Altyazılı filmleri sever misiniz?

》》 Ben çok seviyorum. Görüntülü kitap okuyormusuz gibi. Sizin önerebileceginiz filmler var mı altyazılı?
Sevmeyenlerde film önersin. Illa altyazıli olcak diye bir kaide yok 《《

Şimdiden teşkrler ♡ 😊

Güncellemeler:
Ne çok altyazı seven var. Çok memnun oldum. Tavsiyeleriniz içinde tek tek teskr ederim ^_^ Altyazı sevmeyen film önermeyen arkadaslarmada teskr ederim tabi ^_^
Bissürü film Oldu. Önerilerinizi teker teker izlicem. Izledigimde yorumlarımı yaparm ^_^

0|0
56103

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 102

  • Elbette severim. Zira dublaj, filmin içine ediyor. Basitleştiriyor hatta büyüsünü bozuyor...
    Şiddetle tavsiye edilir:
    https://www.youtube.com/watch?v=-FcK_UiVV40

    0|0
    0|0
    • Teskrler :)

    • Hepsini Göster
    • ya ben bu hikayeyi biliyordum. zaten meşhur bir hikaye filme uyarlamışlar. filmin ilk 20 dakikasında anladım o olduğunu. filmi arkadaşlarla izliyordum. sonra dedim ha bu buydu filan aslında janenin babası anası jane filan. herkes sözdü bana :D

  • ben izliyeyemiyorum onları filme mi bakıcam yazıyı mı okuyacam lisedeyken truva atını izledim alt yazılı o da ingilizce dersinde sonra filme gitim o da alacakaranlık filminin son serisiydi şimdi iki tane film var alt yazılı onlarda sokak dansı 5 ve leon sevginin gücü alt yazılı olduğu için izliyeyemiyorum leon buldum dublaj hiç olmamış çok kötü ya da başka bir şeyden kaynaklanıyor olabilir bilemiyorum onlar öyleliklen kaldı tabi

    0|0
    0|0
    • Bak bir zaman sonra alışıyor insan. Mesela ben hem okuyup hem izleyebiliyorm hemde aynı anda. Okuman gelisiyor ve bir sure sonra kelimelerin ilk 3 harfini gordukten sonra tahmin edip okuyorsn :))

    • Hepsini Göster
    • Aynen filme bakıp yazıyı yazıya bakıp filmi kacırıyom hem biz niye TR filmleri izlemiyoruz

    • bana göre yabancılar film işinde bayağı bir iyi mesela şundan örnek vermek istiyorum korku filmlerde türk yapımı dabbe şeytan-i racim zehri cin olsun bunları izlemedim baktım öyle bir geçtim ve türk bu koku filmini beceremiyor yani bu korku filmlerini 1 yaşındaki çocuk izleyebilir senaryo filme uymuyor film senaryoya birbirinden bağımsız saçma oluyor tabi ben Türk filmlerinide izlerim yabancı ama bana uyan sevdiğim varsa bir şeyler izlerim ve bu film işini diğer ülkeler türklerden daha iyi yapabiliyorlar sadece korku filmi değil diğer türden filmlerde de öyle ben daha çok yabancı filmleri beğeniyorum benim elimde olsa amerikada okumaya giderdim burada bir pek bir şey de yapamıyorsun zaten orda çok olanaklar mevcut daha kolay ama imkanlar olursa tabi

  • Bazı filmler orjinal dilinde izlenmelidir. Çünkü dublajlı halleri gerçekten vasatı aşamıyor. Bunun yüzlerce örneği mevcuttur. Fakat bazı filmlerin altyazıları da vasatı aşamıyor. Mümkünse, ingilizceyi bilip izlemek en güzeli olacaktır.

    *iç ses* Testere filminde ki Jigsaw'a dublaj yapabilecek yiğit hala yok.

    0|0
    0|0
  • ıyıde gorunutuyu dogru durust goremedıgınız bırfılmde sadece altı okumak neden fılmden uzaklasıyorsunuz:S hıc sevmem fılmmı ızlıyoruz okuma yarısmasımı yapıyoruz bellı degıl

    0|0
    0|0
    • Bence alışmadgn için bu şekilde dusunyorsn :)

    • Hepsini Göster
    • Tabi bakış açılarımz farklı :)

    • Adı altyazı konumunu ayarlayabilirsin.

  • dublaj lı sadece animasyon filmleri belli derecede güzel oluyor, onun dışında bence orjinaline kıyasla dublajlı filmler komik görünüyor, özellikle testere filminin dublajlısı resmen komedi idi. yani alt yazılı film ve diziler en iyisi, oynayan oyuncuların seslerini duymak gerekiyor bence.

    0|0
    0|0
    • Çok çok haklsn ^_^ sana katlyorm.

  • zaten altyazı indiririm orjinal dili herzaman daha güzel

    1|1
    0|0
  • alt yazılı bayılıyorum tr dublajlar artık cok sacma geliyor göze ve kulaga :) if ı stay izleye bilirsin ''her'' (ödüllü film) , gone girl , Transcendence, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Maze Runner 2014 ün en cok izlenen güzel fimleri arasındalar :)

    0|0
    0|0
  • Genelde alt yazili izlemeyi tercih ediyorum birkac yabanci kelimede ogrenmek. adina

    0|0
    0|0
  • Severim evet.

