Tanismak hakkında düşüncelerimle hemfikir olan yok mu allah aşkına çıldırdıcam ya xoqndiwjsj Amcalar yorum yapmasın😂?

Ya siz böyle birileriyle " selam merhaba nasıl napiyosun nasıl gidiyor kac yaşındasın anan baban nasıl nerde doğdun nerelisin ebeninkini gördün mü bla bla blaa" gibi sohbtler ederken sıkılmıyo musunuz 😂 abi bana instagramdan ya da herhangi bir yerden tanışalım mi gibi bir soru sorulduğuda direkt görüldü atıyorum. Sohbet edelim mi denildiğinde englliyorum. Sohbet edelim mi ne abi ya 😂 Sohbete sohbet edelim mi diye baslamanin kafası? Yani 30 yas ustu insanlar için normal gelebilir ama ben gençlerin böyle üst seviye samimiyetsiz sohbetler etmesine ve bundan zevk almalarina şaşırıyorum. connected2me uyumasına baya bir sohbet sayım vardi. Ve orda benim gibi düşünen "konu aç konuşalım, tanışalım mi, nasillarsiniz hanfendi" gibi samimiyetsiz mesajlara karşı olan insanlar vardı. Ama burda bir kafa dengi eğlenceli insan yok. Tüm sıkıcı insanlar buraya mi toplandı yoksa bilerek mi kibar olmaya çalışirken samimiyetsiz oluyosunuz? Allahim nolur aynı düşünce de insanlar olsun bu ne ya her her 40 yaş amca dolmuş 😂 Evet çok uzun yazdım evet üşenmedim evet yazmayı seviyorum bunları geçin dkwbxkjqoak
Tanismak hakkında düşüncelerimle hemfikir olan yok mu allah aşkına çıldırdıcam ya xoqndiwjsj Amcalar yorum yapmasın😂?
18
1
Görüşünü yaz