Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Hiç anlamadığım şeylerden biridir tek parfümü yıllarca kullanmak... Parfümlerine öyle bağlı kadınlar vardır ki “benim kokum bu, bu parfüm beni yansıtıyor” der dururlar, ama ben onlardan değilim! Benim günüme göre değişir parfüm ihtiyacım, hatta gün içinde saatlere göre bile değişebilir. Siz de benim gibiyseniz bu 6 şey size hiç de yabancı gelmeyecek :)

Ne demek her gün aynı koku? Her modumuza göre farklı kokmak isteriz!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Evet evet, tam olarak böyle. Üzgünken ben şekerli kokuları kendime yakıştırmam, çiçek kokmalıyım ki içim açılsın. Mutluyken kadınsı kokular enerjimi katlar. Boşuna değil sürekli parfüm değiştirmek istemem, kokum bana özel olmalı ve #herhalimleben’i yansıtmalı...

Tek kokuyla seneler geçirmek mi? Aynı kokudan aşırı sıkılırız!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Bir giydiğimiz kıyafeti bir sonraki sene bile güzel bulmazken, aynı kokuyla nasıl seneler geçirebiliriz? Yo yo, asla! Günler, haftalar, aylar, seneler geçtikçe artık bir koku benim için etkisini yitirmeye başlıyor, hemen yeni parfüm arayışlarına çıkıyorum. Daha geçenlerde maaşımın yarısıyla aldığım parfümden 1 ay sonra sıkıldım, 1-2 fıs kullandığım pahalı mı pahalı parfümlerim hala dolapta duruyor :(

Evimizde bir dolap tamamen parfümlerimize ayrılmıştır!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Öyle tek parfüm kullan çantaya at tarzı bir insan hiç olmadım, üstte de dedim ya moduma göre değişiyor benim parfüm ihtiyacım. Her sabah parfüm koleksiyonumun karşısına geçer, “bugün nasıl hissediyorum, nasıl bir kadın olmak istiyorum?” diye kendime sorarım parfüm seçerken.

Başkaları gideceği yere göre kıyafet uydurur, biz parfüm uydururuz!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

İş kıyafeti, cumartesi akşamı kıyafeti, parti elbiseleri gibi iş parfümü, parti parfümümüz vardır. Her durumda farklı kokmak isteriz çünkü olması gereken tam da budur. İşe giderken kendine güvenen kadın olmalısınız, partiye giderken eğlenceli, sevgilinizle buluşacakken seksi! Çok yoğun bir günde; işe giderken başka, işten çıkıp arkadaşlarımla kahve içerken başka, sevgilimle sinemaya gittiğimde başka, akşam partiye gittiğimde ise başka bir parfüm kullanmışlığım bile vardır. Ne olacaktı, hepsine aynısını mı kullansaydım? :)

Her gün, bir öncekinden benzersiz kokmak isteriz!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Biraz kendinize güvenen biriyseniz, zaten benzersizsinizdir. Ama bunu her gün aynı parfümü kullanmakla neden sınırlayasınız ki? Her gün farklı kokarım, çünkü ben benzersizim!

Siz de benim gibi farklı kokulara bayılan biriyseniz harika bir keşfim var. Gün içinde çantanıza sonsuz parfüm atmış gibi olacaksınız; her halinizle farklı kokacaksınız.

Avon’un parfümlerine zaten bayılıyorum ama bu diğerlerinden biraz farklı. Avon Eve Duet tam da bizim gibi hep aynı kokuyla yaşayamayanlara özel bir parfüm :)

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!

Görünce dayanamadım, hemen aldım ve dedim ki “sevgili Avon, seni seviyorum!” Avon, bizim gibi kadınların derdini anlamış, bizi duymuş gibi her modumuza uyacak iki hazneli bir parfüm üretmiş. Bu ne demek? Bir taraf çiçek kokarken diğer taraf meyve kokularıyla benzenmiş iki ayrı parfüm bir şişede. Sarı kısım, yani canlılık ve göz alıcılık vadeden kısmı çiçeksi kokular; mor kısım ise meyvelerin çekiciliği… Yine modunuza göre, gününüze göre farklı kısımları kullanabilirsiniz. Ama bundan daha da güzel bir şey var!

