Durumu çok iyi olan müzikseverler okusun bir ricadır ve düşünceniz nedir?

arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar. gerçekten böyle bir başlık açmazdım fakat aranızda müziği seven, müziğe destek veren maddi durumu iyi ötesi olan arkadaşlar vardır mutlaka.4 yıldır müzik ile uğraşıyorum fakat maddi sıkıntılar yüzünden hep başkalarının enstürmanlarını kullanıyorum. utanmıyorum yazarken çünki böyle bir ortamda dünyaya gelmişim değiştiremiyorum bağzı şeyleri. grubumdanda ayrıldım 2 ay kadar önce. herşeyden soyutladım kendimi. kendi enstürmanlarımı alıp kayıt ortamı yaratmak istiyorum kendime. bu konudada başarılı olacağıma inanıyorum fakat kayıt vs. için gerekli olan malzemeleri gerçekten ayyylarca yemeden içmeden çalışarak yine toparlayamam şuanki içerisinde bulunduğum durumda. dilenmiyorum ulan :! ) doğum günüm yaklaşıyor belki aranızdan kullanılmış kullanılmamış, belki evinin köşesinde uyutulup eskimeye yüz tutulmuş bir gitarınız veyahut kayıt ile ilgili ekipmanlarınız vardır. bu konuda duyarlı olmanızı rica ediyorum sizden tüm samimiyetimle :/ saygılarımla. ne diyim...

Güncellemeler:
ilginize harbiden eyvallah arkadaşlar :) çok sağolun..

0|0
03

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardesim gercekten sana yardimci olmak isterim. Tanisaydim olurdum da ama boyle nasil olacak bilmiyorum.. Bir classic guitar var bende. Electro guitar icin de bakarim istersen ama sana nasil gonderecegim?

    0|1
    0|0
    • düşünmen yeter be babacım kötü hissettim şu an kendimi kimse ilgilenmedi bile. en azından başarılar, kolay gelsin, yolun açık olsun vs bile yazılabilirdi. sanata neden bukadar duyarsızızki? boş ötesi şeylere öldürecek zamanımız, harcayacak paramız varken neden aslında toplumsal açıdan sorunlar üzerinde durmuyoruzki? emin olun birgün biryerlere gelme şansım olursa tüm sanat için çırpınan arkadaşların elinden tutacağım elimden geldiği kadar. nezaketinize de gerçekten teşekkür ederim. gönüllü olarak göndermeyi dilerseniz eğer bunu kabul edebilirim. çünki gerçekten ihtiyacım var ! :/

    • Hepsini Göster
    • eyvallah babacım tekrardan çok çok sağol. esen kal

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

  • :((((((((

    0|1
    0|0
  • Ah be kardeş fazla olsada verebilsem keşke bende işe girmeyi düşünüyorum birkaç ayda toplayabileceğim birşey ama benimkisi :) Ülkemizde müzisyenlere verilen değer ortada gitarını satıp borçlarını ödemeye çalışan kişileriz napak paramız yok ama mutluyum müzikle :)

    0|1
    0|0
    • aynen babacım bende washburn x serisinden bir gitar almıştım paramı biriktirip yaz okulunda kiramı ödeyebilmek için satmıştım sonrada alma şansım olmadı zaten. birşeyler yapmak istiyorum fakat rockstar vs. gibi plastik gitarlarlada alacağın kayıt veyahut kayıttaki sound nekadar tatmin edici olabilir tartışılır :)) her ne olursa olsun yinede bırakmicam. bigün bir yerden bizede vurur şans sonra toparlarız kendimizi felan vs kurgular işte :)

Yükleniyor... ;