Kırılmaz diye satılan ekran koruyucular takibe alındı. Ekran koruyucularla talihsiz bir olay yaşadınız mı?

Tüketici Genel Müdürlüğü'ne ekran koruyucu filmler hakkında şikayetler artmış olmalı ki yetkililer Ankara'da çeşitli yerlerden numune alıp incelenmesi için laboratuvara göndermiş. Denetim sonucuna göre kurumun bu ürünlerin toplatma, imha ve üretici ile ithalatçılarına para cezası verilebileceğini söyleniyor.
Kırılmaz diye satılan ekran koruyucular takibe alındı. Ekran koruyucularla talihsiz bir olay yaşadınız mı?


0|1
3933

En İyi Kız Görüşü

  • Ben hiçbir zaman anlam veremedim bu camlara zaten. 10 liraya satan da var 25 e satan da biri az kırılmaz diğeri daha mi çok kırılmazmış😒

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Telefonumu çok şükür hiç düşürmedim 😃 düştükten sonra da faydası olacağını sanmıyorum zaten ekran koruyucusunun 🙄

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 38

  • Olmadı ama kırılmaz cam diye bir şey yok, onu biliyorum. Hepsi kırılıyor onların

    0|0
    0|0
  • Bir kere göğüs hizamdan kaldırıma sivri bir köşeye düşürdüm sadece ekran koruyucu gitti şu ankinde ikisine de bir şey olmadı henüz ama telefon buna rağmen kırılırsa korkunç

    0|0
    0|0
  • Ya anlamadım köşelerden falan darbe almış gibi ufalanmaya başladı en pahalısından da almıştım guya. İlk fırsatta değiştiricem zaten ya da kullanmicam

    0|1
    0|0
  • Ben taktirmistim dusurdum telefonu ekran koruyucunun icinden telefonun cami kirildi
    Ekran koruyucu kirilmiyor harbiden veya butun sacmaliklar beni buluyor

    0|1
    0|0
  • Ekran koruyucu kullanmıyorum 2 yıldır kullanıyorum telefonumu bir cizik bile yok dikkatli ve temiz kullanıyorum...

    0|1
    0|0
  • Ben telefonumu aldığım üçüncü günü yere düştü kırılmaz cam kırılmadı telefonun kendi camı kırıldı. Kırılmaz camlar kırılıyor doğru.

    0|0
    0|0
  • Yok telefon dün alınmış gibi duruyor ama batarya pert ;(

    0|0
    0|0
  • Kırılmaz cam. diye alıyoruz yere 1 çarpmada kırılıyor ne iş

    0|0
    0|0
  • Tükenmez kalem de tükeniyor sonuçta, kırılmaz cam niye kırılmasın.

    2|0
    0|0
  • Kırılmaz camdı ekranı kapatmıyordu aldığım gün 2 saat sonra düştü ekran koruyucusu olmayan yerden tuz buz oldu

    0|0
    0|0
  • Telefonum çok hafif yere düşmüştü ve koruyucu olmasına rağmen orjinal camı paramparça olmuştu.

    0|0
    0|0
  • yaşamadım ama yaşamayacağım anlamına gelmez. alışkanlık olarak kullanıyorum ama pek de güvendiğim söylenemez maalesef.

    0|1
    0|0
  • Arada sakarlık yapıp düşürüyorum birkaç çizik var koruyucuda. Benimkinde sıkıntı olmadı.

    0|1
    0|0
  • Ben düşürmedim cihazı hiç sert düşse kırılacak yani.

    0|0
    0|0
  • amaç zaten enran koruyucunun kırılması ekranın değil
    korumuyo diye şikayet edenlerde 3 liraya taktıranlardır kesin

    0|0
    0|0
  • Ekran koruyucu kırıldı diye çıkarıp attim.. 1-2 gün sonra telefon yere düştü ekranı kırildi..