Sürekli Farklı Parfümler Deneyip Duran Kızların Çok İyi Bildiği 6 Şey!Koku kombinasyonları yapabiliyorsunuz. Benim en bayıldığım özellik bu oldu. Yani iki haznesinden de aynı anda istediğiniz kadar sıkıp bambaşka kokular elde edebiliyorsunuz. Çantanızda sonsuz kokuyla gezmek kadar şahane bir başka bir şey olabilir mi? Siz de bakmak ve incelemek isterseniz Eve Duet'i, buradan bakabilirsiniz. :) #Herhalimleben artık bir parfüm şişesinin içinde kızlar :)


9|6
238291
IceQueenn KizlarSoruyor'da Fenomen
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • Şişe bittikten sonra aynı parfüme devam ettiğim olmadı benim de, dediğin gibi sıkıyor bir süre sonra

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sadece tek bir parfüme sadık kalanları bende anlayamıyorum bayıldım bu benceye çok çok güzel olmuş tamamen beni yansıtmış çünkü bende öyleyim sürekli ruh halim değişir oyüzden parfüm zevkimde sürekli farklılık gösterir parfüm için bir dolabım var hala gözüme kestirdiğim almak istediğim parfümler var sanırım almaktan asla bıkmayacağım tek şey parfümdür. Çok doğru herkes kıyafet seçerken ben hangi parfümü sıksam diye düşünürüm ve her sıktığım parfüme kokusu muazzam çok güzel diye iltifatta alırım.
    ♥️Parfüm aşktır benim için♥️

    0|3
    0|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 290

  • İnsanlar hergun farklı kıyafet giydikleri gibi farklı parfumlerde bulundurmalilar. Ruh hali veya kimle dışarı cikicaksa ona göre farklı parfümler kullanır.

    1|0
    0|0
    • Kesinlikle katılıyorum. Ben de parfümlerimi ruh halime göre kullanıyorum

  • Menzil den arkadaşımın hediye olarak getirdiği sonrasında ise 20 adet sipariş verdiğim muazzam bir kokuyu boynuma sürmekle birlikte hiçbir zaman değiştireceğimi düşünmüyorum. Parfüm dediğin sana hitap etmeli ve sana kokmalı.

    1|0
    0|0
  • temizlik ve bakımına özen gösteren hanımlar genelde hafif kokular tercih ediyor ve etmeli de. ama bakımsız temizliğe önem vermeyenler vücudunun pis kokusunu bastırabilmek için çok ağır kokular kullanıyorlar. vücut kokuları ile birlikte bu ağır kokular iğrenç çekilmez oluyor. kapalı bir alana girdiklerinde insanın nefesi kesiliyor.

    0|0
    0|0
  • Sürekli parfüm kullanan biri değilim kızın yanına giderken bimden a101 den vs kalem parfüm alıyordum E5 Parfümü kokusu fena değil taaki benim kıza nasıl kokmamı istiyorsan öyle bir parfüm seçmesini istedim o aldı markasınıda bilmiyorum valla sadece onun yanına giderken sıkıyorum kokusu çok güzel😂😂

    0|0
    0|0
  • tabikide hep aynı parfümü kulanamayız çünkü dünyada birbirinden güzel parfümler var ve çokta güzel kokanlar var bir insan hep aynı parfümü kulandımı bir yerden sonra değişik bir koku vermeye başlar insandan bu yüzden değiştirmek en iyisi

    1|0
    0|0
  • Parfüm değiştireceksem şöyle bir sistem olmalı mesela ben bir kurumdan alıyım parfümleri aldıkça indirim kuponu biriktiriyim aldıklarımın bazıları bedavaya gelsin mesela 5te1 veya 4te1 çünkü ortalama kalitede bir parfüm elektronik eşya fiyatına olabiliyor tabii daha pahalıları da var

    1|0
    0|0
  • İnsan sabit kalan bir varlık değildir ki. Bugün sevdiği koku yarın başını ağrıtacak kadar ağır gelebilir. Bence ruh hali, çevresi, yemek alışkanlıkları vs hepsi etkiliyor koku anlayışını. Bu yüzden belirli aralıklarla herkes değiştirir parfümünü. Ama buna rağmen bazı parfümlerle özel bir ilişkisi olması da gayet normal :)

    1|0
    0|0
  • Parfüm kullanmam, deodorant kullaniyorum. Bu kadar cok onem vermeyin, kendiniz de soyluyorsunuz; Sikilirim bir sure sonra diyorsunuz. Zamanla bikkinlik veren sey degersizdir. Deger kavrami zamandan bagimsiz olunan durumlarda ortaya cikar. Dostoyevski cümlelerinden parfum yapsinlar, yastigima sikayim

    1|0
    0|0
  • Sürekli aynı giyecekleri giyemeyecegimiz ya da sürekli aynı elbiseleri giyemeyeceğimiz gibi, sürekli aynı parfümü de kullanamayız tabi. Insanlar gerek tuh hallerine gerekse bulundukları ortamlara göre farklılık göstererek nasıl ki kendilerini farklı kılacak aksesuarlar takınıyor, farklı giyecekler giyiyorlarsa aynı şey parfüm için de geçerlidir diye düşünüyorum...

