Kürtlerin yönetim hakkı olmalı mıdır sizce yani yönetim eğitim v.s

bunlar neden türkiyeyibölsünki neden kürtlere güvenilmiyor batıda

Güncellemeler:
seviyeli yorum yapan arakadaşlara teşekkürler insan hakları hangi ülke olursa olsun iaede edilmeli tekararlıyorum iaede edilmeli

0|0
46

En İyi Kız Görüşü

  • Bir ülkede kac milyon insanin varligini,konustugu dili yok saymak hata zaten.

    Eger ki asimile etmeden ayni haklar bu insanlara taninsaydi en basindan

    zaten bugün bölünmek vs. söz konusu olmazdi.

    Insanlarin degerlerini,dillerini,kendiilerini yok saymamak,zorbalik yapmamak gerekir.

    ...

    Türkiye bir bütündür ve bölünmemesi gerekir ama bunun icin önce bölücü zihniyetler

    irkci zihniyetlerden ülke temizlenmelidir.

    3|3
    2|0
    • aynen bölücüler temizlenmeli her kürt bölücü görülmemeli

    • Hepsini Göster
    • şavk hanımefendi sizi kutlarım adil olmanız hasebiyle

    • Tesekkür ederim...haksizlik yapilmamali hic bir zaman.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kürdistan kurmayı amaçlayanlara ne güven olucak

    Kürtlerin ataları bu ülke için Türkler gibi kan dökmüşlerdir

    şimdiki kürtlerin yaptıklarına bak

    eşolu eşekler donumuzu versek onu da almak isteyecekler

    1|3
    3|4
    • yavaş sakin ol kürdistan kurmak isteyen kim sen dolmuşsun ama evrensel haklar bunlar

    • Hepsini Göster
    • @JetskiyoksaAtskivar kürtler 1800 den beri isyan halindedirler.Kurtuluş savaşında dahi koçgiri isyanını çıkarmışlardır.devamındaki şeyh sait ve dersim isyanları yüzünden petrol yatakları olan Musul ve Kerkük'ü kaybettik.ama bunlar geçmişte kaldı diyoruz yeni bir sayfa açalım diyoruz hala özerklik,anadilde eğitim diyorlar.

    • bence bunların amaçları farklı ezilmişlik edebiyatıyla kendi faşistliklerini yapıyorlar kürdüm deyip senin dediğin gibi özerklik,anadil savunanlar hariç bende dışlamıyorum kürtleri

  • kürtlere güvenilmiyor çünkü bugün hala doğuda bir çok yeri bdp alıyor neden bölücü bir partiye pkkyı destekleyen bir partiye veriliyo bu oylar ? batıdaki vergi ödüyo doğudaki yaşıyo valla kaçaklıkmış teröristlikmiş bölcüklükmüş kusura bakma da bunların çoğu doguda malesef kürdistan çığlıklarını batıdakiler atmıyor bdp mitinglerinde görüyoruz oc aponun posterleriyle geziniyolar. o yüzden kürtlere bir ön yargı var ama hepsni aynı kefeye koymamakta gerek.

    2|1
    2|1
    • haklılık payın avar ama bir kere insani yönden bak olaya

    • Hepsini Göster
    • öyle bir hayal olmasa dediğim gibi hala bdp bu oyları almazdı

    • bdp nin eş partisi hdp nin batıdaki aldığı oylara bakınca batıdaki kürtlerin de bu partiye oy verdikleri anlaşılıyor.

  • Özerklik manasında bir şeyi kast ettiysen böyle bir şey asla olmaz. Öteki türlü kürtler bu devletin vatandaşı oy hakları dolayısıyla yönetim hakları zaten var. Ve artık şu özerkliği tartışmayın. Olmayacak bir şeyi gündeme getirmenin bir anlamı yok!

    0|0
    0|0
    • özerklik neden kötü olsun ki eğeitim yapmak neden kötüolsun ki

    • Hepsini Göster
    • kızım sen mi aldın vatanı kürtler ve türkler aldı

    • Ne alakaya muhalefetsin. Verdiğim cevapla çok alakalı bir yorum olmuş yani !

