Avrupa da yaşayan türkleri kıskanıyor musunuz? Doğru söyleyin?

Mesela diyelim ki avrupalılara karşı bir imrenmeniz oluyor mu? Ama gerçekleri yazın lütfen?


0|0
1030

En İyi Erkek Görüşü

  • yaşama şartları gelirleri biraz kıskandırıyor.

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • bizden daha yobaz ve alt sınıflarda yaşadıkları kesin bizim o taraflara gelenler alenen oraların köylüsü yani biz daha iyi yaşıyoruz gibi geldi bana bide akrabalarının yanında özel bir konu olduğunda yaşadıkları ülkenin diliyle konuşmuyolarmı bildiğin maymun oluyolar yaa :)

    0|1
    2|0
    • Ahahhahah sizden daha mı alt sınıflarda yaşıyoruz :D ahahhaha

    • Hepsini Göster
    • Kiskandigin cok acik :) sana birsey diyim mi? burada 10-12 yasindaki cocuklarda iphone var ipad var samsung galaxy s5 ne ararsan var.. ayrica burdaki bütü genc erkek /kizlar 18 yasina girdiginde deli gibi araba kullaniyorlar.. burada bin euroya araba bile var gerisini sen düsun.. burada kolay kolay ac kalmazsin.. devlet sana issizlik parasi cocuk parasi veriyor arti kirani bile ödüyor..:))))

    • ya sen gerçekten sığırsın :D ben sana kullanamıyosunuz giyemiyosunuz alamıyosunuz kazanamıyosunuz demiyorum hepsinin kralını yiyip çip geziyp kullanıyosun bizim kazanamadığımız paraları almanların götünü temizleyerek kazanıyosunuz bunda haklısın ama bak hala görgüsüzlük yapıyosun şöyle kullanıyoruz şöyle alıyoruz donumuz bile marka diyosun ayısınız diyincede kızıyosun :d görgüsüzsünüz aldığnızı kazandığınızı kullandığınızı görgüsüzce söylemeyi seviyosunuz bizde aynılarını yapıyoruz bazen ama dile getirmiyoruz daha mütevaziyiz gerçekten şu an daha iyi anladım ki söylediklerimde fikirlerimde çok haklıyım bunu sende ıspatladın

  • Hayır kıskanmıyorum.
    Avrupa'da yaşamaya hakkım varken, birsürü arkadaşım ordayken gitmiyorum.
    Her ne kadar ülkemizin şartları zor olsada Avrupadan gelince bir ohh çekiyor insan.
    Yurdum gibisi yok diyor.:)

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • ülkeye bağlı

    0|0
    0|0
  • Genelde türkler dışarıda eziliyor yani zaten onları hiç imrenecek bişeyim yok ben herşeyimden memnunum onlar bizi imrensin. Biz vatanımızdayız :D

    0|0
    0|0
  • hayır hiç te bile onlar beni kıskansın

    0|1
    0|0
  • nesini kıskanalım düdüklerin tuvalete gitmesini osmanlıdan öğrendiler. hepsi osuruklu iki bacaklı kemikli içi kan ve bağırsakla dolu et parçaları.

    0|1
    0|1
  • Kuzenim 5 dil konuşabiliyo. Çok pis kıskanıyorum mesela.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Yok olmuyor bende

    0|0
    0|0
  • ahaha ben 3,5 sene dışarıda okudum ve oradaki türklerin nasıl ezildiğini , hor görüldüğünü bir görseniz. bu soru aklınızın ucundan geçmezdi

    0|0
    0|0
    • Guldurme beni allah askina ya sen galiba bulgar türklerini karistiyorsun? Evet var ama tey tük.. turklerin burada kac senedir emegi gecmis avrupada.. evet bulgar turklerini romenleri disliyorlar cunku geneli hirsiz cocuk kacirici.. ama turklerin cogu öyle degil.. beni hic dislayan olmadi asla aksine saygi duydular kırmadilar illaki olacak ama turkiyedeki kadar asla degil.. ben trdeyken görmemis insanlarin bana aval aval bagirdigini gördum yayam gibiydiler.. almanya dada boyle ama ordaki kadar asla degil...

    • balım sen ne yazdın valla anlamadım ama şöyle özetleyeyim , ingilterede ve fransadan örnek veriyorum , almanyadaki herhangi bir türk kentinden değil. e bırak da orada bişe yyapmasınlar istersen he? :D. ingilterede afrikalıya bile taviz gösterirken bizim millete asla hiç bir mevzuda en ufak bir tavizde bulunmadan ya kapı dışarı ya nezarete atıyorlar. keza fransada lille şehrinde de durum farklı değildi. gözlerimle görebiliyorum. yani türkiyedeki türlerin birbirlerine davranışları daha kötü tabiki ama avrupayı , heleki orta avrupayı hiç kıskanmadım :D... kannst du ausrechnen mei?

  • Kıskanılacak yönü yok

    0|0
    0|0
  • Forza ITALIA ! :)

    0|0
    0|0
  • yok hiç kıskanmıyorum :)) 25 yıldır Bremende yaşıyorum :D

    0|0
    0|0
  • Turkiyeyi ozledim ben:(

    0|0
    0|0
  • Ne kıskancam orada ırkcılıga kurban gidiyolar

    0|1
    0|0
  • yoo kıskanmıyom nesini kıskanayım elin gavurunu görmektense türk görürüm daha iyi

    0|1
    0|0
  • Neden kiskanalim

    0|1
    0|0
  • Oluyo tabi

    1|0
    0|0
  • ben kıskanıyorum acıkcası

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 10

  • Hiç kiskanilacak bir şey değil.
    Üzücü bir durum

    0|0
    0|0
  • Teyzem ingiltere de bilgisayar mühendisi eşide ingiliz üni hayatı mükemmel olan bir kadındı ve evlendi mükemmel bir hayatı var çok imrenirdim teyzeme ama bakıyorum yalnız. Biz hep beraber tüm ailecek toplandığımız da olmuyor mesela. O yüzden artık imrenmiyorm.

    0|0
    0|0
  • Hayır memnunum ülkemde olmaktan sadece birkaç ülke var gezmek istediğim.. :)

    0|0
    0|0
  • Kıskanıyorlar :D

    0|0
    0|0
    • Hemde nasil ya :)) yazdigin cevaplar kapak olsun onlara :D avrupanin neresinden geliyorsun :) ?

  • Zaten disarida yasiyorum ama almanyada yasayanlari hic kiskanmiyorum cunku biraz fazla dinciler ve bana itici geliyorlar bilmiyorum.

    1|0
    0|0
  • Kıskanıyorum açıkçası Türkiye yi pek sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır kiskanmiyorum

    0|0
    0|0
  • hayır neresı kıskanılcak orda yasamak oyle dısardan gorulduğu gıı kolay değill canmmm

    0|0
    0|0
  • Neden kıskanayım? Gurbet zor olmalı, üzülüyorum.

    0|0
    0|0
  • Kiskanmayin bence avrupadakiler sizi daha doğrusu ben sizi kiskaniyorum..

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;