    0|0
    0|0
  • Parfüm her ne kadar ozon tabakasına zarar verse de koku güvendir, cesarettir, özgürlüktür..

    1|0
    0|0
  • Bence en doğal parfüm tenin kokusu benim kendi görüşüm benim sevgilimin kullanabileceği parfüm olsa bile en fazla iki çeşit olmalı başkalarında o kokuyu duysam bile tenin vermiş olduğu aroma hep aynıdır değişmez

    1|0
    0|0
  • Bir parfüm zaten benim ruhumu yansıtamayacağı gibi, değişimimi de ifade edemez. Haliyle aynı parfüm diye bir şey yok. Bana has olan bir koku var zaten ve çoğu zaman parfüm kullanmaya gerek bile duymadığım. Bu, o anki halimle sağlıklı ve dışa dönük halimi aktaran en iyi koku.

    Parfüm ise tamamiyle bir manipüle etme yöntemi. İlişkilerin kısa sürmesiyle yaygınlaşan manipüşasyon araçlarının orantısına bakın bir , bunlardan birisi de parfüm kullanımı.

    0|0
    0|0
  • Bir kere parfümümü degistirdim pişmanım
    Kız arkadaşımla sürekli gittiğimiz bir cafe vardı oranın garsonuda eşcinsel bir gencti parfümümün babasininkine benzediğini söyleyip duruyodu değiştirmek zorunda kaldım çünkü hergun taciz altındaydım hemde kız arkadaşımın yanında

    1|0
    0|0
  • Kız arkadaşım değişik parfümleri çok seviyor. Sürekli karıştırıp duruyor. Ama istediğim kokuyu henüz yakalayamadı. :) Bu sanırım tam onluk. Artık farklı parfümler kullanmasına gerek yok. Bundan alsın karıştırıp karıştırıp sıksın.

    0|1
    0|0
  • parfüm kişinin karakterını belli eder devamlı parfum degıstırmek kısının bırcok farklı ruh halıne sahıp oldugunu gostermektedır erkek bayanlanın tenlerin uyusması nekadar önemliyse parfumun ınsana oturması ve uyusması zaman alır bırden farklı parfum nekadar uyumlu olucak kokunun guzel olması yetmez

    0|0
    0|0
  • En sevdigim sey parfümümün tahmin edilemeyip sorulmasi. Baska birisi tahmin edebilince, artik ayaga düsmüs bir parfümü kullandigimi hissediyorum.

    Yani, birisi parfümümün markasini tahmin ettiginde parfümümü degistiriyorum.

    Ucuz ya da pahali olmasindan cok, erkeksi ama tatli kokmasi ve herkesin kullanmadigi birsey olmasina özen gösteriyorum.

    0|0
    0|0
  • Hanımlar parfüm konusunda hem daha aktif bir kullanıcı kimlğine sahip hemde deneyim ve tecrübeye bu yüzden ruh hallerine göre çok çeşitli parfümler kulandıkları oluyor. Ama şahsen ben 2 parfümde durumu sınırlıyorum böylesi daha güzel

    0|0
    0|0
  • En iyi koku erkek kokusudur. NOKTA. Kadinlar söylüyor.
    Bana görede kadin kokusu (sevgilimin kokusu-varken)

    0|0
    0|0
  • İyi kokmak yeter bence gerisi gösterişten başka bişi değil bence hergün görüyorum bir ton parfüm sıkmışlar birde birden fazla parfüm olunca yok arkadaş :(

    0|0
    0|0
  • Sürekli aynı parfümü kullanmak çoğu insanı monotonlaştırır, hayata farklılık ve yenilik katmak için parfümünü değiştirerek güzel bir başlangıç yapabilirsin

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    270

Kızlar Ne Diyor 237

  • Ben farklı kokuları kombinlemeyi çok seviyorum. Değişik ve beni yansıtan kokular hoş oluyor. Bu parfüm güzelmiş. Moduma göre değiştirir değiştirir kullanırım. Son görsel çok güzel duruyor. :))

    Ellerine sağlık.

