İnternet ortamında düzgün ve kaliteli kişiler tanıdınız mı?

Sonrasında noldu? Aşk yaşayanlar var mı?
Güncellemeler:
Guncel

0|0
122

En İyi Kız Görüşleri



  • İnsan ne yüklerse o oluyo. Pc bileşeni değil ki sıtandarta gelsin. O yüzden takmayın biyoloji o işleri ayarlıyo zaten.

    0|0
    0|0
  • tanıdım arkadas olarak kaldık
    sosyal medyadayız : )

    0|0
    0|0
    • Arkadas olarak kalinir tabiki

En İyi Erkek Görüşü

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

101
  • Tabikide...
    Yalniz bu tip. Insanlar cok goz onunde olmazlar sessiz sakin izlerler. Buyuk bir sanstir onlara denk gelebilmek.

    0|0
    0|0
  • Düzgün kişiler tanidim ama aşk yaşamadım

    0|0
    0|0
  • tanidim

    0|0
    0|0
  • Kalitesiz bir sürü yeni insan tanıdım.

    0|0
    0|0
  • evet tanıdım. arkadaş olarak kaldık

    0|0
    0|0
  • Acısını bile çektim :d

    0|0
    0|0
  • çogu zaman hayır

    0|0
    0|0
  • Tabi oldu

    0|0
    0|0
  • yohh la nerde. zaten normal hayattaki tipler değil mi buralarda takılanlar da. valla daha sohbet etmeyi bilmiyorlarhep beklenti

    0|0
    0|0
    • Neden boyle dedin? nasil sohbet edilmeli sana gore?

    • Hepsini Göster
    • bişey yapmıyorum dedim ya

    • Genel anlamda sormustum. neyse

  • Çok çok nadir tanıdım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...