Çözüm önerisi sunacaklar gelmesin sadece soruyorum?

Her gün intiharı düşünüyor musunuz sizde? Bilmiyorum çevremde arkadaş bile bırakmadım ailem iyidir, babamla anlaşamayız pek, kardeşim yeni ergenliğe girdi haliyle annem kalıyor geriye ama gündelik yaşamda öyle geçip gidiyor ki günler hiçbir yerden sevgi görmüyorum. Kalbim sızlıyor, yaşım 20+ ergenvari mektuplar olmuş ama önemsizce yazıyorum işte. Hiç kabus görmezdim 1 haftadır sürekli kabuslar da görüyorum. Dışardan okuyorum hep evdeyim, meşgul etmeyi denedim kendimi bircok şey ile başlarda iyiydi ama artık motivasyonumu kaybettim. İstek de duymuyorum, elle tutulur bir şeyler de kalmadı benimle ilgili. Umudum da yok meslek sahibi olucam evlenicem ama bunların hiçbiri tatmin etmiyor. Zevk almıyorum hicbir şeyden ve zaten dediğim gibi isteğim de yok artık. Uyanıyorum ve akşamı bekliyorum günlerim böyle geçiyor artık. Farklı ortamlara da girdim, farklı aktiviteler de denedim ama artık her şeyden çabuk sıkılıyorum. Yardım alacaktım annem ile konuştuk tamam dedik unutuldu gitti, bazen böyle olmadığıma aslında asosyal olduğuma vesaire yoruyor ama ruh halim çok başka. Yazacak çok şey var daha da gereksiz. Bilmiyorum ki.. Öyle...
Güncellemeler:
5 gü
Mektuplar gibi* olacak.
5 gü
Umut kırıntılarım var ki buradayım ama tükeniyor gibi hissediyorum. Benim gibi hisseden var mı?
Çözüm önerisi sunacaklar gelmesin sadece soruyorum?
4
2
Görüşünü yaz