    1|4
    0|0
  • genel olarak sadık kalırım ama birkaç seçeneğim vardır elbette 1-2 taneye bağlı kalmam... her zaman farklı

    0|0
    0|0
  • Farklı parfümler güzeldir ama sürekli parfüm sıkmam. Bir kere zamanla tene işlediği için ten kokusunu değiştirir. İkincisi, tenin kendi kokusu çekiciyse bence ten kokusu da genellikle saf halde duyulmalı bu parfüm kokusundan çok daha çekici. Ten kokusu hoş değilse parfüm seçimleriniz zaten ister istemez kısıtlanır çünkü iyi kokmayan bir tene koku sıkmak daha kötü kokmanıza neden olabilir. Terleyeceğin bir yere giderken-mesela spora-ya da reglyken koku sıkmak oldukça anlamsız ve kötü kokmana neden olabilir. Sporda amaç aynı zamanda detoxtur dolayısıyla terleyip gözenekleri açman, toksinleri uzaklaştırman gerekir ama spora gitmeden parfüm sıktığından terlerken gözeneklerin kokuyla ve terle tıkanacaktır ki bu da bence berbat. Ben normalde hiç terlemem ama reglyken aşırı terliyorum ve terlemesem de parfüm sıktığımda kokum değişiyor, kötü bir koku oluyor. Bu yüzden ayda en az 1 hafta, koku sıkmam zaten ben. Bu parfümü almayı ben de düşünüyorum ama tamamen zevk için. Tabii ki kullanacağım da şart da değil, onu demek istedim. Şu ana kadarki parfümlerimin hepsi hediye geldi bana. Ben tek ve özel bir koku olmasından yanayım. Ama o özel koku da bence her yere kullanılmamalı. Gerçekten özel zamanlar için kullanılmalı. Onun dışındaki yerler için de böyle farklı kokular tercih edilebilir işte.
    *Gecen bol olsun.*

    2|0
    0|0
    • Katılıyorum. Bana tenimin kokusu çok çekici geliyor 1 tane parfümüm var özel anlarda sıktığım

  • Farklı farklı kokular alınca midem bulanıyor benim fazla kokudan. Bir iki tane sade ve güzel kokularim var. Kombine falan da ihtiyacım yok ağır kadınsı kokulardan hiç hoşlanmam. Ferah kokmak isterim. Genelde güzel kokulu kremler falan kullanırım. Kremin kokusu daha kalıcı.

    1|0
    0|0
  • ben tek parfum bagımlısı bir tipim. gerçi herşeye karşı öyleyim. bir şei bknu çıkarana kadar kullanırıım , yerim , içerim , giyerim. sonra o şeyden tiksinirim veya kullanılamıycak hale gelir. pparfumse kokusu alerjik etkiler yapmaya baslar bulantı hapşırık falan . :D mecburen yenilenirim yani :D avon la oriflameden 7 parfum var şu an. :D sıkıp sıkıp kokluyorum o an istedgimi tinerci gibi :D :D

    1|0
    0|0
  • Ben 2 çeşit parfüm kullanıyorum. Birisi günlük kullandığım fresh bir koku, diğeri de kendimi şımartmak istediğim zamanlarda kullanmak üzere kenarda duran kıymetli özel kokum. Mesela bundan 2-3 sene önce Avon Aqua parfümünü uzun süre kullandım, daha sonra bulamadığım için bırakmak zorunda kalmıştım, yıllar yıllar önce de Surrender vardı o da gerçekten harika bir parfümdü! Avon güzel kokuları piyasada çok tutmuyor sanırım neyi sevdiysem kayboldu gitti :(

    0|0
    0|0
  • Çok kendime uygun ve bana güzel hissettiren bir parfüm olmadığı sürece! Yeni parfümleri de emekten yanayım. *
    Ama bazen de bu tam beni ifade ediyor, diyecek kadar uygun bir parfüm cikiabiliyor ve onu degistirmek için sabirsizlanmiyorum.. bir süre kullanmaya devam. Ta ki, sıkılana kadar.

