Samanyolu ve Trt kanalarinda yayimlanan dizileri izliyormusunuz? Hangisini?

Samanyolu ve Trt genelde sakin diziler, öyle fazla populer olmayan oyuncularin oynadigi diziler ve genelde de aile ahlakla ilgili diziler yayinliyorlar.

Siz bu kanallar da yayimlanan dizileri izliyormusunuz? Peki hangilerini izliyorsunuz?


0|0
714

En İyi Erkek Görüşü

  • kızıl elmayı izlerim. samanyolundakileri de memlekete gidince mecburiyetten izliyorum

    0|0
    0|0
    • niye mecbursun ki?

    • Hepsini Göster
    • Aynen. Sen ne yapıyon şimdi? :) Okul filan?

    • ben liseyi bitirmisim, nolucak bilmiyorum. ALLAHin izniyle görucez bakalim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • TRT ve Samanyolu kanalı birbirinden çok farklı dizileri de öyle. Samanyolunu hiç izlemem. Ama TRT de 7 güzel adam adında harika bir dizi var. Keza beni böyle sev adında gerçek saygı ve sevgi üzerine gıpta edilecek diziler mevcut.

    0|0
    0|0
  • Samanyolu aut. Trt IN trt den leyla ile mecnun 6 mantı 7 numara 7 tepe İstanbul mor menekseler mavi kelebekler boyle bitmesin beni boyle sev basrolde ask avrupa avrupa subat osmanli tokadi seksenler bunlarin hepsini izledim diger kanallar hep bis bos diziler yapiyor 3-4 tanesi haruc.

    0|0
    0|0
  • ahlak konusunda haklısın ailecek izlenecek diziler yayınlıyorlar. kanal d de yayınlanan dizilerde kimin eli kimin cebinde belli değil. trt ve kanal 7 deki bir kaç diziyi beğeniyorum.

    0|0
    0|0
  • ben ızlemıyorum kanks

    0|0
    0|0
  • trtyi izlerim seksenler falan ailece ızlenıcek fılmdır ayrıca denk geldımmı ızlerım
    samanyoluna gelınce hıc tasvıp etmedıgım ve ızlemöedıgım bı kanal butun yapımları dızılerı sacma bos gulunc

    0|0
    0|0
    • niye sacma?

    • Hepsini Göster
    • aynen sefkat tepe bende cok sacma buluyorum.

  • Samanyolunu izlemiyorum ama trt bir dizisini izliyorum

    0|0
    0|0
  • Okadar vergi veriyoruz TRT için biraz izlesek nolcak be kuzucuk *,^

    0|0
    0|0
    • vergi mi veriyorsunuz Trt icin? Pardon ben bilmiyorum yurtdisinda yasiyorum. Diger kanallar icin vermiyormusunuz?

    • heee tabi kuzucuk bilmezsin sennn... elektrik faturalarında TRT payi ve yurtdışından gelen elektronik cihazlarinin üzerindeki TRT bandrolü ioe bir vergi daha yaaaaa

  • Samanyolu'nun tv dizilerinden ibret alıyoruz :D

    0|0
    0|0
    • cocukken cok izlerdim ben, kediye zarar veren zarara ugrar filan. Ben asla kediye hayvana vermem. Fakat o samanyolundaki kediyle ilgili bölumleride unutmadim, hep hatirlarim :D

  • İkisinede bakmıyorum.

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum pek.

    0|0
    0|0
  • seksanlar :)

    0|0
    0|0
  • Leyla ile Mecnun izliyordum

    0|0
    0|0
  • 1 kere izledim ama beğenmedim kapadım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Samanyolu izlemem. Bence onlar korkunçlu film ya küçük çocuk izlese korkar oradaki tiplerden :P Ya da fazla mı komik? Ben oturup gülüyorum bazılarına.
    Trt iyidir. Seksenler güzel

    0|0
    0|0
  • Bence kendileride izlemiyorlardır çünkü saçmalıkda sınır tanımıyor. Ya dini aşşalamaya çalılşamıyotrlar ya da kürt türk ayrımı yaparakdan kürtleri türk kardeşlerimizin gözünde küçük düşürüyorlar zaten ana haber bültenlerini yayınlarken neden ve niçin yayınladıklarını bilmiyorlar sırf kanal dolu görünsün diye.

    0|0
    0|0
  • "Beni Böyle Sev" Dizisini ;)

    0|0
    0|0
  • Trt de Beni boyle sev ve yedi guzel adami seyrediyorum

    0|0
    0|0
  • Valla isim olmaz :)

    0|0
    0|0
  • aslında trt dizileri son zamanlarda kaliteli olmaya başladı fakat dizi izlemediğim için izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • samanyolunu kesnlikle izlemem. ama trt de avrupa avrupayı izlidom eskiden

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;