Balık tutmayı seven hatta çok çok sevenler var mı aramızda? Balık avı için en uygun sezon ve zaman nasıl olmalıdır?

Son 3 aydır neredeyse her fırsat bulduğumda balığa çıkıyorum, oltam ve takımlar sürekli arabada zaten ama çok deneyim sahibi değilim yine de.. Çapari ile istavrit ve tavuk etini yem olarak takınca da iskorpit ve mezgit tutuyorum genelde.. Ama daha büyük balıklar, zargana, karagöz ve mırmır da tutmak istiyorum, forumlarda araştırdım, çok karmaşık anlatmışlar.. Siz ne dersiniz? Hangi sezon, hangi saatler en verimli av zamanıdır? Neler tavsiye edersiniz? Bu arada tekneyle açılarak değil, büyükçe bir iskeleden atıyorum oltamı.. İskelenin en uç kısmından derinlik 40 metre kadar var en az..


0|0
13

En İyi Erkek Görüşü

  • Sabah saatleri ve aksam saatleri balik icin uygundur baliga gore degisir kefal ayri palamut ayri hepsinin tarzi farkli birazda sans isi capariye bile neler atliyor bazen kalkana atanlar oluyor kiyidan hemde anadolu yakasinda geliyor sans isi bazen vatoz geliyor :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Benim sandalim var motorlu aciliyorum tatil olunca sabaha karsi cikiodum genelde istavrit cikiyo mırmırın tadını sevmiyorum ben kurtla tutuyorum solucan marinada çok var zaten

    0|0
    0|0
    • vay süpermiş.. ben balığın tadını ayırt etmem pek yani yesem de olur yemesem de o yüzden yemek değil de tutmak daha büyük keyif benim için..

    • Hepsini Göster
    • Ben de istiyorum nerede oturuyorsunuz ben de geliyim:)) geçen sene bir kere tekne ile açıldık misina ile tuttuk çok eğlendim anca karnımızı doyurmaya yetti. Hevesliyim ama nasıl olta alacağım nerede tutacağım nasıl tutacağım bilmiyorum yardım eder misiniz

    • @Seda0505 olur tabiki neden olmasın balık sezonu başlıyor zaten.. ciddiysen mesaj atabilirsin.. :)

Erkekler Ne Diyor 2

  • Hiç anlamam ama yazık hayvanlara ya

    0|0
    0|0
  • kanka balık her zaman olur ama kış ile sonbahar arasında gani gani olur. Sabah saat 6 ile 9 arası on numara balık tutulur.

    0|0
    0|0
    • hacı öyle diyosun da 2 gündür sabah 7 den 11 e kadar duruyorum iskelede tık yok bir tane bile tutamadım.. ramazan ayında süperdi akşam üstü 5 ile 8 arası çok istavrit geliyordu ama şimdi hiç yok...

    • Hepsini Göster
    • ya demek ki oralar bereketli mekanlar ben kocaelideyim buralarda pek yok orası gibi :(

    • ama tutmasınıda bilmen gerek misinayı çekmeyi filan yem olduğunu anlamamalı balık :)

Yükleniyor... ;