    0|0
    0|0
  • bende sizi anlayamıyorum zaten 1 tane nerenize yetmiyor bir parfüm bana 2 sene gidiyor ve bittiğinde ayrıyetten yeni bir tane daha alıyorum. para bol galiba nereye harcağacağımızı bilmiyoruz galiba israftan hiç hoşlanmam israftan nefret ederim benim kıyafet dolabım vardır birde ayakkabı dolabım o kadar zaten parfümlerin ömrü 2 yıl o kadar parfümü alıp nereye koyacaksın o kadr parfümü alıp nerene sıkıcaksın saçma ve gereksiz gereksiz ve saçma

    0|0
    0|0
  • Kolay parfüm seçimi yapamam. Yaptığım seçimlerden de kolay vazgeçmem :)
    Sabit bir kokum vardır beni tanıyan herkes bilir onu. Arada değişiklik yapsam bile asla ağır kokular secmem. Hafif, ama kalıcı olacak.

    0|0
    0|0
  • Her aldığımda farklı bir koku alırım ve asla bitirmem dibinde hep bir parmak bırakırım uzun zaman sonra açıp kokladığım zaman sanki geçmişe yolculuk yapmış gibi oluyorum parfüm arşivim var diyebilirim

    0|0
    0|0
  • Ben sahsem cok nadir degostirrim parfümümü. Hatta cevremdekiler bile okadar alisirki o parfumu kokladiklari an ben ordayim saniyorlarmis 😂 bir bütün oluyoruz yani hahha

    0|0
    0|0
  • Ben parfümümü çok sık değiştiren biri değilim. Bence seçilen parfüm seninle bir akılda kalmalı. Seni her yönüyle yansıtmali. Sürekli parfüm değiştirmek sürekli imza değiştirmek gibi🤔

    0|0
    0|0
  • Ben de farkli kokuları denemeyi severim. Ama her saat farkli kokmak da abarti 1 ay bir kokuyu her gun sikarken ozel bir gunde sıkıcağım ayrı bir parfumum de vardır. Aģır kokmayı pek sevmem ama bazı özel gunler icin bir tane sart. Bazen cicek kokmak istersiniz bazen meyve bazen seker bu degisir ama en fazla 4 5 parfum yeterli bence fazlası bana gore fazla

    0|0
    0|0
    • ben tabi sanırsam bir de erkek olduğum için biraz geç kaldım bu parfüm işinde. zaten Türk erkeklerinin %95'inin parfümle işi olmaz. anca axe veya en ucuzu neyse ondan alırlar.

      sonradan öğrendim ki kadınlar da erkeklerdeki kokuları seviyorlarmış. hani şöyle diyen kızlar vardır. erkek arkadaşımın doğal kokusu süper. süper değil ablam, o koku da bir şirket ürünü, sadece aynı kokuyu sürekli kullandığından artık o adam doğal olara öyle kokuyor sanıyorsun.

      yine gördüğüm kadarıyla erkekler bu konuda biraz daha şanslı. çünkü tecrübelerime göre çok ağır kokuları direk elersek, kadınlar çoğu erkek parfümünü beğeniyor. ama kadın parfümlerinin malesef yalnızca %20'si kadarı çok güzel, en az bir %30'u malesef çok iğrenç kokuyor. özellikle şu biber vanilya karışımı orta ve ağır kokular.

  • 10'a yakın parfümüm var, fazla ve tek olması sıkıcı, sanırım en güzeli bir kaç tane olması.

    1|2
    0|0
  • evet evimde bir dolap parfümlerle dolu 14 tane aynı parfümden almıştım 🤔

    1|0
    0|0
  • kokular bazen insanın kendisiyle bütünleşiyoruz. yani sizi karşı tarafa unutulmayan bir iz oluşturuyorsunuz, bana göre parfüm kokusu insanın karakteridir.

    0|0
    0|0
  • Kendimi gördüm resmen) farklı parfümleri keşetmeyi severim ama genelde aynı tarzda hafif kokuları tercih ediyorum nedense😀 Avon parfumleri cidden güzel oluyor.

    0|0
    0|0
  • Eskisinden sıkılırsam yeni alırım zaten hiç sabit parfüm kullanmadım nedense

    1|0
    0|0
  • parfumlerim değişmez ama tek bir parfumle de olmaz. bir kaç seçenek olmalı moduna göre kullanmak adına

    1|1
    0|0
  • Değişik parfümler de kullanılabilir alisilmisin dişina çıkarak yeterki güzel ve beni anlatan bir koku olması kafi.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    217
Yükleniyor...