Trabzonsporlular bir gelsin bakalım?

Yağmur Kıyamet Çiçeği filminin bu fragmanını gördünüz mü? . koyu Bir Trabzonsporlu olarak tüylerim diken diken oldu tribünlerde geçen anılarım depreşti yaa :) .
henüz izlemeyenler için ;
https://www.youtube.com/watch?v=yqR5DhWMuko

Güncellemeler:
Vay anasını koca sitede 6 Trabzonlu mu var la :/ nerde bu memleketimin insanları :(

0|0
44

En İyi Kız Görüşü

  • Kazım Koyuncuyu anlatıyo film kendisi koyu Trabzonspor taraftarı.. tüylerim diken diken oluyo :)

    0|2
    0|0
    • aynen öyle mükemmel bir yapıma benziyor en kısa sürede izlenilmeli :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Trabzonlu olarak bugun izleyecegim filmi. Aksami iple cekiyorum

    0|1
    0|0
  • Biri beni mi çağırdı...

    0|1
    0|0
    • Hoş geldiiinnn :)

    • Hepsini Göster
    • bakalım daha izlemedim inşallah dediğin gibi çıkar :)

    • İnşallah.
      Bende izleyeceğim...

  • Ahh stadımı marşlarımı özledimm

    0|2
    0|0
    • pentaa :/

    • Ne maçlara giderdik ya çok özledim ama hevesimizi kırdılar sağolsunlar

    • yoo aslında takım iyi bu sene paso lig muhabbetinden kimse gitmiyo ben uzaktayım ondan gidemiyorum. en çok bu sene takımın desteğe ihtiyacı var ama geçmiş 2 sene rezalet olunca... :/

Erkekler Ne Diyor 4

  • En kisa zamanda izlicem :) trabzonlu degilim ama komsuyuz cogu trabzinludan iyi bilirim trabzonu :))

    0|1
    0|0
  • maşallah harıka bişiye benzıyor

    0|1
    0|0
  • Biz dar sokaklarindaaaaa
    dinmeyen yagmurlarindaaaaa

    0|1
    0|0
  • Trabzonlu değilim ama yinede geldim :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;