Ramazanda yemeğin tuzuna bu kaşık bakacak! Yemeğin tuzunun kıvamı sizin için önemli midir?

Kırşehir Şehit Ömer Halisdemir İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, ramazan ayında oruçlu olmaları nedeniyle yemeklerin tuz miktarını ayarlamakta zorlanan kadınlara katkı sağlamak amacıyla "oruç kaşığı" projesini geliştirdi.

Öğrencilerin geliştirdiği "oruç kaşığı", yemeğe batırıldığında üzerindeki düzenek sayesinde tuz miktarı hakkında bilgi veriyor.(Kaynak:AA)Ramazanda yemeğin tuzuna bu kaşık bakacak! Yemeğin tuzunun kıvamı sizin için önemli midir?
Ramazan sofralarının başlıca sorunu ; yemeğin tuzu. Bu sorun bazen öyle saçma ve karmaşık bir hal alır ki koca sırf yemeğin tuzu yüzünden eşinin kalbini kırabiliyor hatta işi abartıp bu durumu kavga sebebi bile yapan oluyor. Tuz önemli !!!

Keşke bu teknolojik ürün piyasaya sürülseymişte anneme birtane bundan hediye alabilseymişim demeden edemedim. Malum Anneler Günü yakın peki siz annenize bu ürünü hediye edermiydiniz?

0|0
2217

En İyi Kız Görüşleri

  • Güzel bişey düşünmüşler neden olmasın annem normalde de yemeğin tuzuna bakmayı sevmez benim gibi

    0|1
    0|0
  • Aaa harika bir şey. Ben bunu günlük olarak da kullanırdım.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Harika! Ledli ekmek kutusundan sonra olay yaratacak bir buluş. Kim demiş Türkiye 3. Dünya ülkesi diye. Bence katkısı olan öğrenciler ödüllendirilmeli.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 20

  • Saçma. Ben çok tuzlu sevmiyorum mesela yemeği. Başkalarının yaptığı hep tuzlu geliyo. Kaşık nasıl ölçecek.

    0|1
    0|0
    • Valla onlara sormak lazım Teknolojik bir buluş sonuçta saçma deyip kesip atmamak lazım

    • Saçma bulmamın sebebi herkesin tuz anlayışı farklı. Bu kaşıkda eğer ayarlanabilir tuz seviyesi olsaydı ozaman süper derdim.

    • Yani seviye ayarlanabiliyor ama herkesin seviyesi de aynı değil malum tat duyusu göreceli. Yinede memnun olmayanlar olacaktır tabi 😊

  • Çok çok hayati önemli bir proje değil, tabi yine de gençleri kutlamak lazım. Ama zaten yemeğin tuşuna bakan biri olmadığım için gerekli bir buluş olarak görmüyorum. Ayrıca herkesin tuz zevki farklı olduğu için, ya tutarsa deyip gözü kapalı atlamak isteyenler için ideal 😊

    0|1
    1|0
  • yıl 2018 oruç tutan sayısı bu kadar azalmısken bir anlamı olmayacktır bu kaşığın ( orucu tutmayanlar konusundada kimseye laf etme amcı ile söylemedim geldiğimiz zamanda o kadar çok hastalık çıktı ki ortaya insanların çoğu hastalığından dolayı tutamıyor) yani illa her evde bir oruç tutmayan vardır onlara tattırmak daha mantıklı :)

    1|1
    2|0
  • Harika bir detay olmuş... :)

    Merak ettim bu icadı...

    0|1
    0|0
    • Tesekkürler, sıkmayayım diye çokta girmedim detaya girmeddim aslında.

      Umarım tez zamanda mutfaklarda görürüz bu icadı.

  • Çok büyük bir icat. Bir üst leveli zikir çeken kaşık bekliyoruz.

    1|3
    2|0
  • Normalde bakmıyorum ki yemeğin tuzuna ramazanda bakayım. Gereksiz geldi. Yemek pişirmeyi bilen zaten ortalama tuz ayarını bilir.

