Tatile Gidebilmek İçin Çocuklarını Öldürdü!

Rusya inanılmaz olayla çalkalanıyor!

Tatile Gidebilmek İçin Çocuklarını Öldürdü!

Elena Kerimova isimli genç anne Yaz mevsiminde tatil yapabilmek için Mayıs ayı başında bir tatil paketi satın aldı.

Tatile Gidebilmek İçin Çocuklarını Öldürdü!

Rusya'nın Nijni Novgorod şehrinde meydana gelen olayda, rahatça tatile çıkabilmek için 4 yaşındaki kızı Cemile ve 2 yaşındaki oğlu Süleyman’ı boğarak öldürdükten sonra cesetlerini yakmak istedi.

Tatile Gidebilmek İçin Çocuklarını Öldürdü!

Çocuklarına yanarak öldüler süsü vermek isteyen cani anne evinde yangın çıkarttı. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ettikten sonra vahşet ortaya çıktı.

Onlara gelecek sağlayamayacaktım!

Katilin anneleri olduğunu saptayan güvenlik güçleri kısa sürede anneyi yakaladı. Verdiği ifadesinde çocuklarına gelecek sağlayamadığı için öldürdüğünü itiraf eden anne tutuklandı.

Çocuklarına aşıktı!

Tatile Gidebilmek İçin Çocuklarını Öldürdü!

Beş yıl önce evlendikten kısa bir süre eşinden boşanan Elena Kerimova çocuklarını tek başına büyütüyordu. Akrabalarının yardımıyla geçinen kadın, sosyal ağlarda çocuklarını çok sevdiğini paylaşmıştı.

Faruk Ayhan Utkan / KizlarSoruyor Haber Editörü


3|0
2924
Faruk Ayhan Utkan KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

  • Senin gibi anne olmaz olsun... o kadar anne olmayi isteyen hak eden insanlar war ki Rabbim onlari ewlatsizlikla sınarken sen 2 tane yawrunu kendi keyfine öldürüyon.. madem oyle kendini de öldurseydin... tatile gidecek paran war ama cocuklarina bakacak paran yok... bakamiyorsan yurda wer. öldurmen mi lazimdi.. bence bahanesinin arkasina saklaniyor.. Allah islah etsin seni...

    1|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Erkek Görüşü

  • Bizim gibi çocuk yapıp hayatına mahvetmeye değil yaşamayı seçmiş. Bence yerinde karar ama öldürmesi çok yanlış çocuk esirgeme yurtu vs verebilirdi... Öldürdüğünden dolayı asılsa yeridir. Genede çovuk yapılıcaksa 90 kez düşünülmeli. Çünkü herşeyin kayıyo. Hayatından dahil.

    0|0
    2|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • - veren kızların alayı cahil. Cahil insnalarsınız! Bk mu var kş avrupalı çocuk yapmıyo. Paraverwn ülkeler yapar kaynakları olduğundan. Fakat bizim gibi biz. Yetiştirip de devlet afiyetle yiyince olmaz yapmayın çocuk. Biz kölemiyizde devlete iş gücü sağlıyoruz bedavadan. Onlar her şeyden vergi almasını bilirken çatır çutur şehit veririken zevkin doruklarına çıkarken

    • Şu dönemde çovuk yapmak demek: devlete harcıyabiliceği ve çatur çutur ölüme gönderebiliceği insanlar dünyaya getirmektir. şu an bu ülkede çovuk yqpmak budur. Üstelik sen bireysel olarak her masrafı yap sen açlış sen besle 1 kr yararı olmayan siyasetçilerde çocuğunu rakkadanan emeksiz tersiz alsın senden. Ya da köle gibi kullansın. Farkındalık olm

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 28

  • Süleyman Cemile ne lan Rus kadını bu isimleri mi koymuş anlıyoruz ozaman baba türk 🙄 erkekler okusun da ibret alsın işte gavurdan bu beklenir

    2|0
    1|0
    • gavurdan bu beklenir demeden once gencecik kizdan 2 tane cocuk yapip sonra yallah turkiyeye basip gelen insansa kadin ne yapsin?

    • Hepsini Göster
    • Tabi siz anlamazsınız sadece sperm vermekle çocuğa emek verilmiyor

  • Nice ana babalar evlat hasretiyle kavrulurken böyleleri de var. Çöpe atılan, cami avlusuna bırakılanı duymuştum da tatil için evladını öldüreni...
    ... müsvettesi
    Nice ana babalar evlatlarına gelecek en ufak kötülük için kendini siper ederken sen!
    Seni o gideceğim denizde boğmak var ama deniz kirlenir.
    Yaşa yaşa ki o vicdanın, evlatların hayali bir an olsun seni rahat bırakmasın

    0|0
    0|0
  • Bunu rus kızı rus kızı diye kendini yırtan türk erkeklerine izletin büyük ihtimalle kadının kocası da türk çocukların ismine bakarsak izlesin hepsi bunu!

