Bu köyde yaşayana para veriliyor. Üstüne para verseler ne yapmazsınız?

İsviçre'de nüfusu hızla azalan bir dağ köyü olan Albinen'e taşınan ailelere yerel yönetim para ödeyecek. Amaç nüfusu arttıracak genç nüfusun köye gelmesi. Yetişkinlere 25 bin İsviçre Frangı (yaklaşık 100 bin Lira), her çocuk başına da 10 bin İsviçre Frangı (yaklaşık 40 bin Lira) ödeme yapılacak. 10 yıldan önce köyü terk eden olursa verilen para geri istenecekmiş.
Bu köyde yaşayana para veriliyor. Üstüne para verseler ne yapmazsınız?

0|1
7273

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 71

  • Aklıma Wayward Pined dizisi geldi

    0|0
    0|0
  • Daha referandumdan geçmesi gerek eğer kabul edilirse böyle bir para ödenecek. İsviçre çok ama çok güzel bir ülke. Ama ben kolay kolay alışkanlıklarımdan hayatımdan vazgeçebilen biri değilim ki herşey dışardan bakıldığı gibi kolay değil..

    0|0
    0|0
  • Galk Albinen'e gidiyoz :))) Üstüne para verseler yapmayacağım şey canımın yapmak istemeyeceği her şeydir.

    0|0
    0|0
  • Guzel biyer mis kalmayi dusunurdum velki elektrik onternet altinda araba isim varsa kalirim nie kalmiyrm bile tehlikeli olatlara karsi belime silah ta versinler kalirim😊😊😊😊

    0|0
    0|0
  • Tam benlik bir yer ama 10 yil tuksaklik icin cok az para.. ben okadar zaman bir yerde kalamam

    0|1
    0|0
    • Yalniz eksik söylemissin orda en az 200000 frank degerinde bir ev aldiginda sana tek kisiysen 20000 frank veriyorlar ve en az 10 yil yasaman gerek.. bence degmez yani kimse gitmez cünkü o paran varsa zaten 20000ne muhtac degilsindir ve dag basinda 250 insanla yasamak yerine istedigin yere tasinirsin.. o köyde genc hemen hemen hic yokmus (is yok diye) hatta cocuk sayisi az diye köyün okulunu bile kapatmislar

  • İt bağlasan durmaz demişler ama ben dururum 😅 al beni allğğğ

    0|1
    0|0
  • Üstüne para verselerde yaşayamazdım dağın başında 😁

    0|0
    0|0
  • Hemen ışinlasinlar beni yeminle parada istemiyorum cikolata yer yatarım asagi.

    0|0
    0|0
  • Oha emekli olmama gerek yok ben gidiyom. Ama bunda da var bir bit yenigi benden söylemesi.

    0|0
    0|0
  • Ben İsviçre’ye gitme derdindeyim millet köyden kaçıyo 😂 seve seve yaşarım

    0|1
    0|0
  • türkiyede gökçeadadaki köylerde oturan insanlara da veriyolar

    0|0
    0|0
  • Giden te İsveç vatandaşı olak düzine çocuk yapak ne yapak başka 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Emekliler için ideal ama çocuklu genç ailelerin kabul edeceğini sanmam

    0|0
    0|0
  • ne güzel gider yaşarım. huzur üstüne para. mutluluk üstüne mutluluk

    0|0
    0|0
  • İsviçre'deki köyün ne özelliği var anlamadım Neden para veriyorlar

    0|0
    0|0
  • Ne PARA MI?

    Ben yarın uraya geliyurum.

    0|0
    0|0
  • benı alsınlar oraya para falan ıstrmem

    1|2
    0|0
  • Ben üstüne para verirdim

    0|1
    0|0
  • Nasıl başvuruyoz biz bunaa :D

    1|0
    0|0
  • Bu köye taşınmak istiyorum 😋

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    51

Erkekler Ne Diyor 72

  • Emekli insanlar kesinlikle bu fırsatı değerlendirecektir. Ama gençlerin ilgi göstereceğini sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Asgari Ücretin Net 3.500 İsviçre Frangı olduğu bir ülkede, bir sefere mahsus 25.000 İsviçre Frangı verilmesi Asgari Ücretli bir yaşantı için ancak 7 ay yetecektir. Aklımıza her estiğinden çocuk yapmayacağımıza göre 10.000 İsviçre Frangı da önemsiz.

