Hayal dünyanız ne kadar geniş?

Ben dün anladım ki, hiç değil. Derste güvenli yer egzersizi yaptık. Kendimizi güvende hissettiğimiz bir yeri düşündük yani, bulutların üstü gibi hayali bir yer de olabilirdi ama benim güvenli yerim neresi oldu dersiniz? METROBÜS KÖPRÜSÜ ajdkkdf ruhum fakir :(Hayal dünyanız ne kadar geniş?


0|3
2249

En İyi Erkek Görüşü

  • Ks kızları kadar degil. Evden bakkala çıkıyorum

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Benim hayal gücüm de geniştir ama öyle birden söyleyince kurulmaz ki hayal içinden gelmesi lazım :) yani metro cevabını vermen senin hayal gücünün olmadığı anlamına gelmeez:)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 48

  • Oldukca fazla..

    1|0
    0|0
  • 15 temuz gecesi ellerinde roketler ve silahlar olan teröristler acaba yaylım atesi acarsa nereye sakalanıp gövende hissederim dedim.
    İlk aklıma arabanın arkası ve son olarak yolun en solundaki alt bayır güvenli geldi.
    Çünkü havadan jetler her ihtimale karşı aşağıya bomba atarsa tam caddenin ortasına yayılıp taplayacaktı.
    Vucudu düz bir zeminden ayırıp cukur ve bariyere saklanmak her daim güvenli hissetirecekti beni.

    Sonu tami bir sey olmadı kazasız belasız evime gittim.

    1|0
    0|1
  • Evet metrobüs köprüsünde kendime bende çok güvenirim. James bond filmleri gibi doğrudan metrobüsün üstüne atlayacağımı hayal ederim falan. Hayal dünyama gelecek olursak, oncasını yıkmasına rağmen sevdiğim insanla kurduğum hayalleri unutamayacak kadar geniş 🚬🚬🚬

    1|0
    0|0
  • Biraz geniştir ama realistlik ön planda olmak kaydıyla.
    Senin güvensizlik sorunun var o zaman

    1|0
    0|0
  • Yok artık asfsdf :D
    Senin acil aşık olmaz lazım. Aşk sürecinde bulutların üzerine çıkar, ayrılık şarkısı söylenirkende yere çakılırsın. Hayal dünyan o kadar genişler ki anlayamazsın :)))
    Bak mesela benim için güvenli yer mezarımdır. Ohh kimse rahatsız edemez, zarar veremez :D

    1|0
    0|0
  • Hiç değil. 114 sayfa oldu bugün yazdıklarım ama bir baktım hiç roman tarzı bir şey olmadı. Hayal kurarak yazamıyormuşum.

    1|0
    0|0
  • Metrobüs köprüsünün altında depolar olur genelde. Aslında bakarsak dünyanın en güvenli yeri orası. Kimsenin aklına gelmez oraya bakmak 😄

    Hayal dünyam gereğinden fazla geniş. Bu kadarı zararlı

    1|0
    0|0
  • Hayal dünyam pek geniş değildir. Senin bu Metrobüs köprüsü harbiden tuhafmış ve metrobüs köprüsü tam olarak neresi oluyor çok düşündün mü çözemedim.

    1|0
    0|0
    • Metrobüs köprüsü metrobüs köprüsü işte, ibb durağı hem de :/

    • Google dan bir bakıyım dedim şimdi metrobüs köprüsü diye karşıma çıkan ilk şey metrobüs köprüsü çöktü çıktı 😂 orası da pek güvenli değilmiş başka şeyler düşünmelisin :)

  • Üç bin milyar milyon kilometre kare küp. Bir de Pi sayısı. :):

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Metrobüs köprüsü aahxhsggsh yaa :D. Şöyle büyük bir gökdelenin terasında tüm şehri görebileceğim ve şehrin sesini duyabileceğim yer rahat olurdu.

    1|0
    0|0
  • En güvenli yer evimdir.
    Konu kendimi güvende hissetmekse hayal gücüm değil mantığım çalışır.

    2|0
    0|0
  • askerden döndükten sonra tamamen kapandı

    1|0
    0|0
  • Bazen hayallere dalıp gidiyorum önüme bakıyorum ama görmüyorum o derece 😂

    1|0
    0|0
  • Bana öyle soru sorsalar "Onun yanı" derdim...🚬🚬

    1|0
    0|0
  • kainat kadar geniş..

    1|0
    0|0
  • Hayalin bile fakir 😃😃

    1|0
    0|0
  • Kocaman

    1|0
    0|0
  • Kocaman

    1|0
    0|0
  • Geniş yeterince

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    28

Kızlar Ne Diyor 21

  • Metrobüs köprüsü çok korkunç ya :/

    1|0
    0|0
  • benım yerım ısyerındekı masam

    1|0
    0|0
  • Benim diğer adım hayalperest 😂

    1|0
    0|0
  • bir insan kendini niye bulutların üzerinde güvende hissetsin ki bir şimşekte yıldırımda ölür ame köprünün altı öyle mi çok güvenli

    1|0
    0|0
  • Benim hayal dünyam geniş okulda sayfalarca yazardm okul bitti hikaye flan yazılacak olsa bana getiriyorlar yazmam için başında biraz takiliyorum sonra dokuluyo hersey

    1|0
    0|0
  • Cok hayalperest bir insanim. Baya genis ve fantastik bir düş gücüne sahibim

    1|0
    0|0
  • Ailem veya çevrem benim hayal dünyasında yaşadığımı söyler.
    Sanırım hayallerim çok geniş.

    1|0
    0|0
  • Benim fazla geniş 14 yaşıma kadar hayali arkadaşım vardı ve 17 me kadar da ona mektup yazdım

    1|0
    0|0
  • baya geniş

    1|0
    0|0
  • 😀 hayal dünyam baya dar.

    1|0
    0|0
  • Pek degil. Hayal kurdukca can yaniyo bea

    1|0
    0|0
  • Benimki bayağı iç açıcı bir yer olardı :-D

    1|0
    0|0
  • şu an ben bile bulamadım ilk başta :D

    1|0
    0|0
  • Ben hayal kurmam

    1|0
    0|0
  • Kitap oku. Benim iyidir

    1|0
    0|0
    • Okuyorum oldukça, zeka yok demek ki gelişmiyor :/

    • Edebi şeyler okumalısın. Özellikle iyi betimleme yapan yazarları oku. Gelişir zamanla :) birde çok tv izleme bunlar salaklaştırıyo

    • Edebi şeyler de okuyorum :) Şaka yollu söylüyorum aslında ya, vardır bir sebebi orada güvende hissetmemin. Araştırıcam :)

  • Hayal kurmam bile o derece dar

    1|0
    0|0
  • Benim geniştir. Ki bu konu hakkında hayal gücü ile yani çeşitli yazılar yazar, hikayeler oluşturur dereceye girerim.

    1|0
    0|0
  • Sınırsız

    1|0
    0|0
  • cok degil

    1|0
    0|0
  • Hayal dünyam rengarenk vur vur vur vur banaaggg

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor... ;