Arkadaşlar diksiyonu kusursuzlaştırmak için tüyo verebilir misiniz?

Herkes kusursuz konuşmak ister ama kolay degil. Akıcı konuşmak için dersler veriliyormuş neler yapılıyor o derslerde? Bilenler birkaç tüyo verebilir mi?

0|0
216

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Acıkcası bence cok kitap okumak diksiyonu düzeltir diye düsünüyorum:))
    Ancak tam anlamiyla ile düzeltmek adına
    kursların faydası var diye duymustum
    Daha önce bu sorunu yasayan arkadasim gitmisti iki ay icinde cok güzel konusan birisi olmustu
    ögretmendi kendisi konusurken sorun yasiyordu panikledi mezun olmadan kursa gitmişti

    0|0
    0|0
  • Dersleri boşver sadece kitap oku yeter konuşurken ıııııı diye kalmazsın ve kelime darcığın ne kadar gelişirse diksyonun gelişir

    0|0
    0|0
  • kitab oku. yanlızken kitabı sesle oku. ve doğru oku. Gideceğim yazıyorsa gideceğim diye oku. birdi kendini kasma sadece heceleri net tut.

    0|0
    0|0
  • dil öğrenmek ve kitap okumak garip gelsede yeni bir gramer yapısı görmek insanın kendi yanlışlarını görmesini sağlıyor :)

    0|0
    0|0
  • r leri söyleyemiyorum istesem de kusursuzlaştıramam :D

    0|0
    0|0
  • Ben diksiyonuma kitaplara borçluyum bol bol kitap okumak

    0|0
    0|0
  • Bilemicem bswer konustgn kadari yter napcn fzlasini 😃😃

    0|0
    0|0
  • Tekerleme söyletiliyor bol bol. Hergün evde sesli kitap okumanı tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Okuma yaptırıyorlar bol bol ve tekerlemeler falan söylemeye çalışıyorsun

    0|0
    0|0
  • Diksiyon kursuna gitmelisin.

    0|0
    1|0
  • Ben dünyanın en güzel kiziyam de hergün 10 defa

    0|0
    0|0
  • Canım kitapları yavaş ve yanlışsız okumaya çalış

    0|0
    0|0
  • konuşurken Dilini daha fazla kullan.

    0|0
    0|0
  • Bol bol kitap okuyabilirsin.

    0|0
    0|0
  • akıcı konuşman sağlanıyor

    0|0
    0|0
  • tüyo ile olmuyo.. ders alman gerekiyo..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ben Adananin en iyi hocasindan aldim Omer Bertan hocadan muhtesemdi 3 ay gitti 5 ay gidenler de oldu diksiyonu duzeltmekle kalmayip dusunme yetenegini ve algilamayi da açıyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...