SAÇ BAKIM

Elidor

Kabaran saçların kabarmasını önlemek için ne yapılmalı?

Saçlarım kıvırcık banyo yaptıktan sonra saclarım kabarıyor bu durum hosuma gitmiyor ne önerirsiniz el yapımı doğal veya bakım kürü falan oneririseniz
(denenmis)

0|0
56

En İyi Kız Görüşü

  • Bende de aynı durum var arkadaşım. İnan hiçbir şey fayda etmiyor. En son 50 liraya bir saç maskesi aldım onu da çok kullanamadım zahmetli olduğu için ama kullandığım kadarı ile faydası olmadı. Bıraktım artık bende gidicem 60 liraya keratin bakımı yaptırıcam

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kurutma işlemini havlu ile yap
    Yumuşak olsun havlun ve bastırarak değil narin yap

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

45
  • Pantene yağını kullan

    0|0
    0|0
  • O kadar şey denedim ki hiç etki etmiyor yine kabarıyor

    0|0
    0|0
  • Loreal mucizevi yag krem

    0|0
    0|0
  • briyantin!!

    0|0
    0|0
  • Karbonatla yıkla

    0|0
    0|0
  • valla anlamam kardeşim

    0|0
    0|0
  • Çıplak ayakla toprağa bas vücudundaki elektriği akıt

    1|0
    0|0
  • sana kabaran olması şanslı olduğn anlamına gelir.

    1|0
    0|0
  • Krem sür

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...