    0|1
    0|0
  • Önemlidir.
    Müslüman değilim oruç tutmuyorum dolayısıyla.

    0|1
    1|0
    • Hepsini Göster
    • Ölünce pişman olursun ya varsa diye inan. Öldükten sonra mksen kurtulamazsın

    • Modern Müslümanlar, modern Hristiyanlar gibi olmayacağım.

      Müslüman olup da
      Kapanmayan, bir ton makyaj yapan, günlük ibadetlerini yerine getirmeyen, Kur'an'ı bir kez olsun eline almamış biri olmayacağım.

      Zaten mealini ve tefsirini okuduktan sonra doğru olmasının imkanı yok diyorsun. Ayrıca doğru olsa bile, İslam'a göre Tanrı şüphesiz yapılan her şeyin bir karşılığı olacaktır demiştir.

      Ben hiçbir dine inanmamama rağmen çok daha dindar bir hayat sürüyorum. Varoluşçuluk ilkesini bir yaşam biçimi edindim. İyilikle de süsledim. Şüphesiz doğru olan İslam'sa bile, bunlar karşılıksız kalmayacak. Her şeyin bilincindeyim yani ben.

  • Güzel bir proje. Oruçlu olduğu halde yemeğin tuzuna bakıp yutmadan ağzını çalkalayanı gördüm.😂😂
    Bu kaşık daha iyi bence : )

    0|1
    0|0
  • Ben hiç bakmam ki göz kararım iyidir bu konuda pilavlarda bile bakmam tuzuna

    0|1
    0|0
  • Müthiş bir icat. Dünya bunu tanımalı ve bilmeli. Hemen ihraç etmeliyiz avrupada. Hahahahhaha

    0|1
    1|0
  • Dil ucuyla bakmak serbest diyorlar

    0|1
    0|0
    • Doğrudur tatmak bozmuyor ama zorunlu durumlarda bakmak gerekiyor.

  • Benim için çok önemli. Tuzsuz asla yiyemem😐

    0|1
    0|0
  • Haha harika buluş

    0|1
    0|0
  • Ne varsa güzel memleketimde var işte 😄

    0|1
    0|0
  • Çok güzel

    0|1
    0|0
  • Oruç kaşığı ben olabilirim

    0|1
    0|0
  • Vaay güzel.👍

    0|1
    0|0
  • önemli

    0|1
    0|0
  • Süper

    0|1
    0|0
  • Onemsiz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Gereksiz bir icat olmuş..

    Oruçluyken yemeğin tuzuna bakılabilir..

    #Vesselam

    0|1
    0|0
  • Ben hiç bakmam zaten tuzuna bu yüzden nema problema, ama yinede icat icattır tebrik etmek gerek gençleri

    0|1
    0|0
  • Yerimize oruç tutan namaz kılan robot icat edin böyle şeylerle uğraşmayın :)

    0|1
    2|0
  • abi bu ne ya :ASDDAS uğraşları için tebrik ederim de hiç uğrasmayın daha iyi. d

    0|1
    0|0
  • Ne gerek var ya buna ha tuzsuz olsun sonradan atilir hem tuz zararli

    0|1
    0|0
  • Çoook çok saçma.

    0|1
    0|0
  • Yuzyilin icadi 😂

    0|1
    0|0
  • Ihrac ederiz artık iyi para gelir

    0|1
    0|0
  • Aferin güzel iş çıkarmışlar

    0|1
    0|0
  • saçma

    0|1
    0|0
  • Aferin genclere icatlari hosuma gitti

    0|1
    0|0
  • Benim için önemli

    0|1
    0|0
  • hayır..
    ki tuzu sevmem zaten..

    0|1
    0|0
  • Guzelmis oruc kagi

    0|1
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Akilları başka bir işe yaramaz zaten sıkma başların :/

    1|0
    1|0
Yükleniyor...