Hakaret davası nasıl işliyor ve kişi nasıl tespit edilebilir ki?

Bu akşam iki tane manyağa çattım. Bana ve başkalarına defalarca hakaret edip durdular ben de en son bunların birine s*ktir git dedim tutturdu pazartesi görüşürüz yok savcılığa vericem. Ama işin ilginç kısmı instagram hesabı benim fake hesabım bunu tespit ederler mi ki? İsim soyad benimle alakası olmayan isimler.

0|0
24

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Merhaba,

    İnstagram, Facebook ve Twitter Türkiye Cumhuriyeti Devleti ile bilgi/veri paylaşımı yapmıyor.

    1|0
    0|0
  • Ya savcilar boyle. Seyler icin dava acmaz merak etme👍

    1|0
    0|0
  • Zor.

    1|0
    0|0
    • 6gün

      Eee boş mu yapıyolar şimdi? Abla kardeş mi neymiş bunlar. Zaten biri bana hakaret etti falan.

    • 6gün

      bir şey olmaz takma kafana

  • korkutuyor.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Tespit edilir ama onlar hakaret ettiyse önce sıkıntı olmaz muhtemelen korkar ve uzlaşmak isterler.

    1|0
    0|0
  • Hiç bir şey olmaz. Avukatım ben

    1|1
    0|0
    • 6gün

      E yani dediğim şey her türlü normalize mi oluyor

    • Hepsini Göster
    • 6gün

      Karşılıklı hakaret te hakim ya ceza vermeZ ya da indirimli verir. Ama sizin olay gibi bir durumda uğraşılmaz bile. Dava açılır mı bu sebeple yahu. Boş yere adli yerleri meşguliyet

    • 6gün

      @BdsmFelsefesi haha tşkler. d

Yükleniyor...