    Albinen' da yaşayanlara bir iş imkanı sağlanırsa ya da tarım, hayvancılık, arıcılık, internet üzerinden yapılan iş kurmaya yardımcı olunursa gidilebilir. Albien Köyü, iş imkanlarının en yakın olduğu yere ne kadar uzaklıkta bilmiyorum ama araçla 1 saatte ulaşılabilecek yerlerde iş imkanı illaki vardır diye düşünüyorum. Almanya' nın bazı köylerinden bile fabrika, imalathane olduğuna göre İsviçre' de de bunlar olabilir.

    İsviçre' de İşsizlik Maaşı da vardır diye düşünüyorum. Asgari Ücretin %70' ini verseler 1 - 2 yıl boyunca verseler hiç düşünmeden o köye gidilebilir. 1 - 2 yılda illaki bir iş üzerine eğitim alır, o bölgede o işi yaparsın diye düşünüyorum. Ayrıca İsviçre' de maaşlar ve yardımlar çok fazla. İnsan çalışmadığı halde o paralarla Türkiye' deki çoğu insanın yapamadığı Ege ve Akdeniz tatillerini yapabilir, diye düşünüyorum. Düşünsenize, hiçbir iş yapmıyorsunuz ama tatile gidiyorsunuz :)

    İsviçre diğer Gelişmiş Ülkeler gibi değildir, gerçekten doğal bir yaşam ve inanılmaz doğa güzellikleri bulunur. 50 tane hayvanı olan ailelerin açtığı organik süt ve süt mamulleri butik işletmeleri bile var. O peynirler markete kadar geliyor ve BİM, A101, Şok gibi marketlerde hiç de kaliteli olmayan peynirler yerine Alp Dağlarından otlanan hayvanların doğal peynirlerini, yoğurtlarını yiyorsunuz :)

    0|0
    0|0
  • Off. Şu bir karı vardıya internette. Koca istiyom al beni la. n diyen...

    Albinen la. n albinen... On yıl kalırım babuş. Çocuk başına da 40.000₺ para veriyorlarsa da. 10 yılda zenginim. ✌

    0|0
    0|0
  • Benim gibi adam dururken nerde bir lüzumsuz varsa gider onu alırlar kesin.

    0|0
    0|0
  • Büyük şehir değil nüfus az manzara güzel bide İsviçre yani en refah ülkelerden oh mis para vermeselerde gidilir böyle yere 😂Gelsinler götürsünler ya şimdi uğraştırmasınlar😂

    0|0
    0|0
  • :AS:fafajfkaj la herkesin de gidesi gelmiş damızlık arıyorlar bildiğin bu kadar çocuk yapmaya teşvik olmaz

    0|0
    0|0
  • Türkiye'den erkek transfer etsinler. Eğer nüfus 50 yılda İsviçrenin ana nüfusunu geçmezse bildiğim yalan :D

    0|0
    0|0
  • Oraya bir tane Türk erkeği alsalar nufus patlaması olur

    2|1
    0|0
  • Tek seferlik para ödenecekse kalsın yetmez çünkü, aylık düzenli maaş şeklinde ise olabilir iyi para sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Giderdim valla harika olur, o doğada bide üstüne para ohh miss valla

    0|0
    0|0
  • Yaşarım valla güzel biyere benziyor. Severim böyle yerleri.

    0|0
    0|0
  • Güzel bir uygulama. Aslına bakarsan para vermelerine bile gerek yok. Şöyle huzurlu bir yer arıyorum bende :)

    0|0
    0|0
  • Ben giderim valla. Enerji ve internet garantiside isterim ama

    0|0
    0|0
  • Gideyimde İsviçre’nin kızları Türk görsün biraz 😂🤣

    0|0
    1|1
  • İsviçreli olmadığım için nasılsa beni almazlar. Alırlarsa gelirim ama.

    0|0
    0|0
  • Neler yapılmaz ki tam benlik. Bir duzine çocuk yapardım :D

    0|0
    0|0
  • türkiyede öyle uyg. var
    dün haberlerde çıktı
    ankara-çanlıdere

    0|0
    0|0
  • abi oranın köyleri bizim köyler gibi değil ki bildiğin cennet ben giderim alsınlar beni :D

    0|0
    0|0
  • Sakinliği, güzelliği ve yaşam şartları güzelse elbette yaşardım.

    0|0
    0|0
  • Beni ve sevgilimi buraya götürün

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    52
Yükleniyor...