    0|0
    0|0
  • Ekrani koruyor evet ama tabiki bir yere kadar. Telefonu dikkatli kullanmak lazim

    0|0
    0|0
  • Şuana kadar bir problem olmadı , dikkatli kullanmışım o zaman 🙂

    0|0
    0|0
  • Telefonumu güvenli kullanırım. O yüzden pek yaşamadım.

    0|0
    0|0
  • Ben 4 kere kötü dusurdum birinde uzun çizgi şeklinde kırıldı 10 tl ye taktirmistim

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    18

Erkekler Ne Diyor 32

  • Kullanmiyorum

    0|0
    0|0
  • Bu koruyucular gerçekten kırılmaz olsaydı bunu üreten kişi ilk başlarda güzel para kazanırdı sonra doğru kazancı azalırdı. Telefon üreticileri telefonun kendinden pahalı ekran satıyor yedek parça olarak o yüzden yeni bir telefon almak daha mantıklı geliyor kişiye. Kısacası birilerinin cebine para girmesi lazım onuda bizden bekliyorlar. Bu döngü her zaman böyle devam edecektir. Kırılmaz cam diye satılan bu ürün aslında ekran koruyucusu ve telefonun ekranını çok ufak darbelerden koruyor.

    0|0
    0|0
  • kırılmaz adı altında satılıyor, milleti sömürüyorlar. evet doğru gerçekten kırılmaya aşırı derecede dayanıklı kaliteli ürünler var. fakat birçoğu çin menşeili ne olduğu bilinmeyen bildiğin vatandaşa kazık atma yöntemiyle piyasaya sürülmüş ürünler.

    0|0
    0|0
  • 5 tlye alip 4000 tl lik telefonu korumasini bekleyenler neyin kafasini yasiyor..

    Adamlar suya dayanikli telefon diye satip suya soktuktan sonra belli ozellikleri calismiyor mesala samsung s8 plus bunu kime sikayet edip onlem alican 😀

    0|0
    0|0
  • Çelik cam diye aldığım ve gerçekten çelik cam olan ekran koruyucum telefonumu defalarca korudu hatta geçen telefonumun köşesine denk gelicek şekil de yere düştü ekran sağlam telefonun köşe sağlam samsung işte anormal 😂

    0|0
    0|0
  • Ekranın kırılmasından iyidir; tabi kırılnaması iyi ama kırılıyor işte. Bende de hafif bir çatlak var koruyucuda; hemen çıkarıp atam mı yani of amannn😄😄😃😃

    0|0
    0|0
  • filmli cam kırılıyor kuvvetide alta aktarıp camın kırılmasını sağlıyor. gereksiz şeyler basit bir jelatin bile aynı işi yapar.

    0|0
    0|0
  • Samsung servis garantili hiç bir koruyucu kullanmam ben...

    0|0
    0|0
  • Dümen bu ekran koruyucular zaten ben kullanmıyorum 8 milyarlık telefonu 10 liralık kağıdın korumasını beklemek saçmalıktan başka bir şey değil.

    0|0
    0|0
  • Koruyucuyu takan çekiçle vur kirilmaz dedi 1 saat sonra telefon elimden düştü ekran çatladı

    0|0
    0|0
  • Hayır hiçbir şekilde yaşamadım, ekran koruyucusu yok da yaşadım ama.

    0|0
    0|0
  • her bir dükkanda 1000 adet mevcut, hiç birini takibe alamazlar. yalan haber.

    0|0
    0|0
  • Elimden kaydi dustu hem koruyucu hem ekran paramparca oldu

    0|0
    0|0
  • En az 10 tane cam parçalafım...

    0|0
    0|0
  • Yaşamadım daha önce hiç

    0|0
    0|0
  • Yaşamadım

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Telefonumu iyi koruyorum

    0|0
    0|0
  • Malesf başıma geldi

    0|0
    0|0
  • Kaç kez değiştirdim ya hepsi kırıldı.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Benzer Benceler

Yükleniyor...