    0|0
    0|0
  • "Sadece Sen" izle ^^

    0|0
    0|0
  • Film alt yazılı izlenmeli orjinal sesler daha güzel oluyoır. Ama şöylede bir şey varki türkseniz ki türk bir insanız dünyada ki en iyi dublaj türkler tarafından yapılıyor zaten çoğu seslendirmeyi filme kapılınca orjinal gibi hissediyorsun :)

    not : john wick ve P. K kesin izle teşekkür ediceksin :)

    0|0
    0|0
    • Şimdiden teskr ediyim. ^_^ en çok sevdigim dublaj animasyonlu cizgi filmler ^_^

    • Hepsini Göster
    • last vegas , fury , Gece vurgunun , Bunlarda geçen hafta izlediğim sağlam filmlerden

    • Tamam izlicem. Teskrler ^_^

  • 0|0
    0|0
  • Altyazılı filmleri severim, Dublajlar filmi mahvediyor. Orjinal olanı hep tercih etmişimdir. Son olarak tavsiyem. Dünya savaşına yol açacak filmlerden biri The Interview :)

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum aslında, çünkü tam çeviremiyorlar. Adam orada başka bir şey anlatıyor diyelim, altta yazanla uzaktan yakından alakası yok ama mantıksal olarak doğru kaçıyor.

    0|0
    0|0
  • sevmem

    0|0
    0|0
  • Alt yazılı filmleri normallerden daha çok seviyorum

    0|0
    0|0
  • imdb top 250 ye göz at.

    Alt yazıyı pek okumuyorum ingilizcem iyi.

    0|0
    0|0
  • dublajlı film sevmem. altyazıyı da kapatıp izlemeye çalışıyorum da bazı diyalogları kaçırıyorum. hiç olmazsa ingilizce altyazı iyi oluyor.

    0|0
    0|0
  • tek izlediğim türdür dublajlı film izlemem

    0|0
    0|0
  • biçok filmde altyazıyı tercih ederim orjinal sesleri falan kulağa daha hoş geliyo.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    82

Kızlar Ne Diyor 56

  • Aynenn daha cok hosuma gider. benimde. dublaj ayni etkiyi vermez.. filmden ccok kitabi severim cunku karakterler sesler duuygular ssenin olusturduklarin ve hayalinkle oldugundan daha cok ceker beniiiii

    0|0
    0|0
  • Dublajdan hiç hoşlanmam. Kaliteyi %50 düşürüyor. O kadar çok izledim ki artık altyazısız orijinal dilde dinliyorum

    0|0
    0|0
  • dublaj izlemem zaten

    0|0
    0|0
  • Severim çünkü orjinal oluyo

    0|0
    0|0
  • Aslında Türkiye dublajda iyi ülkeler arasındaymış, özellikle animasyonlarda ama bana yapay geliyor. Oyuncuların gerçek seslerini duymayı tercih ederim. Hep altyazılı film, dizi izlerim.

    0|0
    0|0
    • Dedigin gibi animasyon cizgi filmlerde iyiyiz.

  • Yazıyı okumaktan filmi izleyemiyorum

    0|0
    1|0
    • Alışınca aynı anda takip edebiliyrsn :)

  • Çok seviyorum, sen benim diğer yarımsın kitabı var filme çevirmişler müthiş olmuş

    0|0
    0|0
  • Altyazili filmleri gercekten normalinden daha cok seviyorum. Ulkemiz dublajda ilk 3e girmis galiba ama yine de begenmiyorum. Sesleri karaktere uyduramiyorlar ve arkadaki efektleri guzel yapamiyorlar. Hem sevdigim aktorlerin seslerini duymak bana hep daha guzel gelir! Onerebilecegim film konusuna gelirsek Hint filmi Taar Zameen Par var. Hindistan'daki egitim sistemini elestiren cok guzel bir film.

    0|0
    0|0
    • Her çocuk özeldir. Başrol Aamir Khan'sa her türlü izlerim ki zaten bunu izlemiştm. Tüm hint filmlerini izledim. Bollywood cidden hafife alınmayacak kadar iyi ^_^

    • Kelebek Etkisi var o da guzel filmdir. Ashton Kutcher bas rolde. ^-^

    • Tamam ilk fırsatta izlicem teskrler ^_^

  • Altyazısız dublajlı izleyince kendimi tuhaf hissediyorum filme veremiyorum kendimi. :) Hobbit in son çıkan filmini izleyebilirsin. İzlediğim filmlerin adı aklıma gelmiyor ama çoğunlukla bilimkurgu aksiyon ve fantastik izlerim. Malefizi izlemediysen onu izleyebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Dublaj genelde duygusuz oluyo bide sanki hep aynı kişilerin sesi bir sürü insanda kullanılıyo yapmacık oluyo altyazı kesinlikle çok daha iyi

    0|0
    0|0
  • Doğru çevrilmişse severim altyazı

    0|0
    0|0
  • Evet severim.

    0|0
    0|0
  • Orjinalinden baska izleyemem
    Heleki alt yazi super
    Ozel ariyorum turk ce dublaj ile keyif alamiyorum

    0|0
    0|0
  • Bende hüç sevmiyorum. Eziyet gibi geliyor bana

    0|0
    0|0
  • Dublaj olduğunu görünce koşarak uzaklaşıyorum :)
    Altyazı en iyisi ve orjinalliği bozmamak adına olması gerekeni bence.
    Leon izleyebilirsin hala izlemediysen.

    0|0
    0|0
    • Peki izlememstm izlicem teskrler :)

  • Bende çok severim bir filmi izliyceksem altyazılısını bulurum izlerim kendi sesleri daha güzel aksanları falan

    0|0
    0|0
  • Çok severim.

    0|0
    0|0
  • yerine göre

    0|0
    0|0
  • Orijinal dil olmazsa izleyemem :))

    0|0
    0|0
  • severim bende

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    36
Yükleniyor... ;