi sevmiyorum cok nadir izlerim.

    0|0
    0|0
    • Sinema bazen izlerim. Kitaplar daha guzel yaa

  • Normalde dizi pek izlemem ama kiralık aşk hoşuma gitti :)

    0|0
    0|0
  • Türk dizilerinden umudu keseli çok oldu.

    0|0
    0|0
  • eeeeeen güzeli kitap okumaktır arkadaş tabi arada bişeylerde izlemeli bu durumda ben yabancı dizi tercih ediyorum açıkçası

    0|0
    0|0
    • Ben de arada yabanci sinema :)

  • hepsi kötü duruo bakmıom kiralık aşk dikkatimi çekti

    0|0
    0|0
  • Hepsinin konusu aynı geliyor bana bilemiyorum :D

    0|0
    0|0
  • saçma türk dizisi sevmiyorum yapamıyorlar konu hep aynı

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum hiç sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Çocuksu evet.

    0|0
    0|0
  • Ayy hele foxunkiler ne kadar sacma gözüküyor

    0|0
    0|0
  • bende :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;