    1|0
    1|1
  • kanim dondu!
    bu nasil bir insan? insan degil olamaz
    tatil paketini ayaralamyi biliyor ama! vicdansiz, kansiz... keske hapishane de degil de baska sekilde cezasini cekse

    1|0
    0|0
  • Çocuklara gelecek sağlayamadığı için diyo ifadesinde ama tatil paketi Alıp tatile gitmeye parası var ilginç

    0|1
    0|0
  • üzüldüm gercekteb bunun dışında rus kızlarına laf söyleyen kişilerin yorumuna baktım da gerçekten cahiller olay rusyada diye yapan rus mu oluyor soyadından bile belli olmadığı

    0|0
    0|0
  • Buna pisliğe anne mi denir ya. Allah belasını versin.

    1|0
    0|0
  • Daha neler görüp duyacağız bilemiyorum :( kınamak istemiyorum artık kimseleri :/

    0|0
    0|0
  • pislik kadın !
    vicdansız insan kendi canına nasıl kıyar ya

    0|0
    0|0
  • boyle insanlarin dunyamizda olduna inanamiyorum yaziklar olsun

    0|0
    0|0
  • Böyle tuhaf şeyler, acımasızca. Sen bağırmaya bile kıyamazken o canına kastediyor.

    0|0
    0|0
  • Bu nasıl bir vicdan

    0|0
    0|0
  • Alın size rusya :/

    0|0
    0|0
    • Olay Rusya da oluyo ama yapan Turk kokenli.. Azeri ya da Turkmen :(

    • Hepsini Göster
    • @Unforgiwen1983 aynen ne olursa olsun yapmamalı ama ruslar genelde evlatlarina pek deger vermez ondan söyledim

    • Ruslar kadinlara deger wermiyorlar ki zaten.. cocuklari da umursamazlar.. cok bencil.. pis.. agresif 1 millet.. hepsi degildir tabi ki simdi aramizda Rus olan warsa kizmasin bize :-D :-D

  • Nasıl ya?

    0|0
    0|0
  • Allahım bu ne ya... şerefsz kadın 😡😡

    1|0
    0|0
  • Bu nasıl bir vicdansızlık 😟

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir şey bu

    0|0
    0|0
  • Bu nasıl anne?

    0|0
    0|0
  • Allah ıslah etsin ne diyeyim

    0|0
    0|0
  • Bu Anne olamaz 😱

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    8

Erkekler Ne Diyor 23

  • Olay belli. Bu kadın müslüman değil di ve kocasından intikam almak için çocukları öldürdü. Tatil falan değil.

    0|0
    1|0
  • Zihinlerinden komünizmin silindiri geçen insanlardan çok şey beklememek lazım.

    0|0
    0|0
  • Nolur biri gerçek değil desin ya gece gece içim yıkıldı

    0|0
    0|0
  • Bunların yatmaya yeri yok bu çocuklarından ne istiyorlar

    0|0
    0|0
  • Zihinlerinde komünizm geçen insanlardan çok şey beklemeden lazım

    0|0
    0|0
  • Nasıl sahte bir dünyadayız bunlar sayesinde daha da çok anlıyoruz

    0|0
    0|0
  • Tatil parasi bukuyorsun gelecek mi kuramiyorsun adi kadin

    1|0
    0|0
  • Biri trol desin , şaka desin.

    0|0
    0|0
  • Oha lan oha.

    0|0
    0|0
  • Kadınlar çok vahşi. Böyle insan olmaz

    0|0
    1|0
  • Pislik kadin

    0|0
    0|0
  • Yazık sadece yazık yani.

    0|0
    0|0
  • Yuh yani

    0|0
    0|0
  • insanlık dısı

    0|0
    0|0
  • Emeğine Saglık.

    0|0
    0|0
  • dünya nereye gidiyor allahım.

    0|0
    0|0
  • bu ne kadar b. ktan bısey ya dunya nereye gıdıyor

    0|0
    0|0
  • Yazık çok yazık

    0|0
    0|0
  • tatil sonrası c. evi iyi gider

    0|0
    0|0
  • İnsanlığımızdan utanıyor olmalıydık bune ya

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3
Yükleniyor...