Google'da sevgilinizin ismini aradığınızda karşınıza ne çıksa "bu ilişki bitti" dersiniz?

Ben kendi adımı arattırdığımda bir sürü şey çıkıyor benimle ilgili, ancak kız arkadaşımı arattığımda hiçbir şey bulamıyorum. İnstagramı bile nick gibi olduğu için isminden bulamıyorum. Sizin karşınıza ne çıksa bu ilişki bitti dersiniz?

1|0
4729

En İyi Kız Görüşleri

  • Peşin hükümlü davranmamak lazim ne olursa olsun ama gene de mesela benden sakladigi biseyi görürsem hani özellikle anlatmadigi veya hani durum paylasmalarinda hosuma gitmedigi bir düşüncesi görürsem bir soğurum.

    0|1
    0|0
  • Twitteri acik kalmisti googlea yazinca kizla yazistigi herseyi görmüstüm😑

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Resmi ve altında sınırsız zevk için ara yazarsa ararım buluşur yüzüne tükürüp ayrılırdım

    1|0
    0|0
  • Her şey çıkabilir, hayatta hiçbir şeye şaşırmıyorum artık

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 45

  • İlişkiyi bitirmeye yönelik belirli paylaşımlar çıkarsa -ki bu basit bir resim bile olabilir- ilişki biter.

    0|1
    0|0
  • Terör örgütü sempatizanlığı ile ilgili bişey çıkarsa biter

    2|2
    0|0
  • Ruhsal yönden rahatsız olduğuna dair örnekler ortaya çıkarsa ya da sabıka kaydı olduğu ortaya çıkarsa

    0|0
    0|0
  • Benden sakladığı bir hesabı varsa herhangi bir sitede kızarım sanırım

    0|0
    0|0
  • Onu hiç düşünmedim ama karşıma dolu dolu bir linkedin profili çıkınca baya hoşuma gidiyor

    0|0
    0|0
  • Eskort yani halk arasındaki tabirle Jigolo, çıkarsa ayrılırım. :D

    0|0
    0|0
  • Çikan şey her ne ise beni çok derinden yaralayan birşey olmalı

    0|0
    0|0
  • Umarım sosyal medya ile alakası olmayan biridir de stalk işi ile uğraşmama gerek kalmaz.

    0|0
    0|0
  • Benden gizlediği hesabı falan olsa bunu yaşamışlığım var anında biter yüzüne bile bakmam!

    0|0
    0|0
  • Tecavüz, hırsızlık, şiddet olayları vb...

    0|0
    0|0
  • Düşündüğümü yazsam yorum kaldırılır :D

    0|2
    0|0
  • Bilmediğim bir uygulamada profili varsa? :D

    1|0
    0|1
  • Hırsız dolandırıcı falan uyuşturu bağımlısı

    2|0
    0|0
  • Başka biriyle resim

    0|0
    0|0
  • p*rno filmi çıkarsa ayrılırım

    0|0
    0|0
  • "Escort ayarla" sdfgj.

    0|0
    0|0
  • Sapık, cani...

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum dusunemedim

    0|1
    0|0
  • Sapık olması.

    0|1
    0|0
  • Sapık ve gay tanımı çıksa terkederim.

    1|0
    0|0
  • Fuckbuddyleri ile anıları

    1|0
    0|0
  • Bitti diyemem ki ne çıkarsa çıksın 😐

    0|0
    2|1
  • Bitirmek için yer arıyorsun sanırım

    0|0
    0|0
  • Playboy

    0|0
    1|0
  • Başka kızla resmi

    0|0
    0|0
  • nude fotoları

    0|0
    0|0
  • Cinsiyet değiştirme ameliyatı

    0|0
    0|0
  • Başka kızlarin numarası

    0|0
    1|0
  • Başka bir kızla fotoğrafı çıkarsa biter

    0|0
    0|0
  • Hic bilmiyom

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    15

Erkekler Ne Diyor 27

  • Sevgilim demem sevdiğim insan dememdir. Ne çıkarsa çıksın geçmiş bir çöp gibidir. Sevmeye devam ederim

    1|0
    0|1
  • Kafamız o kadar güzel ki ama nasıl güzel bak nasıl güzel 😁

    1|0
    0|1
  • Ben kendimi her yerden silmiştim. Zor oldu ama bir ara takıntı yapmıştım. Şimdi baktım yine çok şey çıkıyor. (Kötü algılamayın hemen..)

    0|0
    0|0
  • Soyunmuş resmi veya bloglarda kendisi üzerinde ifşa gibi bilgiler

    0|0
    0|0
  • Uhuu benim ki de cikiyormuş acilen kaldirilmasi lazim dhxcnjcfnhcgkfk

    0|0
    0|0
  • Müstehcen içerikli video ve fotoğraf çıkmasın da gerisi bir şekilde hallolur

    0|0
    0|0
  • Benden sakladığı herhangi birşey karşıma çıkarsa eğer o ilişki orda biter.

    0|0
    0|0
  • sanırım aldatıldığımı falan öğrenirsem anca biter yoksa küçük bir sebep için nolcak

    0|0
    0|0
  • saçma soru

    0|0
    0|0
  • Porno’da falan cıkarsa herhalde 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • başka bir erkle olan fotosu ciğerımı yakar

    1|0
    0|0
  • Ben böyle saçma soru görmedim

    0|0
    0|0
  • Görüntü eski ortamlar erkek falan hiç gelemem.

    1|0
    0|0
  • Did u mean kawasaki

    1|0
    0|0
  • Tinder da profili çıksa bitirirdim

    1|0
    0|0
  • Ben en son arattığımda bişey görmemişti

    0|0
    0|0
  • aklına gelen şey :D

    0|0
    0|0
  • Bilmediğim bir şeyi

    0|0
    0|0
  • Müstehcen resmiler

    0|0
    0|0
  • Piskanaliz

    0|0
    0|0
  • İfşası :D

    0|0
    0|0
  • P... no içerikli veya açık saçık resimler

    0|0
    0|0
  • Cikmisti rezillik

    0|0
    0|0
  • Yok ki be 😕

    0|0
    0|0
  • Başka bir erkekle fotoğrafı

    0|0
    0|0
  • P*rno izlemesi

    0|0
    0|0
  • Baskasiyla samimi pozlari cikarsa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...