Erkekler Ne Diyor 6

  • Türkiyeyi Türkler kurmuştur yurtdaşlık hakları tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için aynıdır eşittir kimse zulüm görüyoruz demesin yalan atıyordur.Ülkemiz çocuk bahçesi değildir her isteyen istediğini yapmaya kalkarsa egemen ve bağımsız devlet diye birşey ortada kalmaz bunun bilincinde yorumlar yapın.kürtçe veya herhangi bir etnik dilde eğitim hakkı bölgesel talep olursa ayrıca öğretilebilir ama ayrılıkçı fikirlere yer vermeyecek şekilde yapılmalı bunlar.Sorundaki yönetim hakkı dediğin kısımda ise hayır Türkler harici hiç bir etnik halka yönetim hakkı verilmemelidir verilemez.

    0|0
    0|2
  • yönetim hakları var zaten bu ülke kürt cumhurbaşkanıda gördü başbakanı da ve hala hazırda bakanları da. ee kendi dillerini öğrenmek için kurslarda açabiliyorlar. kürtçe eğitim veren okulda açabiliyorlar. üniversitede seçmeli olarak kürtçe eğitimde alabiliyorlar daha ne olsun.

    1|2
    3|0
    • kardeş sen türkçe anadilinle eğitim yapıyon peki kürt neden anadilinde eğitilmiyor

    • Hepsini Göster
    • kardeş kürt işadamı ne ya sen olayın özünü kaçırıyorsun anadil haktır islama inanıyorsan referansın oyasa kurana bakkavimlerin ahkları nelerdir yok inanmıyorsan ideolojilerin bir çoğuda hak der evrensel hukuk bak istersen

    • sen yazdıklarımdan hiç bir şey anlamadın mı ? bende haktır diyorum zaten karşı olduğumu söyledim mi ?

      sadece devletin resmi dili olur halkın kendi dili dedim bunda karşı olduğumu belirten ne var ?

  • Basbakanin da dedigi gibi,tek vatan,tek bayrak,tek millet ( Turk - kürt vs) kürt arkadaslarim var,hic birisi bu vatan bolunsun istemiyor,gayet vatanseverler, batidakiler tvden gordukleeiyle yorum yapiyolar,adam hayatinda kürt gormemis,gelmis sovuyo adama :D

    0|0
    0|0
  • her insan ana dilinde eğitim alması kadar doğal birşey yoktur sadece türkiyede bu normal karşılanıyor

    1|1
    2|0
    • yakında türkiyedede olacak ülke bölünmeyecek bölmek isteyene hepimizkarşıyız

    • Hepsini Göster
    • ayvallah kardeş beraberce yaşayalım

    • kürtler şuanda ayrılma gibi bir planları yok adamlar sadece bu ülkede özgürce yaşamak istiyorlar biz nasıl doğarken ana dilimiz türkçe ise onlarında kürtçe bırakalımda kendi dilerinde düşünsünler şarkılar söylesinler kitaplar okusunlar bu ülkeyi bölmez insanların hakkını verdiğimiz sürece kimse bu ülkeyi bölmek istemez

  • Tek bayrak,Tek dil,Tek vatan.aldıkları eğitimi beğenmiyorlar Türk'ün vatanını terk edip gidebilirler.hangi ülkede varmış ulan anadilde eğitim.özerk yönetim falan.eğer bunları sağlayan bir ülke varsa oraya gitsinler.senin gibi düşünenler yüzünden kürt düşmanı olacağız az kaldı.

    2|0
    2|3
    • tek dil olmaz tek vatan olur tabiki ama tek dil asimilasyondur kardeş

    • Hepsini Göster
    • kardeşmezopotamya neresi sen baksana

    • peki kardeş peki

  • amina koyarlar devletin iki dakkada sonra aman oyle bisey olmasin

    0|0
    1|3
Yükleniyor... ;