Neden biz türkler iyi film yapamıyoruz?

Çok iyi bir savaş tarihimiz var ve biz yapamıyoruz ya amerika da bizim tarih olsa ortalik yikilir


0|0
16

En İyi Erkek Görüşü

  • Çünkü milletimiz entrika, ihtiras, emmeli gömmeli film seviyor. Ükemizde sanat sanat için değil halk için yapılıyor ve Recep ivedik gibi saçma sapan filmler çıkıyor.

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bilinçli izleyici kitlesi olmadığı için bütçeler kar marjı güdülerek hazırlanıyor ve bu sebepten dolayı izleyici - gişe kaygısı ile projeler sığ üretiliyor. Recep ivedik gibi filmlere 7 milyon gişe yaptıran bir izleyici kitlesine 200 tirilyon bütçeli film çekmenin anlamsız olacağını yapımcıda biliyor.

    0|0
    0|1
  • yok ya yapamayız

    0|0
    0|0
  • Ne yani şimdi onların yaptığı filmler saçma olmuyo?
    Onlar yapınca BİLİM KURGU;
    Onlar yapınca ABİ EFEKTLER SÜPER OLMUŞ O ADAM NASIL UÇUYODU ÖYLE? oluyo
    Bizimkiler yapınca saçma oluyo hayırdır?
    Ayıkamadık mevzuya?

    0|0
    0|1
  • yeterli alt yapı, teknoloji, senarist ve oyuncu yok.

    0|1
    0|0
  • Aynen katılıyorum sana

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sanatla ilgilenen insanlara işsiz muamelesi yapılıyor, küçümseniyor bu yüzden de iyi yönetmenler ve oyuncular yetişmiyor. Sayısal bir alan dışında başarılı olmak zor zaten. Spor, sanat, sosyoloji gibi alanlar gereksiz görülüyor..

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;