En sevdiğiniz film?

En çok etkisinde kalıp defalarca izlediğiniz film nedir?

0|0
1220

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Felaket bulutu ve zindan adası ikisi de mükemmel filmler di

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • i m legend (ben efsaneyim)
    esaretin bedeli
    yeşil yol.

    insan olmanın anlamını anlatan ve anlatmaya çalışan şahene filimler.

    0|0
    0|0
  • Seven pound etkisinde kaldıgim film defalarca film izlemem dikkatli bir kere izlerim.

    1|0
    0|0
  • En çok izlediğim film Braveheart. 10 kere falan izlemişimdir herhalde. Fakat en çok etkilendiğim film Memento olmuştu.

    0|0
    0|0
  • Umudunu kaybetme
    Esaretin bedeli
    Akıl oyunları
    Seven
    Note book
    Falan filan daha var da yeter bu kadar yahu

    0|0
    0|0
  • Son zamanlar da izleyipte etkisinde kaldığım film.
    - Her Şeyin Teorisi + The Theory of Everything

    0|0
    0|0
  • kemal sunal, şener şen vb. milyon defa izlesem gene izlerim :)

    0|0
    0|0
  • Fight Club. Çekilmiş en iyi film. 😉

    1|0
    0|0
  • Esaretin Bedeli'ni, tek geçerim.

    1|0
    0|0
  • Alien 1-2 milyon kez izlemişimdir.

    1|0
    0|0
  • Green Mile

    0|0
    0|0
  • Black swan - Siyah kuğu!'

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişi

    0|0
    0|0
  • Film yok ama dizi var. "Blue Mountain State"

    0|0
    0|0
  • Alfie

    0|0
    0|0
  • En sevdiğim hiç bir şey yok benim

    0|0
    0|0
  • Yildizlararasi

    0|0
    0|0
  • Olum defteri.. death note

    0|0
    0|0
  • prestige , adventureland

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

Yükleniyor...