Eski nişanlısını unutamadı mı???

3 yıl sonra nişan yapıp, 4 yıl birlikte olduğunuz, her gece yanınızda olan, aldatmanıza susan kadını unutur musunuz

? Hep aşk acısı dolu şarkılar dinliyor! Unuttum diyor... Şimdi ben bu adamla birlikteyim. Şarkı söz konusu açılınca hep aşk acısı dolu veya aşkı anlatan şarkılar dinliyor... Ne yapmalıyım?


0|0
77

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • Unutamamıştır.Her gün seni görüp hayvanlar gibi özlemek onu daha da kötü etkiliyordur.Kimse yokken ağlıyordur da filan büyük ihtimal.

    0|0
    0|0
  • bende unuttum diyorum.. sonra bu sarkiyi dinliyorum https://www.youtube.com/watch?v=t7evxs6nOek

    0|0
    0|0
  • Soru başlığının açıklamasında şu vardır heralde diyip daldım

    Eski nişanlını unutamadınmı? işte size fırsattttt blaa blaaa :D

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşey yapamazsın...alışacaksın

    0|0
    0|0
  • Unuttum diyorsa unutmamıştır zaten

    0|0
    0|0
    • ne demeli?

    • Konusu açıldığında rahat davranıyorsa gerçekten unutmuştur veya artık önemsizdir.Yanlış anlamadıysam eğer 3 yıl flört 4 yıl nişanlı kaldığı birini unutmak kolay olmaz.7 yıl aşkım dedigin birini unutttum dersen hadi lan derler adama

  • Zor bir durum bu Unutmak Kolay Deil Bir Erkek için. İnşallah umdugun bir yola cıkarsın :S

    0|0
    0|0
  • net unuturum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ayrıl bence hatta ben olsam gider kızı bulurum bu adam seni seviyor derim. Yapma başkasını seviyosa nasıl katlanırsın onada sanada yazık. Ben düşünmeden ayrılırdım beni seveni bulurdum.

    0|0
    0|0
  • Bırakmalısın .

    Ben gelemem böyle şeylere şahsen. Benleyse sadece ben olacağım. Başkası varsa benim orda yerim yoktur.

    Bence sende fazla uzatma. Üzülen sen olursun

    0|0
    0|0
  • eğer seninle olmayi seçmişse uzatma bence eğer isteseydi onunla ya da başkasiyla olurdu sen kendi ilişkini güzel tutmaya bak erkekler huzurlu oldukları mutlu oldukları kadının yanında olmak isterler onu huzursuz edersen sürekli acabamı diye düşünürsen onu kendinden istersin kendinden emin ol biraz.

    0|0
    0|0
  • bırakmalısın hani bazıları diyo ya sabret işte huzurlu ol olmuyo..kafanda hep soru işareti oluyo acaba karşı taraftan bir ışık gelse kabul eder mi beni mi onu mu düşünüyo bide o zaten seni düşünmüyo kafasında başkası var ama diyosanki ben umursamam devam et inan ki bir müddet sonra sen acınacak hale geliyosun..gençliğini heba etme kendini seveni bull..

    0|0
    0|0
  • Unutmamis öyle kolay unuttulmuyor.. bence ayril sana yazik olur.. akli ve kalbi baska yerde kendin daha fazla uzulmeden ayril

    0|0
    0|0
  • hep aranızda yaşayacak olan kadın..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...